kuopiolaiset äidit!

sivusta seurannut
hei!haluaisin tulla huomiseen tapaamiseen,mut kirjoitustenne perusteella en tiiä uskallanko tutustua teihin...jotkut haukkuu tätä lara-anskua ja lara-ansku suututtaa ne ihmiset jotka ovat sen puolella! :$ tapaaminen taidettiin järkätä just siksi et me kaikki nähtäis tämä lara-ansku. :(
 
äippäliini-71
niin juuri!sivusta seurannut!minusta olis hyvä et kaikki tulis huomenna 9.30 esiintymislavan eteen niin saatais kaikki puheet loppumaan ja jokainen tekis omat päätöksensä haluaako jatkaa yhtydenpitoa vai ei kenenkin kanssa!
itse olen saanut hyvän ystävän täältä ja huomenna tulemme tapaamiseen!eli ei kaikki ole inhottavia! tervetuloa mukaan huomenna!
 
äippäliini-71
minä ja kaverini oltiin ja minä jo ennakkoon arvasin ettei muita ilmesty harmi:(en enääjärkkää mitää uusille ihmislle vaan pitäydyn omissa kavereissa!ja lara käveli ohi.... :(
 
kuopiolainen
Äippäliini! näin sut ja kaverisi sillä torilla kauenpaa mutten kehdnnut tulla juttelemaan kun anoppi lyöttäytyi mukaan enkä päässyt siitä sien eroon. Luulin ensi että toinen teistä on se Lara-ansu ja mietinkin jo mitäs ihmeellistä hänessä muka on,kun niin tavan näkösiä ihmisiä kuitenkim olitte,mutta lara-ei siis tullutkaan tälläkeraa tai käveli ohi?. surku kun ei tapaamset onnistu olisiollutkiva tutstua sinuum. Lara- asku mikset mennyt mukaan?
 
äippäliini-71
kuopilainen olisit vain tullu juttelee eihän anopista olisi ollut haittaa:)minä olin se farkkutakkinen ja puna-mustapäinen:)
Minä olen tavannu laran niin luulen ettei sillä halunnu tulla mukaan koska olen hänelle sanonut etten halua jatkaa tapaamisia sanoin tosin ihan ystävällisesti:)
jos haluat tutustua niin laita y-viestiä niin .... ;)
 
HUH HUH!!!

Onpa Äippäliiniltäkin tosi fiksua touhua tollainen, ensin pyytää Laraa mukaan, sitten käyttäytyy itse noin. Miksi korostat täällä, että olet sanonut Lara-Anskulle, ettet halua tavata häntä?? Mitä ihmeellistä hänessä oikein on? Luuletko, että joku uskaltaa tosiaan tutustua häneen näiden juttujen perusteella? tuntuu törkeältä mustamaalaamiselta \|O

Kaikkea hyvää sinulle Lara-ANsku. Löydät varmasti joskus kivan ystävän =) Minä voisin sinut tavata, jos matka ei olisi näin pitkä.

Saara
 
mammarainen78
Voi ei,huomasin tapaamisen vasat nyt!
Järkätkääpä joku tapaamine vaikkapa kesäkuun lopuun tai heinäkuuksi,niin useampi täällä harvemminki käyvä ehtisi ilmoittua mukaan.
Ja kaiki olis tervetulleita olipa sitten kaksi päätä,kolme silmää tai ihan mitö vaan.
olisikos ehdotuksia aika ja paikka?
 
äippäliini-71
Minä!lukisitko tarkemmin ilmoitukset ennenkuin rupee mollaamaan ketään!kirjoitin et lara käveli ohi eikä tullut tapaamiseen!!!!!!!!!!!!!
eli hän itse teki päätöksen eikä muut!

lue tarkemmin ennenkuin puutut asioihin!
hyvää kesää sullekkin!
 
ÄIPPÄLIINI: huomasin, kyllä, mutta sinä teit selväksi, että muidenkaan ei kannata tutustua Lara-Anskuun omalla moukkamaisella tyylilläsi. Niin minäkin ohi kävelisin, jos Laran asemassa olisin ollut... Etkös se ollut _juuri_ sinä, joka toitotat täällä, että sanoit toiselle suoraan, ettet halua tavata. Pienet on piirit... :$
 
äippäliini-71
Saara niin olin,mutta se ei tarkoita sitä että muut ei voi tav tavata jos halua löytyy!luulisi sen aikuiset ihmiset ymmärtävän \|O
Minäkin tapailen kavereita jotka ei toisille kelpaa,enkä luo omia mielipiteitä toisten mukaan vaan tapaan ihmisen itse ja päätän haluanko tapailla jatkossa vai en!
Eli jos ihmisellä on omat aivot niin kyllä pitäis pystyä omat päätökset tekemään!
 
