Kun koko ajan vaan paleltaa, on sellainen "sisäinen kylmä".

  • Viestiketjun aloittaja jäässä
  • Ensimmäinen viesti
jäässä
Ihan sama missä on, saunassakin menee kylmiä väreitä.
paleltaa peittojen alla, paleltaa villasukissa ja villatakissa, paleltaa koko ajan.

Kilpirauhasarvot ja kaikki mahdolliset muut kokeet otettu pari viikkoa sitten, ei mitään vikaa, aivan täydellisiä lukemia.
Kuumemittari näyttää 36-36,5, mittarista riippumatta.

Aina mä oon ollu vilukissa, mutta nyt mulla on kylmä aamusta iltaan, palelen yön ja palelen päivän, palelen saunassa ja palelen vaikka joisin kuumaa teetä tai söisin kuumaa keittoa. KO-KO A-JAN KYL-MÄ-

Enkä ole myöskään raskaana.

Onko kellään tällaista?! Lääkärit ja tutut on ihan ihmeissään ja kun musta näkee miten olen kananlihalla koko ajan ja koko kroppa "säpsii" kun menee kylmiäväreitä..

Alan olla huolissani kun jatkunu tällasena jo aika monta viikkoo...
 
"JaV"
Onko sulla erityisesti kädet ja jalat kylmät?Sinertävät?Peräti "valkoiset"?Kipeät?Näppylöitä?Katso Raynaudin tauti.Kävin melko monella lääkärillä,ennen kuin tämä selvisi!Ja palelen todella paljon,ja todella herkästi.Ja koko ajan :D
 
kysyn vain
Alkuperäinen kirjoittaja jäässä;27917241:
en ole.
en karppaa, en nutraa en mitään.
ihan normisti syön ja n.10kg ylimäärästä...
Okei. Mulla ja mun äidillä vain on samaa kylmyyttä, mutta me pudotetaan painoa joten se johtunee siitä. Äidillä vielä enemmän, ihan jäässä kokoajan.

Hmm... Sitten en osaa sanoa mikä sulla on :( Ikävää varmasti tuollainen kun ei syytä löydy.
 

Yhteistyössä