Kun otat suihin, niin nieletkö

nam
saaliin, vai menetkö sylkemään pois? Itse en jotenkaan ole kyennyt nielemään ja aina sitten ryntään vessaan... Tuntuu pahalta jos miehelle tulee sellanen olo, että hänen nesteensä on musta jotenkin yököttävää. Pitäiskö vaan niellä?
 
uskollinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2004 klo 10:50 alannah kirjoitti:
En niele ku en oo koskaan ottanu suihin. Musta se on nii vastenmielistä hommaa. :whistle:
[/quote

JOs et ole kokeillut olisi korkea aika jo ;) Siihen jää koukkuun :p ja niellä ei ole pakko ,mut se tuntuu vielä paremmalle ;)
 
alannah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2004 klo 15:29 uskollinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2004 klo 10:50 alannah kirjoitti:
En niele ku en oo koskaan ottanu suihin. Musta se on nii vastenmielistä hommaa. :whistle:
[/quote

JOs et ole kokeillut olisi korkea aika jo ;) Siihen jää koukkuun :p ja niellä ei ole pakko ,mut se tuntuu vielä paremmalle ;)
Hyvinpä tuota on pärjänny ilmanki. Tehkööt muut vain munki puolesta. :D
 
minäääää
mä oikeesti oon ajatellu että kaikki nielee.... :snotty:

ite en oo ikinä kokenut "sitä" vastenmieliseksi vaan nielen mielelläni...eihän se enää miltään tunnu kun se on jo menossa vatsaan..sussa se tuntuu pahalta jos tuntuu..
ja näköjää näyttää että suurin osa ei niele tai osa ei edes anna suuseksiä......
ihmeellinen maailma..
ite rakastan suuseksin antamista ja tekniikka sen kuin paranee kerta kerralt

:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Paavali
pigglet
osan nielen..se mikä ehtii suuhun ja sit ku huomaan että "jaahas sieltähän tulee" ni sit käsipelillä loppuun tai suuhun ja sit sylen pois...mut en mielellään niele. :whistle:
 
no mutta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2004 klo 18:27 merelle kirjoitti:
otan mielelläni suihin, mutta nielemään en lähde, mies laukesi kerran suuhun ja hyväjumala kun oli karmee kokemus :eek: :eek:
Mutta sehän on suorastaan mahtavaa kun lasti tulee suuhun. Eikä sitä ole pakko niellä kuitenkaan jos ei halua. Suuhun tuleminen ja nieleminen ei ole ees sama asia.
 
-peukku-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2004 klo 12:01 harmaa peukku kirjoitti:
En niele koska en ole ottanut koskaan suihin !
Ja sitten turha varmaan erikseen kertoa että joku idiootti pilailee mun kustannuksellani....

En todellakaan kirjoittele harmaana, ja suihin olen ottanut kerran jos toisenkn :kieh:
 

Yhteistyössä