Kummat rattaat kaksosille?

Niin tässä on nyt tullut tutkailtua rattaita kaksosille, ei tarvi kantokoppia tms. mutta kääntyvät etupyörät ihan ehdottomat. Mitä sanotte näistä vaihtoehdoista:

Teutonia team alu/cosmo vai carena double swing? :confused:
 
Riippuu ostatko uutta mallia vai vanhempaa. Uusissa Carenoissa taitaa olla ilmakumit, jos en väärin katsonut, vanhoissa kennorenkaat. Teutonioissa on kennot ilmeisesti nykyään. Eli riippuu mistä tykkää. Kannattaa kokeilla jos kauppaan pääset.

Carenat on ilm. kevyemmät jokusen kilon, mutta kyllä nuo tuplarattaat painaa aina sen verran että sillä ei ole kauheasti merkitystäjos niitä joutuu auton takaluukkuun nostelemaan. Hintaerohan on uusissa valtava noiden kahden välillä (eli Carena halvempi), käytettynä ero on pienempi.

Me löysimme lastentarvikeliikkeen poistonurkasta Phi&Tedsin vierekkäinistuttavat (e3 twin) edullisesti ja niissä on kääntyvät isot ilmakumipyörät edessä, mun mielestä tosi hyvät työntää missä vain. Ei kyllä vielä ole tietoa kuinka nopeasti tyhjenevät...
 
Meillä on noi Teutoniat, muista en tietty voi kommentoida.
Teutonioista olen tykännyt valtavasti. Vaikka ovatkin kaksostenrattaat, niin ovat kevyet liikuteltavat ja toimii myös loskassa ja maastossa.
kasattunakin ovat isot, mutta niin taitaa kaikki tuplat olla isot. Miinuksena siis tavaratilan täyttyminen rattaista jos matkallekin lähtee.

Mutta vieläkin pojat tykkää olla kyydissä ja ikää nyt vanhemmalla 3v5kk ja nuoremmalla 1v10kk.

Suomessa noi teutoniat on jotenkin "yliarvostettuja" ainakin kun vertaa hintoja saksaan.
https://www.pingpong-online.de/osc/

Babyparadies Shop - Teutonia - Kollektion 2011

Siinä nyt kaksi kauppaa joista näkee hinnat että pikkasen on halvemmat saksassa kuin meillä täällä.

Itse olen käyttänyt molempia kauppojat, toisesta tuli teutoniat ja toisesta ostettiin istuin autoon ja molemmat on pelannut tosi hienosti.
 
Kiitos paljo vastauksista :) Nuista Phil&Teds e3 Twin rattaista en ollu kuullutkaan, tosi kivan näköset ja oloset! Hmm...

Teutoniat kans melko vahvana mielessä... Pitääpä viikonlopun aikaan suunnata markkinoille katastaan nuita kärryjä :) Jospa jostain löytys ni sais vähä tuntumaa. :)
 

Yhteistyössä