Kumpaan korvaan pojalle korvarengas/koru?

blaah
Ei kumpaakaan, miun mielestä pojille tai yleensäkkää miehille ei kuulu korvakoruja |O
No tämä nyt on sinun mielipiteesi eikä mikään yleismaailmallinen totuus, muista se. Kyse on mielipiteistä ja näkemyseroista, ei totuuksista. Muiden ajatuksien ei pitäisi ikinä tekemisiinsä vaikuttaa.
Monet tällaiset vastustajat tuppaavat olemaan katkeria, kun eivät itse saaneet tai uskaltaneet tehdä asioita eri tavalla.
 
vittumatti
Olen kuullut että jos laittaa oikeaan korvaan korvakorun on h§mo, eli vasen tarkoittaa tietysti heteroa? itsellni on vasemmassa korvassa.
Ja sinä tietenkin uskoit tämän kyselemättä vai?

Kun ihminen kerran väittää olevansa niin viisas laji niin mikä siinä on niin vaikeaa osata kyseenalaistaa väitteitä. Kyllä sitä rauhanaatetta osataan kyseenalaistaa muttei sitä, että koru oikeassa korvassa tekisi homoksi. Näköjään minä olen homoseksuaali, ilmeisesti en ole kaapistakaan vielä tullut! Ja nainen vielä päälle!

Vittu ihmiset jotain rajaa sillä typeryydellä. Nyt eletään 2010-lukua, ei 1950-lukua, jolloin sai piiskaa kun sanoi vanhemmilleen vastaan....
 
"vieras"
Ja sinä tietenkin uskoit tämän kyselemättä vai?

Kun ihminen kerran väittää olevansa niin viisas laji niin mikä siinä on niin vaikeaa osata kyseenalaistaa väitteitä. Kyllä sitä rauhanaatetta osataan kyseenalaistaa muttei sitä, että koru oikeassa korvassa tekisi homoksi. Näköjään minä olen homoseksuaali, ilmeisesti en ole kaapistakaan vielä tullut! Ja nainen vielä päälle!

Vittu ihmiset jotain rajaa sillä typeryydellä. Nyt eletään 2010-lukua, ei 1950-lukua, jolloin sai piiskaa kun sanoi vanhemmilleen vastaan....
Kyse on MIEHISTÄ ei naisista.
Homoseksuaaleilla on tapana viestittää asiastansa pitämällä korvista nimeomaan oikeassa korvassa.
Se on syvälle juurtunut käsitys, joka on yhä edelleen käytössä.
Siksi on typerää laittaa lapselle vasiten korvis oikeaan korvaan, koska siinä leimautuu.
 
"jepjep"
Itellä vasemmassa korvassa koru ja mielestäni ei mitää väliä kummassa korvassa (tai molemmissa) on se koru.. Harmillista vaan kun niin moni muu on sairaanloisen ahdasmielinen ja antaa tuollaisten pikkuasioiden merkitä.
 
"jannu"
minä en usko että korva reikä voi tehdä h.omon,koska ei hän se jos reikä on oikealla tai vASemmalla eihän se mitenkään h.omoa tee!!!!??? itse antaisin laittaa oman lapseni korvakorun
kumpaan korvaan haluaa koska eij silloin minua haukata vaan minun poikaani
 
on korviksia laitettu ennenkin
Olen 30v mies ja minulla on 40mm venytys molemmissa korvissa ja minulla on 8 lasta ja kaikilla on korvissa venytykset ja jopa nuorimmalla joka on 6v ja silläkin on pienet venytykset korvissa!!
 
kauneus puoti
kyllä poikien tai kenen vaan kannattaa ottaa korvakoru ja levennykset. Mutta lävistykset ovat eri asia (JOS) otat lävistyksen ota se koru liikkeessä (ETENKIN KIELIKORUT). Minulla on 5 lasta ja nuorin on 8V hänelläkin on venytykset ja lävistys huulessa............... t: ota lävistys tai korvakoru
 
janne homolius
??????????????????????????????? ????????????????????????????????? ???????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????? ????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????? ????????????????????????????????
 
mit vittua
Miksi homo on mielestänne sensuroitava sana?
Lainaa 12.06.10 18:39 #102
sama
Vierailija
Ensimmäisellä sivulla oli ainakin monesti sensuroitu. Älytöntä.
Lainaa 06.07.10 22:35 #103
muumi
Vierailija
Olen kuullut että jos laittaa oikeaan korvaan korvakorun on h§mo, eli vasen tarkoittaa tietysti heteroa? itsellni on vasemmassa korvassa.
Lainaa 20.12.10 10:57 #104
blaah
Vierailija

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska
Ei kumpaakaan, miun mielestä pojille tai yleensäkkää miehille ei kuulu korvakoruja
No tämä nyt on sinun mielipiteesi eikä mikään yleismaailmallinen totuus, muista se. Kyse on mielipiteistä ja näkemyseroista, ei totuuksista. Muiden ajatuksien ei pitäisi ikinä tekemisiinsä vaikuttaa.
Monet tällaiset vastustajat tuppaavat olemaan katkeria, kun eivät itse saaneet tai uskaltaneet tehdä asioita eri tavalla.
Lainaa 20.12.10 11:07 #105
vittumatti
Vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja muumi
Olen kuullut että jos laittaa oikeaan korvaan korvakorun on h§mo, eli vasen tarkoittaa tietysti heteroa? itsellni on vasemmassa korvassa.
Ja sinä tietenkin uskoit tämän kyselemättä vai?

