Kuka on tämän palstan isotissisin "musta"?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aika erikoista, että Fantzu ja Elena777 olivat toisessa ketjussa irvailemassa pienimunaisten miesten kustannuksella, mutta tässä ketjussa eivät sitten irvailekaan pienirintaisten naisten kustannuksella.
 
Aika erikoista, että Fantzu ja Elena777 olivat toisessa ketjussa irvailemassa pienimunaisten miesten kustannuksella, mutta tässä ketjussa eivät sitten irvailekaan pienirintaisten naisten kustannuksella.
Mun kokoisella ihmisellä näyttäis rumalta sellaset rinnat mitkä voi heittää olkapäälle aina kun siltä tuntuu...pienet ja kiinteät rinnat on nätit...enkä mä pienivehkeisiä miehiä irvaillut vaan ihmisten tapaa kirjoittaa siitä ettei 14 cm ole suuri ongelma...kuhan kommentoin siihen ettei olekkaan vaan nimenomaan pieni ongelma munkin mielestä. Mutta pyydetään nyt sitten sekin anteeksi, anteeksi *pyytää anteeksi*
 
Aika erikoista, että Fantzu ja Elena777 olivat toisessa ketjussa irvailemassa pienimunaisten miesten kustannuksella, mutta tässä ketjussa eivät sitten irvailekaan pienirintaisten naisten kustannuksella.
Mitä irvailemista pienissä tisseissä on?
Tissit kuin tissit, kauniita ovat kaikki. Ja pääasia, että tunto toimii ja tekevät tehtävänsä.
Hullun näköistä, jos tissit ovat ihan eri paria muun kropan kanssa, kuten nykyisinä silariaikoina monella on. Siinä jos missä, on irvailun aihetta.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
vierailija
Mitä irvailemista pienissä tisseissä on?
Tissit kuin tissit, kauniita ovat kaikki. Ja pääasia, että tunto toimii ja tekevät tehtävänsä.
Hullun näköistä, jos tissit ovat ihan eri paria muun kropan kanssa, kuten nykyisinä silariaikoina monella on. Siinä jos missä, on irvailun aihetta.
Mutta pieni penis kuitenkin on ok irvailun aihe, vai mikset ottanut kantaa siihen? Naisasianainen taas vauhdissa...
 
Mitä irvailemista pienissä tisseissä on?
Tissit kuin tissit, kauniita ovat kaikki. Ja pääasia, että tunto toimii ja tekevät tehtävänsä.
Hullun näköistä, jos tissit ovat ihan eri paria muun kropan kanssa, kuten nykyisinä silariaikoina monella on. Siinä jos missä, on irvailun aihetta.
Näin minäkin sen aattelen, tosin olen aika usein joku takki päällä kun noilla pikku kaksosilla on aina tapana tuijotella ohikulkijoita puseron läpi ja se on kieltämättä aika kiusallista.
 

Yhteistyössä