Kuopio?

kuopiolainen
Älkää kuopiolaiset äidit ikinä olko missään tekemisissä sen Angelgirlien eli Siiri Huotarin kanssa!tiedän 2 äitiä joiden elämän tämä tyyppi pisti ihan pilalle ja käytti hyväksi.toiselta äidiltä se varasti rahaa ja vielä ilkesi sanoa että jos ei ois katkaissu välejä niin ois saanu rahat takasin!onneksi nyt nämä äidit ovat päässeet eroon hänestä eikä toivottavasti kukaan joka tämän lukee,ole enää hänen kanssaan tekemisissä.
 
höh
Älkää kuopiolaiset äidit ikinä olko missään tekemisissä sen Angelgirlien eli Siiri Huotarin kanssa!tiedän 2 äitiä joiden elämän tämä tyyppi pisti ihan pilalle ja käytti hyväksi.toiselta äidiltä se varasti rahaa ja vielä ilkesi sanoa että jos ei ois katkaissu välejä niin ois saanu rahat takasin!onneksi nyt nämä äidit ovat päässeet eroon hänestä eikä toivottavasti kukaan joka tämän lukee,ole enää hänen kanssaan tekemisissä

Olikohan tuo nyt ihan asiallista???
 
kuopiolainen
sitä minäkin tässä päivittelin,että kukahan tuon kirjoitti??minä itse olen se äiti jolta siiri huijasi rahaa mut en ois halunnu että siitä tänne kirjoitellaan...olen kyllä kertonut tapauksesta monelle muulle äidille täällä kuopiossa.mut jospa joku toinen sit välttyy tältä samalta kohtalolta! :kieh:
 
---
siis elämä menee piloille sen takia että joku ääliö varastaa siltä rahaa..?so what,varkaita on maailma pullollaan eikä kehenkään,varsinkaan nettituttaviib kannata heti luottaa saati lainata heille rahaa.Jos joku käyttää hyväksi niin syytä katsoa itseään peilistä että oliskos kenties hieman liia sinisilmäinen,että joutuu höynäytetyksi,eikä täälä päivitellä asiaa ja antaa nimeä kaikkien tietoon.tyhmyydestä sakotetaan :attn: siis oikeesti herätkää jo,vai onko kuopion äidit niin h****tin tyhmiä kaikki??????????????parempi pysyä koptona ettei elämä mee piloille kun muutaman euron lainaa ei maksetakaan takaisin.
 
---
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2005 klo 15:05 suklaasuukko kirjoitti:
siis tuo edellinen teksti tuli multa!en hoksannu että tuolla oli jo yksi "kuopiolainen",joten siis kirjauduin.
ai että sattui olemaan ihans sama nicci vai??? :LOL: :LOL: kiinni jäit,taidat olla hieman yksinkertainen..
 
minä83
:wave: täällä esikoista odottava äippä Siilinjärveltä=) kuopioon pääsen vaikka joka päivä ja ystäviä etsiskele kovin!!!! mailia saa laittaa tulemaan niin tutustutaan!!!! paivi_koponen@luukku.com

 
Tämä Siiri etsii ystävää myös suomi24:ssä enkelitytön aitinä.Kamalan surullista että lapsi on kuollut...
Silti,mikä kumma juttu tämä on.Olemme kirjoitellelleet pari vietiä ja nyt alkoi mietityttää että kannattaako tuttavuutta jatkaa.
Uskaltaako joku valaista asiaa?
 
varottelija
Hei Keinuhevonen ja kaikki muut Siiriin vasta tutustuneet.
Minä olen yksi näistä Siirin ex-ystävistä. Oma kokemukseni hänestä oli ensin hyvin positiivinen,kunnes muutaman kuukauden jälkeen alkoi totuus valjeta. Hän takertuu ystäväänsä, kuluttaen hänet loppuu. Kook ajan pitäis päästä kylään ja kaikki muut ystävät saat isiten unohtaa, hän on vain sinun ystäväsi. Eroon pääsin hänestä kyllä ihan sen suoraan sanomalla,mutta tiedän ettei se kaikilla ole niin helpolla sujunut...
 
kkk
Hei!

Olisi mukava saada "vauvallista seuraa"! Kuopuksemme syntyy kesäkuussa ja yksi isompikin napero jo on. Jos kesäiset kävelyretket mm. Puijonlaakson ympäristössä kiinnostavat - mailaa! :flower:

katriinakk@kuopiolainen.com
 
Moi! Täällä kahden pojan äiti Petoselta...Olen kuukausi sitten muuttanut tänne ja kaipailisin uusia ystäviä joten kaikki ystäviä vailla olevat, kirjoitelkaa osoitteeseen kata80@jippii.fi =)
 

Yhteistyössä