Kunhan puran ajatuksiani

  • Viestiketjun aloittaja Vakkari harmailee
  • Ensimmäinen viesti
Täällä on myös kaikki kaverit kaikonneet.. tai olen muuttanut avokkini kanssa uudelle paikkakunnalle, kauaksi kotikonnuiltani. "Entisillä" ystävilläni on ihan omat kuviot siellä muualla, eikä ole aikaa enää edes soitella kyselläkseen kuulumisia. Itse lopetin myös soittamiset, koska huomasin että ei minulle enää soiteta/ vastata sähköposteihin tai viesteihin, joten miksi minun pitäisi olla aina se joka menee käymään ja ottaa yhteyttä? En ymmärrä..

Elämässäni ei muuten ole valittamista.. paitsi ystävien suhteen. Olen välillä todella yksinäinen, koska ystäviä ei ole. Puolisoni on maailman ihanin ihminen ja suhde voi hyvin. Lapsia meillä ei ole, mutta se ei tarkoita ettenkö haluaisi äitejä/ lapsiperheitä ystävikseni. Baareissa emme käy vaan elämme rauhallista, "normaalia" elämää.

Meillä on mahdollisesti uranvaihdos edessä ym. muutoksia tulossa, mutta ei ole ketään kenenkä kanssa niistä puhuisi avoimesti ja pohtisi "sitä oikeaa" ratkaisua elämäntilanteeseen :ashamed: Todella surullista.
Olen jo huomannut, että alan turtumaan siihen ystävättömyyteen enkä pian enää kaipaa ketään elämääni. Sitä en vain haluaisi kokea, että jäisin lopulta neljän seinän sisälle, vain puoliso ja kissat ympärilläni.
Olen pian 25- vuotta täyttävä, puhelias ja avoin nuori nainen Keski- Pohjanmaalta.
Mikä tuo kerho on? Miten sinne voi liittyä ja mistä sen löytää?
 

Yhteistyössä