KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

Voi hyvän tähden, te ootte täällä???
Olin raskausaikana pinossa ja jutustelussa mukana mutta kullankerän syntymän jälkeen tää vaan jotenkin jäi. Oon käyny keskusteluissa tässä silloin tällöin muuten mut nyt vasta hokasin että te otte pitäny täällä porukkaa koolla. Ihania ootte!!!:heart:
Meillä eletään vähän rankkaa aikaa, isäntä on työttömänä ja oireilee sitä kovasti mutta lapset kasvaa ja on ihania. Lomat on nyt lusittu ja maanantaina pitäis mennä töihin miettimään miten mies saa aikansa kulumaan kotona yksikseen:'(. Huolettaa kovasti...
 
Heissulivei ihanaisten Kullankerien ihanat äityilit! Täällä ollaan edelleen. Vaikkakin harvakseltaan tulee poikettua tänne pinoon lueskelemaan.

Meillä neiti aloitti tällä viikolla päivähoidossa, ja mä palasin töihin reilun 3v jälkeen. Olin siis koko "laillisen" hoitovapaan kotosalla. Ihanaa oli tuo kotiaika! Mutta kaikki siis hyvin täällä. Lisäksi odotellaan toista ihmettä, eli jouluvauvaa syntyväksi, joten mun työssäolopätkä ei kovin pitkäksi ehdi muotoutua. Näyttäisi siis siltä, että myös Kullankerän päiväkotiaika jää tältä erää lyhyeksi. Ollaan siis meinattu, että hoidetaan molemmat lapsukaiset sitten kotona.

Kaikille hurjasti haleja ja jaksuja näiden ihanien uhmisten kanssa ;)
Aivan ihanaa!! Ei teistä sitten tullutkaan yhden lapsen perhettä. Onnea kovasti sinne!!:heart:
 
Moikkelis moi....kiwaaaa ku ootte täällä kirjotelleet...
Ja Kiitos Ammu kutsusta, voitais me Emman kanss kyllä tullakki joku vklopun lauantai, käytäis samalla tsekkaan mun siskon uutta mökkiä siel, evijärvellä.

Ja mä oon vaihtanu työpaikkaa, eipä nuo puhelinmyynti hommat ollu kiwaa, niinku mä arvelinki...Mutta sitkeenä jaksoin sen 3½vkoa...Ja haussuinta tässä on se että mä kerkesin ilmoittaa itseni työttömäks, niin samana päivänä olin työhaastikses ja sain työn...Ja juu...Mä oon nykyään siivoja...:LOL: ja työ aika on klo6-14...ja aloitan ens viikon tiistaina.

Saas nähdä kuis mun käy...

Emman 3v neukka oli torstaina, kaikki hyvin, kasvaa hienosti keskikäyrällä, 14½kg ja 96cm...:heart:

Hienosti Emma ja Lucas osaavat jo tapellakki...eilen oli todella paska päivä...Lapset kotona ku tarhatädeillä joku koulutuspäivä. Ja tottakai mä flunssas ja pahin päivä..eli olin ihan kuollut...No Emma puri Lucasta poskeen (jäi hienot jäljet) ja Lucas sai joka välis itkupotku raivarit, ja 15min välein laitoin ne omiin huoneisiin ku itkivät turhasta...grrrr murrr...

Mutta kyllä ne osaa leikkiä kiltistikkin, vaikka nyt ei oikein löydy semmosta hetkeä...

Odotan ens vkloppua niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kovaaa, mä ja mun mies päästään KAHDESTAAN mun vanhempien mökille, La aamusta- Su iltapäivään...aaaaaah...voi että tulee just niin hyvään kohtaan...=)

Mitäs muuta, niin juu Ammu, tsekkasin että mulla ei sun numeroa ookkaan, jääny luultavasti vanhaan kännykkään, joten laitappa tekstarii, niin voin vaikka sit ilmotella koska oltais tulossa...


Joo, uhma on kyllä päivän, tai siis koko tämän vuoden sana:headwall:
 
heiiiiiii, mä täällä...:D kävin tuos vähän kyselees neuvoja kun neitimme Emma ei suostu kakkaan...siis pinnistää kyyneleet silmissä...ei auta läkkeet ei lämmin vesi eikä lahjonnat etc. Mutta on onneks nyt oppinu puoli kuivaksi, siis vaippa ainoastaan nukkuessa ja joskus ulkona.

Ja oon muuten nykyään työtön opiskelija, opiskelen Unic-palevelut Oy:n kautte myyjäksi, eli saan toukokuun lopussa myyjän ammattitutkinnon!...jospa sillä saisin töitä jostain, ja mikä parasta, saan parempaa palkkaa sit myös...

Mitäs muille kuuluu????...aika harvoin näköjään täällä käytte...
 
Tulin huhuilemaan, onko Tiivarin perheessä jo vauvantuoksua? =)
Kiitos kysymästä, ainakin sinulla oli hyvä ajoitus kysymykselle. Meille näet syntyi ihanainen poikavauva juuri 7.12. :) painoa 3410kg ja pituutta 50cm.
Synnytys meni nopeasti. Vedet meni kotona klo 8.30 ja 5h myöhemmin oli poika maailmassa. Kullankerän kammottavan pitkästä 1,5h ponnistuvaiheesta päästiin nyt lyhentämään 6 minuuttiin, mikä oli aivan loistavaa :)

Täällä poika siis jo 2kk ja arki tasaantunut. Sofia jatkaa päiväkodissa 11pvä/vko ja muuten on meidän kanssa kotosalla. Saadaan näin pidettyä hoitopaikka, kun täällä on niistä kovasti pulaa. Pientä mustasukkaisuutta on ilmassa. Vauvaa Sofia hoivaa nätisti, mutta meille vanhemmille sitten kiukutellaankin antaumuksella. Mutta tuplahuomioimisella ollaan saatu sekin laantumaan. Vielä en ole päättänyt kauanko olen kotona. Sofian kanssahan olin tosiaan koko 3 vuotta.

Tällä hetkellä meillä on in kaikki prinsessajutut, kotileikki ja kirjaimet/numerot. Niillä siis mennään.

Mitäs muille kuuluu? Mites Kullankerät? Olisi kiva kuulla kuulumisia!
 

Yhteistyössä