Kuka katsoi ykköseltä Aamusydämmellä- ohjelman?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olipa järkyttävä ohjelma koulukiusaamisesta, toivottavasti kiusaajat sattui television ääreen:( Tään toisen tytön tarina oli aivan hirveä, kiusaaminen alkoi jo ala-asteelta ja jatkui koko kouluajan. Yläasteella hän sairastui vaikeaan masennukseen ja on yhä sairas:( Nuo kiusaajat pitäisi saada vastuuseen , hänen elämänsä tuhoutui heidän takiaan: Miksi opettajat eivät puutu kunnolla näihin kiusaamisiin, varmasti huomaavat jos jotain kiusataan.
 
Johanna Kumpulainen
Olen tämän Miran kanssa samalla luokalla ja minua on kuisattu kanssa ala-asteella 2-6 luokan välisen ajan. Mira ei ole kyllä ansainnut kiusatun kohtaloa.
 
mä oon se mira, jota siinä ohjelmassa haastateltiin ja joka luki sen runon. oon kuullu, että ohjelma oli hyvä ja saanu monet miettimään asioita. se kouluaika oli tosi rankkaa. joku sano, että miten tollasta voi tapahta, niin ihan yhtälailla mua kiusas rehtori ja muutama muu opetttaja. yritettiin äitin kaa saaha stoppi, mutta ei tullu mitään. jos joku haluaa ottaa yhteyttä, niin mun sähköposti näkyy tässä jossain
 

Yhteistyössä