Kuka lähtis kanssani pudottamaan 10-15 kiloa?

Heippa!
Nyt on kesä lusittu ja peilissä seisoo totuus. |O
Painoa pitäisi saada alas ainakin 10, mielellään 15 kiloa!
Lähtisikö joku mukaan seurakseni moiseen urakkaan?
Täällä lähtötilanne on:
176 cm
86-88 kg (vaakaan en astu)
Paino sinällään on minulle vain lukema,
mutta tämä pelastusrengas vyötäröllä ahdistaa!
Sunnuntaina palaan arkeen ja siihen kuuluu
n. 3 jumppaa/viikko (pääasiassa zumbaa)
sekä kävely/juoksulenkkejä näiden lisäksi mahdollisuuksien mukaan.
Ruokavalio vaihtuu jälleen takaisin vähähiilihydraattikseksi. Sen lisäksi, että saan sillä painoa alas, voin myös paremmin ja olen energisempi.
Olisitko mukana tukemassa ja saamassa tukea?? :attn:
 
Ei tunnu olevan kavereita matkaan mukaan, mutta aion silti nyt kirjoittaa tänne muutaman ajatuksen satunnaisesti ja näin isekin pysyä vähän "kärryillä".
Tänään uskalsin pompata vaakaan ja pahaltahan se näytti!

Tilanne 02.08.2011
Pituus 176 cm
Paino 88 kg
BMI nyt 28,41 (Lievä lihavuus)
Tavoitepaino 76 kg
TavoiteBMI 24,54 (Normaali paino)

Eli kyllä se karu totuus oli, että sitä painoa oli tullut kevään ja kesän aikana 6-7 kiloa. :(
Leuka pystyyn ja karppaamall kohti parempaa ensi kesää!
Ekat päivät ovat sujuneet kivasti, eikä ole tullut tarvetta repsahdella.. kumpa jatokin olisi yhtä helppoa ja ainakin tämä turvotus hellittäisi pian!
Salaa haaveilen, että tuo tavoite olisi saavutettuna joulukuun loppuun mennessä, mutta en uskalla vielä tosissani sitä toivoa.. :whistle:

Lähtekäähän joku nyt seuraksi mukaan!! :wave:
 
moikka
mä voisin tulla kaveriks.. mulla myös 10-15 kg kun pitäis saada pois.kävin vuosia sitten painonvartioissa ja kaivoin tänään materiaalin esiin ja maanantaina alkaa pisteytys..tässä mun speksit:
pituus 163cm
paino 79kg

maharöllykkä näyttää siltä että olisin 8kk raskaana: / ja kahden viimeisimmän raskauden kanssa oli raskauajan db-josta kontrolit ensi pe. en varmaan kiitosta tule saamaan.

pitäiskö ottaa vähintään kerran viikossa punnitus/raporttti päivä?

keveänä syksyyn
Dee :wave:
 
Moikka!
Minä kans! Pudotettavaa myöskin saman verran kuin teillä eli se 10-15kg. Vaakalla käyn vasta aamulla :p mut veikkaanpa että reilu 80kg se näyttää :headwall: ja pituutta on 163cm. Olen pudottanut raskauksien jälkeen painon jo 66kg painonvartijoiden ohjeilla (aloituspaino oli silloin 93kg!!!) mut sit tuli mullistuksia elämässä ja uusi ihana suhde jonka myötä kilot vain kertyy kun niin kiva nysväillä sohvalla herkkujen kanssa kullan kainalossa.. Oma peilikuva ällöttää ja kaikki löllyvät läskit ympäri kroppaa, hyi! Liikuntaa ei ole tullut harrastettua säännöllisesti sitten pariin vuoteen..et senkin saralla pitää nyt ottaa itseä niskasta kiinni. Salille meinaan itseni pakottaa (vaikka väkisin!) koska siitä on muutenkin hyötyä jumivien niska-hartiakipujen kanssa.

Kerran viikkoon ois varmaan hyvä käydä luvut kirjaamassa..

