Kuka pertää ja ketä?

Olen 28n nainen aviossa.
Mieheni ystävä on ollut seksikumppanini 6 vuotta. Hän on nainut kanssani säännöllisesti kuusi vuotta mieheni kanssa kimpassa. Hän oli sinkku aloittaessamme. Muutama suhde välissä mutta ollut seksisuhteessa kanssani koko ajan. Nyt on avioitunut ja edellee nai kanssani viikottain.
Kuka pettää ja ketä? Kaveri on nainut minua enemmän kuin omaa vaimoans
 
Olen 28n nainen aviossa.
Mieheni ystävä on ollut seksikumppanini 6 vuotta. Hän on nainut kanssani säännöllisesti kuusi vuotta mieheni kanssa kimpassa. Hän oli sinkku aloittaessamme. Muutama suhde välissä mutta ollut seksisuhteessa kanssani koko ajan. Nyt on avioitunut ja edellee nai kanssani viikottain.
Kuka pettää ja ketä? Kaveri on nainut minua enemmän kuin omaa vaimoans
Me aloitimme vaimoni ollessa reilu 20v seksi suhteen sinkku kaverimme kanssa.
Alku oli melkein koko aikaista yhdessä oloa ja samassa,sängyssä oloa kunnes meni suurin into ja olimme vain 2-3 kertaa viikossa seksi suhteessa.
Kaveri meni avioon noin 4:n vuoden kimppa seksimme aloituksen jälkeen.
Kaverin polttareiden jälkeen hän hakusi vielä kerran panna vaimoani kimpassa kanssani.
Villin seksi yön jälkeen hän avioitui.
Olimme ystäviä ja vietimme aikaa yhdessä pareina melko tiiviisti.
Meni pari kuukautta ennen kuin päädyttiin samaan sänkyyn kolmistaan ja panimme vaimoani kuin ei oltaisi koskaan (kiimaisesti) saatu pillua.
Sen jälkeen kaveri on käynyt säännöllisesti panemassa vaimoani kaksistaan vaimoni kanssa ja kimpassa kanssani vaimoani panemassa.
Olemme kaikki heteroja.
 

Yhteistyössä