kumpi suhde toimii paremmin: oinas-härkä VAI oinas-rapu?

  • Viestiketjun aloittaja "noita-akka"
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen oinas ja mies härkä.

Meillä on hyvä suhde,eikä mitenkään tylsä. :)
Mies on ehkä vähän laiska,mut se menee tasan,ku mä oon sit taas kaikkee muuta. :)
Parhaansa mieskin yrittää.

Ravun kanssa en oo seurustellut,mutta oinas-skorppari suhde oli ihan kamala!!!
 
[QUOTE="noita-akka";25302929]no ei nyt sentään. :D millainen tylsä? :eek:[/QUOTE]

Oinaat ovat impulsiivisia kuumapäitä, jotka viihtyvät harrastaen extremelajeja. Härälle extremeä on kokeilla jotain uutta ravintolaa sen tutun ja luotettavan sijasta. Viihtyisitkö rauhassa pitkällä illallisella syöden ja juoden pitkän kaavan mukaan? Härkä myös pitää päänsä etkä saa häntä liikkeelle jos hän ei halua. Jos hän taas haluaa jotain niin saat huutaa vaikka kuinka eikä se auta.
 
"noita-akka"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25302957:
Mä olen oinas ja mies härkä.

Meillä on hyvä suhde,eikä mitenkään tylsä. :)
Mies on ehkä vähän laiska,mut se menee tasan,ku mä oon sit taas kaikkee muuta. :)
Parhaansa mieskin yrittää.

Ravun kanssa en oo seurustellut,mutta oinas-skorppari suhde oli ihan kamala!!!
mitä vikaa skorpparissa oli?
 
"noita-akka"
Oinaat ovat impulsiivisia kuumapäitä, jotka viihtyvät harrastaen extremelajeja. Härälle extremeä on kokeilla jotain uutta ravintolaa sen tutun ja luotettavan sijasta. Viihtyisitkö rauhassa pitkällä illallisella syöden ja juoden pitkän kaavan mukaan? Härkä myös pitää päänsä etkä saa häntä liikkeelle jos hän ei halua. Jos hän taas haluaa jotain niin saat huutaa vaikka kuinka eikä se auta.
olen oinas ja rauhallinen sellainen. en ole kuuma hiilihanko ja vihaan äkkipikaisuutta. :D rakastan tuollaista rauhallista ja pitkää illallista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25303099:
Me ollaan kaikki sisarukset oinaita :D
Ja mua nuorempi siskoni..on aivan erilainen,kuin me muut...
Tunnen pari muutakin oinasta,jotka ovat rauhallisia,erittäin päättäväisiä jne..mutta mikään extreme ei kyllä kiinnosta.
Minusta sanotaan näin, miten ei kuulosta kovin osuvalta :p
"Leijonalla on vakaat mielipiteet useimmista asioista ja hän ilmaisee sen hyvin äänekkäästi." Saaganet ~ Astrologia
 
[QUOTE="noita-akka";25303098]mille parammille apajille?[/QUOTE]

No, horoskooppien mukaan yhteensopivammille. (muoks: esim. leijona, jousimies, vesimies, vaaka) Jos asian siis tätä kautta haluaa ajatella.

Ja sen verran noista muista pohdinnoista, että aurinkomerkkihän ei kerro koko totuutta, jos siis tuntuu siltä, että horoskooppien kuvaus ei pidä omalla kohdalla ollenkaan paikkaansa. Nouseva merkki yms. saattavat vaikuttaa paljon enemmänkin, tai jos kartta on täynnä jotain muuta kuin aurinkomerkkiä.
 
Viimeksi muokattu:
Ja sen verran noista muista pohdinnoista, että aurinkomerkkihän ei kerro koko totuutta, jos siis tuntuu siltä, että horoskooppien kuvaus ei pidä omalla kohdalla ollenkaan paikkaansa. Nouseva merkki yms. saattavat vaikuttaa paljon enemmänkin, tai jos kartta on täynnä jotain muuta kuin aurinkomerkkiä.
Aurinkomerkki on yhtä pätevä kuin mikä tahansa muu syntymähetkeen perustuva luonneanalyysi.
 
"oinas"
Rapu on ainakin ehdoton ei. Härkämieskään ei tunnu omalta. Parhaiten on synkannut kauriiden ja kalojen kanssa. Tällä hetkellä todella onnellisesti naimisissa skorpionin kanssa kaikkia todennäköisyyksiä uhmaten.
 
[QUOTE="oinas";25304806]Rapu on ainakin ehdoton ei. Härkämieskään ei tunnu omalta. Parhaiten on synkannut kauriiden ja kalojen kanssa. Tällä hetkellä todella onnellisesti naimisissa skorpionin kanssa kaikkia todennäköisyyksiä uhmaten.[/QUOTE]

Mun ex oli kalat..
Yli seitsemän vuotta yhteiseloa..ja sit riitti..
 

Yhteistyössä