Kun mies ei halua seksiä.

Viestiketju alueella 'Isät' , aloittaja skorppari, 06.05.2011.

1. skorppari

skorppari Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.05.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onko minussa jotain vikaa kun mies ei enää halua seksiä kanssani? Rehellisesti vastatkaa, olen _kypsä_ elämääni.

2. Kari_4

Kari_4 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.05.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    Aikalailla vaikeata on edes arvailla syitä tilanteeseen. Ihan saman tilanteen itse olen kokenut. Vaimoni on torjunut minut usein jo vuosien ajan. Itse haluaisin lähes aina. Tämäkin niinkuin muutkin asiat on ratkaistavissa.

3. vaavi9.7.

vaavi9.7. Jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.10.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joo meil sama ongelma..mies haluu paljon harvemmin ku mä... en tajuu välil kyl niin äryttää... ja vaik oon sanonu et ehk sun pitäs mennä lääkäriin niiku varmuuden vuoks jos se on joku hormooneist johtuva juttu emt.. Luin joskus jostain et miehilki joku hormoonien heilahtelu voi vähentää seksi halukkuutta...

4. prostagslandiini

prostagslandiini Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.01.2012
    Saadut tykkäykset:
    0
    Aletaas purkaa vähän vyyhtiä... Minkäikäinen äijä? Dokaako paljon? Stressiä ? Masennusta?

Tuosta miesten testosteronivajeesta kieliviä muita oireita ovat masennus ,ahdistus ,erektiohäiriöt, unettomuus ym.

Asetatko miehelle miten suuria paineita esim oman orgasmisi suhteen ja loukkaannutko avoimesti jos jäät saamatta?

Sinulla on siihen täysi oikeus ,mutta aktitkaan eivät ole veljiä keskenään ja jos miehelle jää takaraivoon kummittelemaan mielikuva mykkäkoulusta , niin ei silloin paljoa paneta.

Entäs jos kuulutkin siihen naiset vähemmistöön jolla on suuri libido eli jota ei palvelun ollessa kuranttia koske ikinä päähän ;)

Puhukaa avoimesti toisillenne alkamatta syytellä.

Aihe on kipeä. Tiedän itsekkin mitä on maata yöllä saamatta unta kun panettaa niin paljon että vastikkeeksi seksistä olisi valmis vaikka nuolemaan varpaanvälit.

Käteenveto kun ei korvaa kosketusta.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  5. TuhmaTopi

TuhmaTopi Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.07.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joskus totuus ilmenee katsomalla peiliin

Alibi
Anna