Kun tapailusta ei kehkeydy enempää, poistatteko henkilön Fb-kavereistanne?

  • Viestiketjun aloittaja vierailijajuhk
  • Ensimmäinen viesti
vierailijajuhk
Eli jos olette tapailleet muutaman kerran jotain tyyppiä ja ottaneet hänet tutustumisen toivossa fb-kaveriksenne. Tyyppi paljastuukin sitten epäsopivaksi sinulle (mustasukkainen ja kyttäävä jo muutaman tapaamisen jälkeen esim minun omista harrastuksista ja kavereista), ja toteat että parempi kun jatkatte kumppanin etsintää kumpikin tahoillanne.

Minulle kävi noin, enkä kokenut tuota miestä itselleni sopivaksi kumppaniehdokkaaksi. Totesin puolitoista viikkoa sitten, että on parempi että kumpikin etsii elämänkumppania toisaalta emmekä toisistamme. Tuo mies jäi kuitenkin Fb-kaverikseni ja nyt pohdin, kehtaanko potkaista hänet pois siitä... kaikkea sitä aikuinen nainen pohtiikin ;) Joku on joskus siitä loukkaantunut ja vetänyt herneet nenäänsä, joten siksi kai olen varovainen. Tuo mies nyt seuraa päivityksiäni ja postaa omalle sivulleen kaikensorttisia treffijuttuja seuranhakua liittyen jne. Minulla ei ole aikomusta jatkaa hönen kanssaan tutustumista missään muodossa, edes kavereina, mutta olemme samassa työpaikassa töissä. Eli...potkaisisin hänet kavereista pois, mutta..... Miten te toimitte?
 

Yhteistyössä