Kumpaan korvaan pojalle korvarengas/koru?

äiti-69
Kuulun myös tähän patavanhoilliseen porukkaan, joka ei todellakaan katso hyvällä pienten poikien korvakoruja, eikä välitä niistä isommillakaan pojilla tai miehillä. Jos oma poika korviksen joskus tahtoo, saa laittaa kunhan on muuttanut oman katon alle asumaan, ei ennen.
 
Molemmissa
Itselläni on molemmissa korvissa lävistysrenkaat ja ihan hyvin nuo sopii miehellekin vaikka ikää onkin jo 35+... Pelkästään toisessa korvassa näyttää epäsymmetriseltä IMO. Jännää, miten pienet asiat voivat aiheuttaa näinkin paljon keskustelua.
 
Taantuma
Taitaa olla taas vaihteeksi taantumassa tämä poikien/miesten korvakoruvillitys. Tai ainakin katukuvassa on selkeästi vähemmän miehiä rapalat korvissa, mikä on ihan hyvä asia. Kyllähän nuo näyttää vähäsen hassuilta normimiehillä. Rokkarit ja raggarit on sitten asia erikseen.
 
Diibadaaba
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä ei kumpaakaan, tulee kyllä siitä valitettavasti ransu mieleen, taikka joku homo.
Biologian kirjoista ei kyllä löydy mitään mainintaa siitä, että korvakorujen ja homouden välillä olisi jokin yhtäläisyys. Taidat vaan itse haaveilla jommasta kummasta ja lonksuttelet kaapin ovea ;-)
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Diibadaaba:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä ei kumpaakaan, tulee kyllä siitä valitettavasti ransu mieleen, taikka joku homo.
Biologian kirjoista ei kyllä löydy mitään mainintaa siitä, että korvakorujen ja homouden välillä olisi jokin yhtäläisyys. Taidat vaan itse haaveilla jommasta kummasta ja lonksuttelet kaapin ovea ;-)
Eikös se oo just näin että heteron kestää koru ottaa ja jonku joka on kaapissa ei kannata ,koska se herättäs johtopäätöksiä jne ;)
 
vieras
Mä en pidä korviksista pojilla mutta ihmettelen vaan kun toi yksi sanoi että hänen 3v 2kk poika on pyytänyt korviksia. Meillä on 4-vuotiaat kaksospojat eikä kyllä ikinä takuulla ole sellaista asiaa ajatelleetkaan, ei vaan kuulu mun mielestä pienten poikien maailmaan.
 
poppilol
Kyllä se näyttää paljon paremmalta myös pojilla/miehillä, jos korvikset on molemmissa korvissa. Ainahan ne korvikset voi ottaa pois, jos tuulipukukansaa ne käy häiritsemään.
 
Ei kumpaankaan! Miehille ei sovi korvikset, saati sitten pojille. Mulle tulee heti miehestä vähän naismainen mieleen, kun on korvikset.
Täälläkin on ollut tuo, että jos korvis oikeassa, niin on homouden merkki.
Meillä ei onneksi pojat korviksia huolisi, vaikka maksettaisiin eikä 10v tyttökään ole niitä halunnut, vaikka kaikilla luokkakavereilla jo onkin.
 
Provo
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Ei kumpaankaan! Miehille ei sovi korvikset, saati sitten pojille. Mulle tulee heti miehestä vähän naismainen mieleen, kun on korvikset.
Täälläkin on ollut tuo, että jos korvis oikeassa, niin on homouden merkki.
No voi pyhä Sylvi! Housut naisella on puolestaan lepakon merkki ja on todella kuvottavaa katsoa naisia, jotka eivät käytä korkokenkiä. Jep jep :-(

Ihmeen kireällä pipo on ihmisillä vielä tänä päivänäkin. Tuo korvakoodi on ollutta ja mennyttä eikä sillä ole enää ollut merkitystä edes 90-luvulla.

Luuletkos Fiona71, että se seksuaalinen suuntautuminen muuttuu tai vaihtuu korviksen myötä? Sitähän voi kokeilla useammankin kerran peräkkäin. Korvis pois - hetero, korvis korvassa - homo, pois - hetero, korvassa - homo... joo, kyllähän sen näin täytyy mennä, koska sanoohan tuon järkikin ja peruskoulun biologian kirja ;-)

Se on sitten aivan eri asia, jos ei vaan tykkää siitä ulkonäöllisestä seikasta, että miehellä on korvis tai korvikset. Se ei ole kuitenkaan muilta pois. Toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä.

 

Yhteistyössä