*KULLANKERÄT Marraskuussa*

Koneella taas =)
Reissu heitetty Viljamin kaa ja kotimatka ol kauhee...meinasin väkisi rattiin nukkuu,neljält taas aamul herätty :headwall:
Mukava vkonloppu kyl oli...vaihtelu virkistää :D

Olitte kirjottanu ainaki 4sivuu ja täs väsymykses lukemisest ei tullu mitää :kieh:
Ehkä huomenna sit luen kaik jutut.

Mies läks ajelee töihin päi...mänee taas Vaasaan jote ajomatkaa on riittämiin yhtee suuntaan.
Huomen alkaa arki ja ti ois 6kk nla =)

urs ja Viljami 6kk
 
Kuningaskuluttajassakin oli jotain noista 9- kg turvaistuimista ja niiden testeistä. www.yle.fi/kuningaskuluttaja Mä ahdistuin testeistä, turvaistuimista ja niiden etsimisestä niin paljon, että päätin meidän ukon istuvan turvakaukalossaan yksivuotiaaksi :LOL: Onneksi meillä on iso kaukalo. Harmi vaan, että jalat jo pyrkivät yli reunan...

Meidän tissivauvallakin tuntuu olevan joka toinen päivä, että rinta on ihan nounou ja joka toinen päivä se haluaisi koko ajan syödä. No meilläkin alkaa soseet ihan just, kun tulee se 6 kk täyteen. Hui, mihin tää aika meni? Äidin pieni on jo iso :heart:
 
Nyt on anopilla käyty. Leivoin eilisiltana piimäkakun ja taatelikookoskakun. Vietiin ne mukanamme anopille, ja juu tätä taatelikakkua nyt sit tilattiin jouluksi. Oli ihan tajuttoman hyvää, just sellanen sopivan kostea ja mehevä. Mä kun olen näiden meidän sukujen se kuivakakkujen leipojatyyppi. Pitää tehdä nää koemaistiaiskakut nyt niin tietää, mitä tehdään. Niin, no voishan noi kakut tehdä jo valmiiksi pakkaseen,niin ei tartteis sit jouluviikolla niitä hiki hatussa väsätä. Mut miten tollanen kuivakakku pakastetaan?? Ihan pakastepussissa? Valaiskaas nyt aloittelevaa pakastajaa! :kieh:

Rasmus sai tänään maistiaisiksi possua ja perunaa. Hyvin tuntui maistuvan. :p Äiti ei kyllä taaskaan tykänny kyseisen ruuan hajusta :x , mut pääasia kai, että Rasmus tykkäs mausta. :D

Mä en ala!! Mulla on taas menkat. :/ Tai eihän nää nyt vissiin menkat oo, kun e-pillereitä syön,mutta jotain tiputteluvuotoa siis. Edellinen tyhjennysvuoto oli just kaks viikkoa sitten ja nyt toista päivää tiputtelee taas. Ei mulla ikinä ennen (siis ennen raskautta) oo näiden pillereiden kanssa ollu mitään tällasia vuotoja. Osaatteko sanoa mistä tää johtuu? Mulle tuli heti mieleen, et eikö näiden pillereiden ehkäisyteho riitä vai missä vika. Niin vai vaikuttaiskos asiaan, se että jatkoin sillon 1 1/2 laattaa (siis puhun noista pillerilaatoista) sitten suoraan cerazetteistä ilman mitään odotteluja näitä nykyisiä e-pillereitä. Onko kellään kokemusta tai tietoa? Hitto, mä mitään ala, jos vähän väliä rupeen vuotaa! :headwall: :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:
Kertokaas miksi meidän neitille ei kelpaa maito?? (nan2, ei uppoo ku n.250ml korkeintaan päivässä)
Ruokaa menee mielestäni vähän ja vellit aamulla ja illalla (200ml) kyllä menee...
Meillä ihan sama ongelma. Oon yrittänyt tarjota välillä maitoa lämpösempänä välillä viileempänä, kun ei uppoo niin ei uppoo. Nyt kun meillä ei oo syöty puurojakaan, niin en oo saanu ujutettua sitä maitoa sinnekään. Meillä soseet kyllä tekee kauppansa, jos vaan ovat max. huoneen lämpöisiä,mielellään jääkaappikylmiä. Oon diagnosoinu tän ihan kotilääkärinä johtuvan niistä hampaista (joita ei kyllä vieläkään näy). Koska meillä yleensä tuttipulloakin vaan pureskellaan eikä imetä niin kuin yleensä. Oon nyt kokeillu tarjota välillä vippamukia,mut Rasmus ei oo viel oikein hogannu miten se toimii (tai sit sitä ei huijata vaan juomaan sitä maitoa niinkään). Mut jos jollakin siis on vinkkejä tän maidon juottamisen suhteen, myös minä otan niitä mielelläni vastaan. :D

Hemmetin hemmetti!! Olin äsken tilaamassa Ifolorilta joululahjaksi seinäkalentereita,niin eikö tää helvetin mokkula mennyt sit taas just tilttaamaan, kun olin saanu kuvat valittua kalenteriin, niin naps... siihen pysähty! :headwall: Ei ollu ihan pieni homma käydä noita satoja kuvia Rasmuksesta läpi, ja valita niistä parhaimmat sinne, mut ei työ valu nyt sit taivaan tuuliin. Ukko tuolta sohvalta toteskin nyt jälkiviisaana, et olisko kannattanu laittaa ne eka johonkin kansioon koneelle erikseen,niin ei ois tarvinnu uudestaan koko hommaa tehdä. :| :ashamed: Saakeli, ei sekään voinu aiemmin sitä sanaista arkkuaan avata!! :headwall: :headwall: :/ En kyllä enää tänään uudestaan jaksa aloittaa sitä hommaa.
Joulukortit sain kuitenkin onneks tilattua :D ,niin sain edes jotenkin tätä joululahja ym. hommaa eteen päin.
 
huomenii...koittaa jaksaa hän,väsy jo aikaslainen.

Maidon juomisongelmaiset...koittakaas ihan tavan lasista/mukista hörpyyttää,sillätapaa mei jäbä juo korviketta ku pullo ei kelpaa ollekaa.
Tosi äkkiä hiffas miten se juomine toimii =)

ÄÄÄÄÄH...Miunkii ois pitäny tehä Ifolorin kalenteri tilaus,mut kannettava sano POKS ja kaik kuvat siellä :kieh: ...eli on syötettävä sen satakuvaa muistikortilta ekan tälle lastekoneelle :headwall: ja sit tehtävä se tilaus.
 

Yhteistyössä