Kummallisin seksikokemuksenne?

  • Viestiketjun aloittaja misu
  • Ensimmäinen viesti
"Battery"
Bylsittiin silloisen tyttöystävän kanssa faijan Daihatsussa Myyrmäen ja Malminkartanon välisellä silloisella vähäisellä hiekkatiellä.

Yhtäkkiä pusikossa rasahti, hyppäsin ylös pillun päältä ja karjaisin "PER-uuuhhh!!!--- it -tu-KELE!!!!

Kävi nimittäin niin, että ahtaassa pikkautossa ei saanut kunnolla jalkoja minnekään ja vaihdekepin pää upposi syvälle perseeseeni. Siitä ylös pompatessa pää jysähti kattoon ja kun lopulta pääsin autosta ulos, tajusin huutavani Myyrmäen pellolla keskellä päivää kyrpä pystyssä hahahah
 
"harmaa"
Laivalla kun muu työporukka meni nukkumaan ja muahan ei väsyttänyt yhtään ja vierestä hytistä jatkoille ja seksiä harrastettiin 3 muijan kesken ja mies katteli vierestä.

Eka eksä parin tunnin pääst nyksä (nykyinen ex).

Eka Isä ja sit poika, en tosin silloin vielä tiennyt et on sukuaan toisilleen.

Olen pannut kaverini muijakaveria ja serkkuni muijakaveria, onneks ei olla kaikki niin vakavii niin ketään ei haitannu.

Erinäisissä paikoissa on tullu vaik misä harrastettuu seksiä, mm. pirkkahallin parkkis, tähtitornilla, näkötornilla, parvekkeella useampaan otteeseen, suihin ottaen kun toinen ajaa tampereen keskustassa, pikatien varrella, ikkunaa vasten kun ympäsrillä on noin 500 muuta kerrostaloasuntoa ( oli muuten ihan helvetin kiihottavaa kun tie kattoko yks 100 ihmistä vai ei ketään).

Ei tarvi mikään iso olla mutta siinä vaiheessa kun se seisoo ja tartut kiinni niin ihan kun omaan peukaloosi ottasit kiinni niin.. ei.. Nätisti sanoin oon liian kännissä en pysty, haluun nukkuu yksin voitko lähtee.

Olen myös kokenut tään "liian iso mansikka", useampaan kertaan harrastettii seksiä ja mähän sanoin et voitko laittaa en mä tätä kondomii saa kun sulla on niin iso pää... jep..

"vittu sul on niin iso ei se mahu mun sisään", sähellystä lisää, ympäri päissäni.

Tampereen yo-talolla, kaverit samassa pöydässä, saanut silloisen "panon" auttamana sormilla orgasmin. Bändi joka esiinty oli johonkin skottihameeseen liittyvä, en muista enään.

Olin jo lähdössä jätkän matkaan mut sen seurassa olevan muijan kaa tuli puhetta et voi olla naisen kaa no mä vaihdoin jätkän muijaan ja mentiin mun luo kokeilee vähän mun glitteri dildoo :).

Kaks miestä samaan aikaan.

Täs ny muutama, onneks oon kokenu nuoruuden etten nyt vakiintuneena kaipaa mitäään vapauden tunnetta ja kokeiluja.
 
Alice A
Oltiin entisen boyfrendin anaali fistausta molemmin puolin ja anaali kuusysiä. Mulla oli ollut vatsa löysällä monta päivää ja taisi olla pyllyreikä vähän töhryinen poikakaverin yökkäilyistä päätellen. Poikakaverin peppu oli onneksi puhas vaikkakin hieman kakanhajuinen.
 
kimble88
Opiskeluaikoina bongasin kuvakkeesta, galleriasta ym. paikallisia oman ikäisiä tai ehkä max 10v vanhempia naisia ja sovein kahvittelut heidän tykönään. 95% tapaamisista päättyi rajuun panemiseen ja joinakin päivinä oli jopa parikin tapaamista peräkkäin. Oli hauskaa olla hulivili, mutta nykyisin vähän hävettää kun tähän kyseiseen pikkukaupunkiin ei edes uskalla nykyisen emännän kanssa mennä kun aina tulee "tuttuja" vastaan.

Yllättävän helppoja oli nämä nettituttavuudet ja useimmat yhden - viiden kerran juttuja ja aina vain se paneminen mielessä. Ehkäpä pikaisin kahvihetki oli 20min, eli 10min kahvit ja 10min pano tyylillä "pannaaks pikaseen?"
 
markku keskinen
"minna88"
minä ja 2 muuta noin 50-vuotiasta spurgua piehtaroimme minun sängyssäni alasti ja levitimme toisemme päälle kylmäpuristettua rypsiöljyä ja siitä hommasta oli järki kaukana... En tiedä miksi tein näin mutta pääni sisällä tuntui, että haluan vaan halata heitä ja pitää hyvänä
 
"Voi elämä"
-ensimmäinen poikaystävä aikoinaan IHAN OIKEASTI huusi kiimoissaan fraasia "sano mua rehtoriks!" Ja sama tapaus olisi halunnut kusta mun sisääni. (Jännä juttu ettei koskaan hommasta kehkeytynyt sen suurempaa)
-nykyinen avokkini sammui meidän ensimmäisellä kerralla päälleni. (Painoa n.100kg, että siitä voi päätellä aavistuksen tukalat oltavat)
-yksi mies rakasti tissien väliin naintia niin, että hän makasi selällään ja itse olin hänen jalkojen välissä mahallaan tissit yhdessä joiden väliin tämä nai. No lopulta kun lasti lensi niin se lensi sellaisella paineella suoraan tämän miehen omalle naamalle. :D
-teininä panin silloisen poikaystäväni kanssa hänen huoneessaan. Poikaystäväni äiti nukkui viereisessä huoneessa ovi auki ja luulin hänen nukkuvan jo siihen aikaan. Pidin ilmeisesti sen sortin meteliä, että kesken hommien äiti huutaa huoneestaan: "Voitteko te nukkua jo....!!"

