kuntoilu seuraa jkl/vaajakoski

hei!

löytyiskö kaveria kuntosalille, lenkille jne!? uuden vuoden lupauksena painon pudotus ja kunnon kohennus! kaverin kanssa ois mukavampaa harrastaa liikuntaa =) muutenkin ystävät ovat hukkuneet jonnekkin...
 
Moikka!

Me ollaan vasta jonkun aikaa sitten tänne muutettu ja ystäviä ois todellakin kiva saada. En tunne meinaan täältä ketään :D Pikku hiljaa koti on laitettu kuntoon ja elämäkin alkaa tästä tasoittumaan, sen myötä tässä huomaa etä nää päivän kuluu täällä kotona jumittaen. Asutaan myös Vaajakoskella. Että jos vaan joku tahtoopi puheliasta seuraa niin :wave: Perheeseen kuuluu iskä, koira, himpun alle 2 vuotias tyttö ja toinen pirpana uiskentelee masussa (vkolla 18 nyt). Liikunta ei tekis mullekkaan pahaa, on jäänyt tosi vähälle kun tuo mies hoitaa nykyään tuon koiran lenkityksen :/ Laittakaa yviestiä / mailia tuikkis@gmail.com
 
nyt hetkeen en ole siellä käynyt mutta tykkäsin paikasta ja siks olisin halunnut sinne takas. Ja olen nyt päättänyt aloittaa tän laihiksen niin olis ihan syytäkin aloittaa myös kuntoilu. olin jäsen ja maksoin 54/kk. porukka ihan mukavaa ja hyviä jumppia
 
moi, me asutaan vesangassa.. mut autolla pääsee, ei tästäkään pitkä matka esim kaupunkiin ole. joku 10 kilsaa. mä olen joskus käyny aalto alvarin salilla, yllättävän hyvä sali-- yhteyttä saa ottaa katuli_rakas@luukku.com tai meseen kanttipontti@yahoo.com mut tonne ei sähköpostia kiits-- =)
 
Nando
Täällä vilkuttelee äiti-ihminen vuosimallia '79. "Kilot kuriin"-kampanja :D myös täällä käynnissä, kuntosalilla käyn ja lenkillä. Asustelen Kuokkalassa ja oonkin käynyt "tossa naapurissa" topshapen salilla. On hyvä sali perusvermeillä ja suurta plussaa edullinen hinta. Kuntoiluseuraa kaipailevat, pistäkäähän mailia tulemaan.. ipanaario@suomi24.fi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 14:05 Nando kirjoitti:
Täällä vilkuttelee äiti-ihminen vuosimallia '79. "Kilot kuriin"-kampanja :D myös täällä käynnissä, kuntosalilla käyn ja lenkillä. Asustelen Kuokkalassa ja oonkin käynyt "tossa naapurissa" topshapen salilla. On hyvä sali perusvermeillä ja suurta plussaa edullinen hinta. Kuntoiluseuraa kaipailevat, pistäkäähän mailia tulemaan.. ipanaario@suomi24.fi
onko se pelkkä sali vai onko siellä myös jotain jumppia?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2007 klo 23:18 mymmeli kirjoitti:
Lähtiskö joku mun kanssa kuntonyrkkeilyyn??? aalto alvarissa alkaa alkeisryhmä samoin fiiliksessä Vaajakoskella. :)

Daizy ja Lyydis mulla tökkii sähköposti, laitan postia heti, kun saan sen toimimaan!
koska ne on ja mitä maksaa
 
Nando
Topshapella on pelkkä kuntosali, ei pyöri mitään ryhmiä. Mulle sopii sikäli paremmin salilla käynti, kun en ole siten mihinkään tiettyyn päivään ja aikaan "sidottu". Voin mennä koska vaan itelleni parhaiten sopii:).
 
Musta sais ainakin koiran kera lenkkiseuraa :D Käyn myös Jyväskylän naisvoimistelijoiden jumpassa tuossa Kuokkalan graniitissa aina silloin, kun miehen työvuorot sen sallii. Asuinpaikkana tällä hetkellä Kuokkala. Y-viestiä saa laitella :wave:
 
Täällä kans jyvässeudulta (maalaiskunnan puolelta) äippä tuttavuuksia vailla. Kuntoilemaankin olis kova halu, mut ihan vielä ei oo jaksamista siihen, laskettu aika ens kuussa ja olo on kuin vaappuvalla ankalla :D Perheessä huhtikuussa 2v täyttävä poika, isukki ja 2 koiraa ja kissa. Jos kaipailet myös tuttavuuksia, niin kaikki halukkaat voipi ottaa yhteyttä vaikka y-viestillä =)
 

Yhteistyössä