Kumpi parempi Absolut Torr vai Triple Dry?

  • Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen
käyttäny absolut torria.
On kyllä tosi tehokas, käytän ehkä kerran viikossa tai 1½viikon välein.

Tosi ärtsyähän se on ettei kannata karvoja ajella ennen sen käyttöö
 
ab
Absolutt Torr ehdottomasti! Ja se on tainnu polttaa munkin kainalot, enää ei paidat kastu vaikken sitä enää säännöllisesti käytäkään. Käytän siis ihan tavallista dödöä ja pitää nykyään hyvin!
 
Kutistunut
paljon hyvää kyllä kuullu tosta absolut torrista, mutta enpä tiedä uskaltaisko sitä käyttää..muutenkin herkät kainalot.
Jos toi triple dry olis vähän "hellempää" kamaa.
 
..
mulla ei oo kirvellyt ollenkaan absolut torr. oon noudattanu ohjetta enkä ajellut karvoja pariin päivään ennen sen laittoa. sitä minäki vaan mietin, kuinka terveellistä se on, että hikoilu loppuu kainaloista kokonaan?? tehoaa kyllä todella hyvin, ei tartte enään hävetä märkiä kainaloita jotka ilmaantu ennen tekemättä mitään!
 
JONSERED Karhunkantaja
Triple Dry on aika kökköä kainaloissa, sanoi Stasi.

Mutta jos ei haittaa hikoilu, hajuttomana, luontaistuotekauppojen myymä emäksinen suola iholle hangattuna toimii. Eli ei ole antiperspirantti, mutta deodorantti vaikutukseltaan. Samalla suolalla pidän päänahkani kunnossa ja isä psorin ja sisko atooppisen ihon... joo, ja äijän halkeilevat ja haisevat jalat. :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mulla ei oo kirvellyt ollenkaan absolut torr. oon noudattanu ohjetta enkä ajellut karvoja pariin päivään ennen sen laittoa. sitä minäki vaan mietin, kuinka terveellistä se on, että hikoilu loppuu kainaloista kokonaan?? tehoaa kyllä todella hyvin, ei tartte enään hävetä märkiä kainaloita jotka ilmaantu ennen tekemättä mitään!
Jos kainaloista tukitaan hikirauhaset, poistuu ylimääräinen kuona ja muu hikiaine muista osista, väittävät. Eli ei haittaa.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Kun mua justiinsa haittaa märät kainalot. Aina on paidoista kainalonkohdat märät, vaikka ihan vaan paikallaan istuis :kieh: Onneks ei sentään haise miltään :D
Noin arvelinkin. ;) Joku oli ommellut rintaliiveihin kainaloiden kohdalle jotkut imutyynyt... Aika epätoivoista?
 
Mulla toimi hicoroll jonkun aikaa, mut nyt sekään ei toimi.
Täytyy kokeilla tuota absolut torria, jos se auttais. Ja mäkin hikoon ihan hulluna vaikka vaan istuis :kieh: Ja mun hiki haisee pahalle :x Johtuisko siitä että mä en pahemmin juo päivisin?? *hakuammuntaa*
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Kun mua justiinsa haittaa märät kainalot. Aina on paidoista kainalonkohdat märät, vaikka ihan vaan paikallaan istuis :kieh: Onneks ei sentään haise miltään :D
Noin arvelinkin. ;) Joku oli ommellut rintaliiveihin kainaloiden kohdalle jotkut imutyynyt... Aika epätoivoista?
"Anoppi" oli just ostanu jostain noita imutyynyjä, ja meinaa ommella niitä paitojensa kainaloihin :whistle:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Mulla toimi hicoroll jonkun aikaa, mut nyt sekään ei toimi.
Täytyy kokeilla tuota absolut torria, jos se auttais. Ja mäkin hikoon ihan hulluna vaikka vaan istuis :kieh: Ja mun hiki haisee pahalle :x Johtuisko siitä että mä en pahemmin juo päivisin?? *hakuammuntaa*
Akupunktiotohtorini hikoili Thaimaassa aika reippaasti, mutta tuoksui vesihöyrylle... kuulemma joi tarpeeksi.
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Mulla toimi hicoroll jonkun aikaa, mut nyt sekään ei toimi.
Täytyy kokeilla tuota absolut torria, jos se auttais. Ja mäkin hikoon ihan hulluna vaikka vaan istuis :kieh: Ja mun hiki haisee pahalle :x Johtuisko siitä että mä en pahemmin juo päivisin?? *hakuammuntaa*
Mä en juo päivisin muutakun kahvia :ashamed:
 
kaveri
mä oon käyttäny absolut torria nyt n. vuoden ajan, kerran vkossa tai harvemmin. kirvelee ja yhtä tusdkaa joo, mutta sen arvoista OLI. Nyt ei enää jstn kumman syystä toimi ollenkaan, en tiiä johtuisko siitä etten säännöllisesti jaksa käyttää. Tietäiskö joku viisaampi mitä tehdä nyt? Nyt on useemman päivän putkeen laittanu, tulos: huonot yöunet, mut hikoilu ei lopu!!!!
 
moi
miulla ei oo hikiset kainalot sillon kun en tee mitään, mutta esim. tanssissa en oi pitää t-paitoja kun tulee hikiläntit kainaloiden kohdalle jo pienen juoksun jälkeen. Ja liikkatunneillas sama. Oon kokeillu Triple Dry:tä joka toinen pv(aluksi 4pv putkeen) mutta se ei auta. Olisiko Absolut torr sitten parempi? Vai kannattaako edes käyttää mitään jos ei muuten vaan istuessa tule hiki?
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja kaveri:
mä oon käyttäny absolut torria nyt n. vuoden ajan, kerran vkossa tai harvemmin. kirvelee ja yhtä tusdkaa joo, mutta sen arvoista OLI. Nyt ei enää jstn kumman syystä toimi ollenkaan, en tiiä johtuisko siitä etten säännöllisesti jaksa käyttää. Tietäiskö joku viisaampi mitä tehdä nyt? Nyt on useemman päivän putkeen laittanu, tulos: huonot yöunet, mut hikoilu ei lopu!!!!
Onko sulla vielä se sama pullo käytössä? Kun tuossa Absolut Torrissa on sitä alkoholia niin se haihtuu ajan mittaan, vaikka sen korkin laittais kuinka tiukkaan aina kii.. eli siis sen teho loppuu ku ainesosa haihtuu pois. Siis jos pullo on vanha niin kannattaa heittää pois vaikka olis vielä jäljellä ja käydä ostaan uus. Ja siis se kirvelee edelleen vaikka olis vanhaa ku sen kirvelyn aiheuttaa se alumiinikloridi...

Mut jos siis uusi tuote niin sit en tiä mistä vois johtua..
 
Henna
Maailman pras "deodorantti" absolut torr!!! Eilen laitoin eka kertaa elämässäni, aamulla pesin saippualla pois ja nyt olen tehnyt hikijuttuja ja kyllä se aine vaan pitää kainalot kuivina!!!! Mahtava aine! Tänä iltana aion vielä laittaa ja sit vasta seuraavan kerran vko päästä :) ja todellakin laitoin ihan kuiviin kainaloihin ja pein puolisen tuntia käsiä ylhäällä että ei kostu kainalot, oikein käytettynä ei kirvele! Olen niin onnellinen :)
 

Yhteistyössä