Voi että näitä... :D
 
Antava sisko
Minä harrastin seksiä viiskymppisenä veljeni kanssa. Omituista, mutta lipsahdettiin sänkyyn.
Hän oli tosimies , kookas kulli ja taitava. Oma mieheni ei ole mitään tuohon kokemukseen verrattuna. Hassua, hullua tai sairasta, mutta haluan ottaa uusiksi heti kun on mahdollisuus.
Pani joka reikään ja taiteili monta orkkua minulle. Kaikista oudointa oli suudella, naimisen aikana olin niin hekumassa , että en välittänyt pätkääkään, vaikka oma veli on kyseessä.

lähettelen hänelle tuhmia viestejä välillä ja hän ei ole moksiskaan. Vastasi kerran, että "Kiva jos tykkäsit. Kyllä veli auttaa siskoa hädässä" . Vähän on merkkejä siitä, että olen ihastunut häneen ja
olisin sinut vaikka salasuhteen kanssa. Sen vaimo tosin on järkyttävän kaunis ikäisekseen, mutta ehkä mulla on antaa jotain erikoismomenttia=sisko noihin sessioihin. Hän on aivan hurmaava ja paras rakastelija mun elämässä !!
 
"..."
Tää ei kyl varmasti vedä vertoja näille osittain aika erikoisille kirjoituksille, joista suurinosa on varmaan provoja, mutta kerrompa kuitenkin, mitä tänään kävi :D Olen viimeisilläni raskaana ja tänään harrastettiin miehen kanssa seksiä niin, että minä olin päällä. Sain orkasmin, joka ei sitten meinannut loppua :D Tai siis loppui sitten kun vaihdettiin asentoa, mutta aloin nauramaan ja mieskin nauroi kun huomasimme, että joka liikkeellä nautinto vain jatkui ja jatkui ja jatkui :D Oli toki tosi kivaa, mutta kummallista
 
hahahahaha
EI näistä sekoiluviesteistä kukaan varmaan itseään provoiks koe, kunhan ovat säälittäviä runkkareita jotka googlen avulla etsii tän tyylisiä ketjuja ja sitten kirjoittelevat sairaita fantasioitaan tosijuttuina. Nää on silleen vielä astetta säälittävempiä runkkareita kuin esim. puhelinrunkkarit, että heille riittää kikseiksi se kun he kuvittelevat jonkun lukevan näitä juttuja, eivätkä ikinä saa edes mitään vastauksia.
 
Jöpöke
Runkkailin ajaessa satasta maantiellä, ajauduin väärälle kaistalle papaeria kaivaessa ja toinen auto väisti toiselle kaistalle.. Voi olla vaarallista. Noh, vedin loppuun paperiin ja heitin ikkunasta ulos. Siinäpä seksiä kerrakseen! Samalla reissulla runkkasin uudestaan autossa, silloin tulin terskaan ja huuhtelin käymällä uimassa. Siinä kohtaa oli 50 km rajoitus ja joku akkaporukka katteli ikkunasta. Järvestä nousin jöpön kanssa ja akat lähti pois. Ois tehnyt mieli vedellä vielä kerran, mutta kaluun jo sattui edelliset. Kannattaa pysyä naisissa.
 
Peppuun
En ole ikinä tykännyt peppuseksistä. Baarissa kaksi naista lähti mukaan jatkoille. Oltiin siinä vaiheessa aika jurrissa ja muistikin pätkii illalta. Päädyttiin kuitenkin sohvalla. Toisella oli menkat ja toinen halusi samaa. Väänsin tätä menkkarouvaa kumilla peppuun(mikä on inhaa). Oli ainut kumi ja toinen ei halunnut tulla raskaaksi, joten sitä sitten lerpalla peppuun. Oli kännissä aikamoista pupuvauhtia ja laskin sen sisään. Molemmat rupes siitä sitten huutamaan naisten arvostuksesta ja muusta, ja halus soittaa taksin. Toinen sammu siinä välillä. Toinen lähti ja toinen jäi. Aamulla sitten heräsin oksentamiseen ääneen. Valitti nähdessään peppulasteista ja huonossta olosta. Siinä sitten pizzaonlineen tilaus ja vähäks aikaa nukkumaan. Hoipertelin hirveessä darrassa hakemaan ärrältä kumeja. Otettiin siinä sitten loiventavat pizzan kanssa ja kanki alkoi huutelemaan kilometrejä mittariin. Hyvin tanssahteli tyttö munan päällä iltapäivällä parvekkeella. Sen jälkeen lähti vielä pari kertaa baarista mukaan tämä sama leidi. Kerran käytiin kahvilla mutta se ei vaan toiminut.
 

Yhteistyössä