minnamaria
huomenta äidit!
järjestetään tämän kesän aikana uusi tapaaminen,koska en päässy mukaan viimeksi :/ haluaisin tutustua uusiin ihmisiin koska olen päivät yksin lasten kans.jos täältä löytyy muitakin yksinäisiä niin kirjoitelkaa mulle yks.viestiä niin voidaan vaik tavatakin jossain... B)
 
sivusta seurannut
ÄIPPÄLIINI,mitä tarkoitit ettei joku kelpaa muille kaveriksi?oudosti sanottu ainaki minusta!ja että SINÄ oisit ainoa kaveri jollekin!kerro kuka hän on niin minäkin voisin alkaa hälle kaveriksi.kai sinä omasta mielestä oot parempi kuin me muut.haluisin nähdä sinut,mut täältä petoselta ei viitsi tulla sinne keskustaan kovin usein.
 
äippäliini-71
sivusta seurannut!
minulla on sellaine yksi kaveri joka jätetään aina kuulemma kaikesta pois ei huolita muitten mukaan!mutta minusta hän on kiva ihminen sitä tarkoitin.Musta tuntuu ettei täälläole aikuisa mukana koska kuvitellaan että haukun muita!vaikka kerroin että minä en halua olla laran kanssa tekemisissä.ja kai se on minun asiani kenen kanssa haluan olla yhteyksissä vai????????
ja itse olen täältä saanut monia hyviä kavereita enkä tosiaankaan ole muita parempi!!!!!!JOKO NYT YMMÄRRÄTTE?
kai jokaine saa ystävänsä vailita,tuskin kukaan teistä mollaajista haluaa kaikkien kanssa ystävystyä vai?Larallekkin kirjoitin y-viestin ja sanoin että jos minä en halua olla kaveri niin ei se häntä estä kokooontumisiin tulla!onhan ennenkin ollu tapaamisissaihmisiä jotka ei sen koomin halua kaikkien kanssa pitää yhteyttä vaan on jokaine saanut omat kaverit.vieläkö pitää rautalangasta teille vääntää että ymmärrätte asian oikein!
ja
MINNAMAARIA tavataan vaan uudestaan vaikka meillä tai kaupungilla laita mulle meiliä!ja kerro sinäkin oma mielipiteesi tähän "lapselliseen"touhuun!

 
minnamaria
moi!
äippäliini-71 on oikeessa,ei voi väkisin olla jonkun kaveri jos tuntuu ettei oo mitään yhteistä!ja et tapaamiseen saa tulla jokainen,vaik ois joskus sanottu ettei halua YSTÄVYSTYÄ.ystävät ja tutut ovat asia erikseen.itse olen tavannut teistä pari äitiä ja molempien kanssa nähdään vielä uudestaan.minusta ois kiva saada tätä kautta lisää uusia tuttavuuksia.ja Äippäliini,postia tulee ihan näillä minuuteilla.mielestäni olet mukava ja haluan jatkaa tapailua ja kirjoittelua kanssasi!!!! :whistle:
 
gemelo
Olen seurannut tätä keskustelua, mutta nyt on pakko jo itsekin kommentoida tähän. Minäkin tunnen äippäliinin ja voin vakuuttaa, että hän on mitä mukavin ihminen! Ja valitettava tosiasiahan on, ettei jokaisen kanssa voi synkata ja yleensä sen huomaa jo pari lausetta vaihdettuaan, ikävää, mutta totta. Ja jos äippäliini on ilmoittanut Lara-Anskulle, ettei halua tämän kanssa pitää yhteyksiä, niin sehän on hänen oma päätöksensä ja minusta ihan oikein, ettei toinen elättele turhia toiveita jatkossa yhteydenpidon ym suhteen. Harvalla on rohkeutta moiseen.

Laittakaa äidit y-viestiä, olisi kiva tutustua muihin palstailijoihin:)
 
ihmettelijä
Pitääkö sitten äippäliinin täällä hehkuttaa että ei halua olla Laran kaveri...eikö se riitä että on Laralle ilmoittanut y-viestillä? Vaan pitää näköjään tännekin kirjoitella siitä muiden luettavaksi...
 
Kummastuttaa
Kummastuttaa minuakin tuon äippäliinin tapa ruotia asiaa yleisesti. Minunkin mielestäni voisi laittaa yksityisviestiä, jos on tuota mieltä kuin Äippäliini Larasta. Uteliaisuuttani kysyisin vielä, että oletko todella Äippäliini vm. 71?? :whistle:
 
taustalta
ja mua ihmetyttää se ettei nää äippäliinin vastustajat kukaan uskalla kirjautua että saisivat y-viestiä....liekö kukaan oikasti halukkaita edes ketään näistä tapaamaan tai sit he kaikki ovat aivan jostain muualta ja ´haluavat vai eripuraa muille \|O
 

Yhteistyössä