Kuka muu ei jaksa siivota?

  • Viestiketjun aloittaja Onhan teitä muitakin, onhan?
  • Ensimmäinen viesti
Onhan teitä muitakin, onhan?
Paikat on niin sekaisin kuin vaan voi olla, mut mää en jaksa lähtä tästä koneeelta pois. Vaikka vannoin itselle että sitten siivoan kun loma alkaa, nyt jo viikon lomalla ja sotku ihan hirveä:(
 
vieras
Mä voin tulla siivoamaan. Mulla alkaa siivousalan koulutus elokuussa ja oon ihan innoissani :) Tykkään siivota. Missä asut? Jos lähellä niin voin tulla tekeen suursiivouksen
 
vieras
meilläkin meinasi naapurin rouva heittä nokilleen jo eteisessä kompastuen pojan kuormuriin ,no kun se siitä tokeni ni olikin jo vastasssa meidän just konttamaan oppinut vauva....komikkaa pitää elämässä olla ,ei tartte meille tulla jos ei 100m aidat ja muutama ylläri kiinnosta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä voin tulla siivoamaan. Mulla alkaa siivousalan koulutus elokuussa ja oon ihan innoissani :) Tykkään siivota. Missä asut? Jos lähellä niin voin tulla tekeen suursiivouksen
olet enemmänku tervetullut tänne vaan =) lähetään kohta 3viikkoo mökille sinä aikia saat luututa ihan rauhassa :saint:
 
se tuleva siivooja
Alkuperäinen kirjoittaja Lush:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä voin tulla siivoamaan. Mulla alkaa siivousalan koulutus elokuussa ja oon ihan innoissani :) Tykkään siivota. Missä asut? Jos lähellä niin voin tulla tekeen suursiivouksen
olet enemmänku tervetullut tänne vaan =) lähetään kohta 3viikkoo mökille sinä aikia saat luututa ihan rauhassa :saint:
Ok mielellään. Missä kaukana asutte?
 
nuk
Mulla kay siivooja kerran viikossa :) Taman meidan elaintarhan ruokinta-aikojen jalkeen on tietty keittiossa sotkut siivottava ja tiskattava mutta muu huusholli jaa sitten siivoojalle.
 
spesiaalitapaus
Imuroin kahdesti päivässä: aamulla ja illalla koko asunnon (80 neliötä). Pakko, kun on kolme koiraa ja saman verran lapsia! Inhoan karvoja ja hiekkaa lattioilla! Ja epäsiisteyttä ylipäätään!
 

Yhteistyössä