kuopiolaiset äidit!

kuopiosta myös
parempi sitten kai ettei enää sovita mitään.jos sattumalta tavataan niin tavataan eikös niin lara-ansku? mie sentään täälä ilmoitan miksen päässyt toiset ei edes vaivaudu sitä tekemään.taidan jättää nyt hyvästit koko palstalle hei vaan kaikile ja tapailkaa toisianne
 
sivusta seurannut
Lara-Ansku:Lueskelin noita edellisiä viestejä,ja minusta tuntuu,ettäSinä saatat liikaa takertua ihmisiin!Joku voi säikähtää...Eihän siitä pidä suuttua,jos joku ei pääsekkään tulemaan!Ikävää muuten se sinun mollaaminen...
 
heipä hei!siellä oli paljon äitejä.minun juttusille ei tullut kuin lara-ansku :whistle:.taidettiin olla ainoat tältä palstalta.KUOPIOSTA MYÖS,oisko torstaiaamupäivä hyvä päivä ottaa uusiksi kun et saisin tutustua sinuun. :D vahingoillehan ei voi yhtään mitään!
 
Moi.Sivusta seurannut kuka oikein olet ja haluaisin sut tavata ihan kasvotusten jossain?Jos tavataan torilla niin moikkaa mua etkä vaan kävele ohi.Ihmettelen kuka oot?JA haluan tavata sen henkilön kuka mua mollaa ja syyttää ettei ole tyttö mukana.Kiinnostaa tietää kuka mua mollaa?

 
moi!
onko kukaan tietoinen millainen on särkilahden mammakahvila?jos joku tietää saako sinne ottaa mukaan myös vilkkaita uhmaikäisiä tai onko myös kesällä auki niin kirjoitatko mulle...asun särkilahdessa ja haluaisin tutustua lähellä asuviin äiteihin. :D minna_maatta@hotmail.com
 
Kohta kolmen äiti
Moi!
Mikä ihmeen valikointi näille Kuopiolaisten äitien tapaamisiin oikein on? kuka sitten kelpaa teidän haukkujien miestä joukkoonne?? Minä en siinä en varmastikkaan kelpasi missän tapauksessa. Olen nimittäin sokea kohta 3 lapsen äiti ja liikun opaskoiran kanssa!!! Olen tätä keskustelua tässä sivusta seuranntu ja lara-anskun puolesta tosi ihmeissäni tilanteesta!!
 
hei KOHTA KOLMEN ÄITI!
olen samaa mieltä kanssasi,ei ketään saa syrjiä. :ashamed:pitää olla tosi omahyväinen ihminen kuka toisia viitsii arvostella! minua ihmetyttää se et miten sinä näet lukea näitä jos oot sokea?
 
mammarainen78
lara-ansku ja kohta kolmen äiti!

se että joku täällä arvosttelee ihmisiä sen mukaan, että joku toinen on erilainen kuin hän itse ,ei tee siitä tosesta sen huonnompaa ihmistä. Mutta miksi sitä pitää täällä julistaa en ymmärrrä, ehkä lara-ansku voi olla jollekin toiselle se sopiva ystävä,vai eikö haukkuja halua lara-anskun ystävyystyvän kenenkään kanssa ja miksi näin on,kerroihan se haukkuja kun näet tämän??? ja mitä haukkuja täältä etsii jos ei kukaan ei kelpaa hänen hienoon ystväpiriinsä??täällä vaan jotkut saattaa peläsyä eivätkä enään uskalla tulla mukaan tapaamimisiin kun yhtä ihmistä näin haukutaan.
 
äippäliini-71
No,niin kokeillaan nyt sit tapaamista kuka ilmoittautuu torille esiintymislavan viereen keskiviikkona 2.6????olen siellä 9.30 jos ei kukaan tule kipeeksi!
ja on turha sanoa ettei uskalla kukaan ei kellekkään mitään tee varsinkaan kun tapaaminen on keskellä toria!
katsotaanko nyt sit loppuun tämä juttu ja kaikki voi silloin nähdä myös lara-anskun eikö niin lara?????????
sittenhän loppuu tää paskan jauhanta täällä onko kukaan muu samaa mieltä!tehköön sitten jokaine jokaisesta omat johtopäätöset jne.... \|O \|O =) pistäkään ilm joka pääsee tulemaan vaikka minulle y-viestinä!
minä olen tavannu sekä mintun että laran molemmat ennenkin!
nähdäänkö torilla??????????
 
Kohta kolmen äiti
Moi!
Voi kun minäkin niin mielelläni tulisin tuohon tapaamiseen,mutta kun meillä tämä kuopuksen laskettu aika on ens perjantaina ja olo nytkin jo sellainen että joko lähettään sairalaan niin taitaa tuo tapaaminen mun osalta valitettavasti jäädä väliin! Olis kyllä ollut tois kiva tavata!! Mutta kyllä tulen tapaamisiin varmasti kunhan tässä jakaudun
 

Yhteistyössä