Kumpaan korvaan pojalle korvarengas/koru?

mää
Ei kumpaankaan....
Jos poika isompana haluaa korviksen, niin sitten osaa jo itse päättää kumpaan korvaan sen haluaa :)
Mun miehellä on korvis vasemmassa korvassa, veljelläni oikeassa korvassa. Tytölläkin on korvikset. Pojalle en laita ennen kun alkaa itse sitä tosissaan kinuamaan.
 
Vasemmassa ainakin on isännällä.... Poika tossa yksi päivä kysyi saako hän isompana korviksen(melkein 5v) johon tytöt hiekkalaatikolla totesi ettei pojat niitä käytä. Sovitiin että mietitään asiaa sitten kun on koulussa mutta paha sitä on kieltääkään kun isälläkin on.
 
luulisin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun miehellä on molemmissa korvissa :D Onko sillä jotenkin merkitystä että kummalle puolelle sen reiän nyt sitten pistää?


oliskos joku tabu, että neidit, öhöm pitäis just siellä toisella puolella. ihan siks että tunnistettais.
 
Lahti
Lahessa ainakin on aina pidetty, et ne kellä on oikeessa korvassa, ni ne on
H.O.M.O.J.A.
Ton takia moni meiänkin ala-ylä-asteella joutu vaihtaa just laittamansa korviksen oikeesta vasempaan korvaan, kun ei ollu tienny asiasta ja sit tuli kauheet h.omo-haukut koulussa ja kaupungilla.
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Merimies isäni mukaan, jos korvis on oikeessa korvassa on h*mo, eli kai sillä on merkitystä kumpaan laittaa ;)
Mä olen kuullut ton saman selityksen myös
Onko sitten piilohomo, jos on molemmissa korvissa?
Ooon kyllä nähnyt oikeassakin korvassa miehellä korviksen, eikä takuulla ollut homo.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Ei kumpaakaan, miun mielestä pojille tai yleensäkkää miehille ei kuulu korvakoruja |O
Täälä myös melko vahva mielipide tosta asiasta
:wave: Ja vaikka minä hetkellisessä mielenhäiriössä voisin pojalle luvata korviksen niin mies ei todellakaan lupaa.
 

Yhteistyössä