Voi että kun nyt saisi vain tsempin päälle ja pidettyä tiukan linjan :ashamed:

Nita78
 
Hienoa, että olen saanut vihdoin seuraa!
Tervetuloa mukaan!

Mä ajattelin punnita itseni aina maanantaina, joten multa on luvassa lukuja silloin.
Toki muut saa punnita, koska itse tykkää.
Täällä tiukka linja on pitänyt ja mitä nyt olen punninnut aina välillä, niin kyl se paino on vähän ainakin pudonnut. Liikkumaan en ole kovinkaan viikon aikana kerennyt, joten ihan kiva, jos edes vähän olisi miinusta.
Olo on ainakin jo paljon parempi. Olen energisempi ja vatsaan ei enää koske.
Olen bongannut viikon aikana kaupasta paljon uusia, vähähiilihydraattisia ruokia ja niiden voimalla mennään.. :) Mutta huomenna siis luvassa lukemia! :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: D-mamma
Huomenta!

Elikä uskaltauduin vaakan päälle ja järkyttävät lukemat paukahti ruutuun: 82,1kg!! Voi minua, miksi olenkaan antanut kilojen tulla näin pahasti takaisin!!! :headwall: :headwall: :headwall:
Tästä ei voi olla muuta tietä kuin alaspäin!

Tänään etsin kaikki painonvartija -matskut laatikoiden pohjilta ja rupean kirjaamaan joka ikisen suupalan ylös! Lisäksi tekisi mieli etsiä kaikista kammottavin läskikuva itsestä johonkin, esim. jääkaapin oveen muistuttamaan tilanteesta!!! :mad:

Maanantai sopii mullekin kun nyt tämän näin aloitan =) Viikonloppuisin saa olla kyllä tosi tarkkana syömisistä mut pakko yrittää onnistua selvittämään nekin tilanteet!

Tsemppiä meille!!! :flower:

Nita78
 
  • Tykkää
Reactions: D-mamma
Heippa!

Minä voin myös liittyä teidän kanssa tätä tavoittelemaan. Oma tavoite olisi jouluun mennessä saada se 10 kiloa pois. Tuntuu ihan mahdottomalta kun olen koko kesän hyppinyt vaa'an päällä, eikä se lukema tunnu tippuvan paljoa. :/ Ehkä tsemppikavereiden avulla saisi jotain muutosta aikaan.

Pituus 167
Paino tänä aamuna 82.2 kg
BMI 29.5

Minulla ei ole käytössä mitään erityistä ruokavaliota, eli mennään ihan sillä että vähennän annoskokoa. Vielä kuukausi sitten oli kunnon leipämonsteri. Söin varmaan puoli pussia leipiä päivässä :ashamed:. Nyt syön vain muutaman.
Vettäkin juon pari litraa päivässä.

Suurin muutos on kuntoilun suhteen. Tämäkin muutos on tehty kuukausi sitten. Ennen liikuin satunnaisesti ja lähinnä lastenrattaiden kanssa. Nyt käyn päivittäin lenkillä 30-60 min. Huomaa kyllä että kunto on parantunut. :) Ja reisiltä on kyllä lähtenyt senttejä.

Mites te muut liikutte? Kuinka paljon viikossa ja paljonko kerrallaan?
 
nita mulla vähän sama juttu-uusi muru ja juustoprikka on niin paljon kivempaa kun porkkanan pureskelu : / liikunta on mun kohdalla nahdotonta (siis muu kuin hyötyliikunta) koska olen suurinpiirtein kaikki illat keskenään lasten kanssa eikä heitä voi vielä jättää keskenään..

tää päivä mennyt hyvin syömisien kanssa-vielä on 8 pistettä iltapalalle :saint:
 
Moikka!

