Kummat ottaisit mielummin isot riipparit vai pienet pysty tissit?

  • Viestiketjun aloittaja amore mio
  • Ensimmäinen viesti
Hanginginthere
Mulla on kivat riipputissit, joista mieskin tykkää. Vaikkei tykkäis, en huolisi pieniä tissejä. Mut Dna määrää, niin näillä mennään. Läps läps läps..
 
huanes
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja amore mio:
Viitaten edelliseen ketjuun,kummat ottaisit mielummin itelles jos saisit valita?mä pienet pystytissit
Mikä on se edellinen ketju?
Ja pienet tietysti, tuskin kukaan mielummin ottaa isoja riippareita?
jos on tissien kohdalla pelkät nännit ja hiukan muuta niin voi haluta mielummin vaikka isot riipparit (miehet tykkää enemmän)

 
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Pieniin pystyihin vaihtaisin nää riipparini koska vaan, huoh.
samat sanat. kuppikoko on e ja mulla on aina ollu isot tissit vaikka paino on vaihdellu.
b kuppiin vaihtasin koska vaan.
a:han en kuitenkaan taitaisi näitä riippareita vaihtaa
 
21v
olen tyytyväinen pieniin pystytissehini enkä vaihtais isoihin vaikka aina oonki hävenny niitä mut nyt ku kattoo monia kavereita joilla isot tissit nii kyllä ne pikkuhiljaa alkaa katella maahan päin, ja muistuttaa riipputissejä :/
 
vieras
Isot riipparit mieluummin, ne saa nätiksi hyvillä liiveillä ja kukaan ei tiedä miltä näyttävät ilman liivejä. Pieniä pystyjä ei saa näyttämään hyviltä millään. Enkä ajattele miehiä, vaan itseäni. Haluan näyttää naiselliselta.
 
Itellä on luonnostaan suuret rinnat kokoa 75H,ja nämä painaa aika mielttömästi ja roikkuu myös ihan vaan luonnonlakien takia,maan vetovoima on niin suuri:D
Jos nää olis kiinteät niin sitten nää menis ehkä valittamatta mutta koska jo ala-asteella kun rinnat alkoi kasvamaan se tapahtui niin vauhdilla että rinnat on täynnä raskauasarpia.
Joten ei näistä revenneistä riipuista oikeen voi saada enää mitenkään kiinteitä ilman plastikkakirurgin apua.
Ottaisin mielelläni itselleni pienet ja pystyt tissit jossa nännit olis eteen tai vähän jopa ylöspäin kuin nämä omani jotka katselevat melko alaviistoon..:D

Pienet ja pystyt myös siitä syystä että tykkään olla ilman liivejä..;)
 

Yhteistyössä