Kun ihminen kerran väittää olevansa niin viisas laji niin mikä siinä on niin vaikeaa osata kyseenalaistaa väitteitä. Kyllä sitä rauhanaatetta osataan kyseenalaistaa muttei sitä, että koru oikeassa korvassa tekisi homoksi. Näköjään minä olen homoseksuaali, ilmeisesti en ole kaapistakaan vielä tullut! Ja nainen vielä päälle!

Vittu ihmiset jotain rajaa sillä typeryydellä. Nyt eletään 2010-lukua, ei 1950-lukua, jolloin sai piiskaa kun sanoi vanhemmilleen vastaan....
Lainaa 07.01.11 16:26 #106
hei halooo?
Vierailija
?
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska
Ei kumpaakaan, miun mielestä pojille tai yleensäkkää miehille ei kuulu korvakoruja
Onks joku antanut ihmisille säännöt ettei miehet/pojat saisi käyttää korvista. yhtä hyvin pojat voi käyttää niin kuin tytötkin.
Lainaa 07.01.11 17:42 #107
"vieras"
Vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vittumatti
Ja sinä tietenkin uskoit tämän kyselemättä vai?

Kun ihminen kerran väittää olevansa niin viisas laji niin mikä siinä on niin vaikeaa osata kyseenalaistaa väitteitä. Kyllä sitä rauhanaatetta osataan kyseenalaistaa muttei sitä, että koru oikeassa korvassa tekisi homoksi. Näköjään minä olen homoseksuaali, ilmeisesti en ole kaapistakaan vielä tullut! Ja nainen vielä päälle!

Vittu ihmiset jotain rajaa sillä typeryydellä. Nyt eletään 2010-lukua, ei 1950-lukua, jolloin sai piiskaa kun sanoi vanhemmilleen vastaan....
Kyse on MIEHISTÄ ei naisista.
Homoseksuaaleilla on tapana viestittää asiastansa pitämällä korvista nimeomaan oikeassa korvassa.
Se on syvälle juurtunut käsitys, joka on yhä edelleen käytössä.
Siksi on typerää laittaa lapselle vasiten korvis oikeaan korvaan, koska siinä leimautuu.
Lainaa 09.03.11 19:28 #108
"jepjep"
Vierailija
Itellä vasemmassa korvassa koru ja mielestäni ei mitää väliä kummassa korvassa (tai molemmissa) on se koru.. Harmillista vaan kun niin moni muu on sairaanloisen ahdasmielinen ja antaa tuollaisten pikkuasioiden merkitä.
Lainaa 04.05.11 16:05 #109
"joonatan"
Vierailija
korva koru
minun mielestä naisille kuuluu korvakorut ja kielikorut ja huuli korut : kaikki korut kuuluu naisille se on hyvä :
Lainaa 09.10.11 17:01 #110
"jannu"
Vierailija
korvvis
minä en usko että korva reikä voi tehdä h.omon,koska ei hän se jos reikä on oikealla tai vASemmalla eihän se mitenkään h.omoa tee!!!!??? itse antaisin laittaa oman lapseni korvakorun
kumpaan korvaan haluaa koska eij silloin minua haukata vaan minun poikaani
Lainaa 23.10.11 11:30 #111
on korviksia laitettu ennenkin
Vierailija
H.O,M,O.T R.i.P.
Olen 30v mies ja minulla on 40mm venytys molemmissa korvissa ja minulla on 8 lasta ja kaikilla on korvissa venytykset ja jopa nuorimmalla joka on 6v ja silläkin on pienet venytykset korvissa!!
Lainaa 23.10.11 16:27 #112
kauneus puoti
Vierailija
korvakoru
kyllä poikien tai kenen vaan kannattaa ottaa korvakoru ja levennykset. Mutta lävistykset ovat eri asia (JOS) otat lävistyksen ota se koru liikkeessä (ETENKIN KIELIKORUT). Minulla on 5 lasta ja nuorin on 8V hänelläkin on venytykset ja lävistys huulessa............... t: ota lävistys tai korvakoru
Lainaa
 
del
Niin kauan kun asutaan samankaton alla, ei korvista tule.

Sitten kun muuttaa pois, on toivottavasti sen ikäinen ja fiksu ettei haluakaan laittaa moista.
Ei kumpaakaan, miun mielestä pojille tai yleensäkkää miehille ei kuulu korvakoruja |O

Täälä myös melko vahva mielipide tosta asiasta
:wave: Ja vaikka minä hetkellisessä mielenhäiriössä voisin pojalle luvata korviksen niin mies ei todellakaan lupaa.

aika tylsä ajattelutapa teillä... mun mielestä voi ottaa niin paljon koruja kun ite tykkää (itellä ei ole yhtäkään korua)
 
M89
Jotenkin outoa, että nykyaikana poikalapset pyytävät itse saada korvakorun : 0 Itse kun olin skidi, niin vinguin vaan akuankka-kelloa ranteeseen : D Ei ois tullut mieleenkään mitään korvarengasta tai vastaavaa pyytää
 

Yhteistyössä