Täältä tulee maanantain tiedot vähän jälkijunassa, kun on ollut niin kiirus viikko! :/
Maanantaina vaaka näytti siis 86,2 kg. Se olis pudotusta sit ekaan punnistukseen 1,8 kg!
Jee jee! Vaikka mulla on nyt sellainen tunne, että sitä on taas tultu ylöspäin, mutta sen näyttää sitten tuleva maanantain.

"Uusi elämä" on soljunut etiäpäin melko hyvin.
Miehen kanssa juhlimme hääpäiväämme ravintolassa ja elokuvissa.
Olin päättänyt etukäteen, että jälkiruoan syön ravintolassa, mutta muille herkuille
ei nyt anneta periksi... ja voitteko kuvitella, päätös piti! :)
Nuuhkin vain miehen mässyttämiä karkkeja ja popsin koko leffan aikana vain muutaman pähkinän ja nelli dellies karkin. :D Olen niin ylpeä itsestäni!! :)
Muitakin herkkuja olen tällä viikolla sivuuttanut pelkällä nuuhkaisulla ja haaveilulla... mitähän mulle on tapahtunut... ennen olisin huonolla itsekurilla syönyt kaikki eteen tulevan. :D

Nitakos kysyi liikunnasta?
Mä liikuin vielä viime keväänä säännöllisesti.
Kävin 2-3 kertaa viikossa ohjatuilla jumppatunneilla ja sen lisäksi vielä lenkeillä.
Sitten tuli kevät ja kesä ja miljoona muuta asiaa vapaa-aikaan ja liikkuminen jäi.
Nyt olisi ajatus sen suhteen ottaa itseään niskasta ja saada itsesä taas ainakin lenkille.
Jumpat saattavat jäädä, koska inhoan aikataulutettua vapaa-aikaa ja sitä, että mummut ovat aina lapsissani kiinni jos haluan vapaa-ajalla tehdä jotain.. miehellä ilta/yötyö.. :/

Mutta näillä mennään maanantaita kohden ja jännätään, onko pakkia tullut vai kuinka muijan käy. :D Mukavaa viikonloppua teille! :wave:
 
Moikka moi!

Mulla ihan hyvin sujunu viikko. Paino on pudonnut kuin lähes itsestään.

Paino nyt 81.4, eli viime viikosta -800 g =) Mahtavaa!

Minä niiin kovasti haluaisin mahtua edes yhtä vaatekokoa pienempiin housuihin. Olenkin päättänyt että uusia vaatteita ostan vasta jouluna, jolloin toivottavasti mahdun myös kaapissani oleviin tavoitehousuihin. :)
Olen päättänyt että laihdun ja näin tulee myös tapahtumaan.

Minähän se taisin niistä liikunnoista kysyä. :)
Olen hyvin pysynyt ruodussa ja liikkunut päivittäin sen 30-60 min. Kyllä pelkällä lenkkeilylläkin saa tuloksia aikaan.
 
huomenta
kiirettä piisaa täälläkin,aloitin omat työt tällä viikolla..

vaaka näytti nyt aamulla lukemat 74,2 eli aika lailla on painoa pudonnut-vaihdoin kyllä pisteet lennossa hiilarittomaan ruokavalioon.toimii hyvin mulla :p saan ainakin syödä juustoa
 
Huomenna olisi punnitus taas edessä ja yksi taisi unohtua välistäkin. Vaikka lipsumisia ei ole tullut, niin silti tuntuu, että homma ei vaan etene ja paino junnaa. :( Nooh, huomenna nähdää, onko lukemat edelleen samat ja jos ovat, en tiedä, mitä keksin... Miksi pitää kuria, jos painon suhteen ei tapahdu yhtään mitään?! :(
 
Hei!!

Vuosi 2012 on vaihtunut!
Täällä olisi yksi, jonka pitäisi päästä eroon raskauskiloista. Noin 9-13 kg.
Ajattelin kysellä muita mukaan laihdutusurakkaan tsemppariksi ja tueksi.
Jos kavereita löytyy, kirjoittelen lisää lähtötilanteesta!

T:Manta
 

Yhteistyössä