Kuka on laihiksella taas?

  • Viestiketjun aloittaja syömäri
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Karkasi syöminen joulukuussa ja muutama kiloa pitäisi saada pois. Suurin pudottaja taitaa olla ruokavalion korjaamisessa. Sokerin aion jättää pois ja pienentää annoskokoa. Jos olemattomat lihakseni suostuisi liikkumaan kolme kertaa viikossa, saatan sulattaa silavat hyvinkin nopsasti.
 
Mä ainakin olen. kaalisoppaa nutrilettia ja kaloreiden laskemista... mitäs muut?

Eilen söin voissa paistettua munakokkelia aamupalaksi, kermakahvia unohtamatta. Kävin reilun tunnin kävelylenkin. Päivälliseksi vedin itse tekemääni pastaa possun kylkisiivuilla. :p Muuta ei tarvinnutkaan syödä, koska olin kylläinen iltaan saakka.
Olen reilun vuoden noudattanut tätä ruokavalioa ja välillä syönyt normaalia ruokaakin ja paino putoaa. Ei vaivaa enää tapponärästyksetkään. Eikä tarvitse nälkää nähdä.
Ei se mitään, on mullakin joskus ollut rasvakammo ja pelännyt jokaisen rasvatipan syömistä. :oops:
 
Mä en ole oikein koskaan tajunnut näitä kaalisoppa- nutrilet dieettejä. Saat painon putoamaan ja lihoat heti takaisin.
Mä sanoisin, että pitää oppia kuuntelemaan omaa kehoaan ja ymmärtää mitä se tarvitsee.
Se, että yritetään elää jollain non- fat- sokeriton- 800 kaloria päivässä dieetillä, ei varmaan tee kenellekkään hyvää.
 
  • Tykkää
Reactions: feger
Se ja Laitilan kukko ovat mun suosikkejani.

Tän viikon saldo nyt 16 pikkuolusta, Ei se ole kuin noin 1800 kalori. Melkis yhden päivän energintarve. Ei oo kumma ettei vatsa oo vielä alkanut lituskoitumaan. :oops:
Joo, olut koukuttaa. Tuli eilen naatiskeltua parit. Mulla vaan nopeuttaa aineenvaihduntaa reippaasti, niin se pieni turvotus, mikä siitä tulee, lähtee hyvin äkkiä pois.
 

Yhteistyössä