kuopiolaiset äidit!

Maikki1
Voi hyvä ihme, että minä sitten kuvittelin naiivisti, että täältä palstalta vois löytää jonkun oikeesti kivan ja seuraa vailla olevan äitikaverin, mutta taisinpa pettyä... Sivusta olen näitä juttuja nyt seuraillut, kun en muuhun toimintaan ole ehtinyt ja täytyy kyllä sanoa, että pettynyt olen tällaiseen jonnin joutavaan spekulointiin, mitä kukakin on sanonut ja kelle ja mitä kummaa on sillä vielä tarkoittanut?? On se kumma että samaa ympyrää kelataan päivästä toiseen, milloin on Lara tai äippäliini tai joku muu sanonut jotain, mitä pitää viikkokausia pohtia. eiköhän me kaikki olla ihmisinä yhtä arvokkaita ja jokaisella pitäis olla järkee muodostaa tapaamistaan ihmisistä itse kuva, ettei tartte täällä lukee kehen kannattaa tutustua! ja reilua on jos voi suoraan sanoa, että ei kemiat kohtaa... Niin että enpä puolusta tai syrji tässä sen enempää Laraa kuin Äippäliiniäkään (hehän ovat keskustelun aiheena taas olleet) koska en tunne kumpaakaan, vielä. ;)
 
yksinäinen
Muapa kummastuttaa että kun jtkut kävi äippäliinni71n kimppuun niin jo uutama on heti kehumassa miten mukava ihminen se on, mutta vaikka laraakin on muutama täällä tavannut, niin kukaan ei häntä ole mukavaski kehunnut,miksei??? Minusta tunttuu että äippäliini vain yrittää "varoittaa" meitä muita Laran suhteen, mutta miksi?? Mun mielikuvitus alkaa jo ainakin menemään liian pitkälle ja olen tosi epäluuloinen kaiken täälä puhuttavan suhteem-ja en voi olla miettimätämitä kaheleita täälä oikein kiikkuu?
 
Heissan! Eikös tätäkään tapaamista sitten saatu järjestettyä kunnialla= Olisin sinne itsekkin tullut niinkuin aikasemmin ilmoitin ,mutta olin silloin todellakin sairaalassa. Meidän kolamas lapsemme tyttö syntyi 1.6 klo 4.55 Kys:sillä ja siell olinkin sitten sperjantaihin asti. Mutta jos voitaisiin nyt lopettaa tämä mollaaminen ja ilmeellinen seläntakana haukkuminen ja järjestää taaaminen niin tulen varmasti koko jengin voimalla silloin kuhan tarpeeski ajoisa van tiedon saan milloin tullaan..
 
ex-kuopiolainen
siis ihan oikeesti hävettää kaikkien kuopiolaiten puolesta! Olette kaikki niin ala-arvoisesti käyttäytyviä että huh huh! Nyt tajusin, miksi sinne ei enää koskaan kannata takas muuttaa, voi jestas sentään...
onneks oon sieltä pois muuttanut. onneks. *huokaa syvään ja häpeää samalla*
 
entinen vakkari
tässätaas nähtiin ,että äippäliini-71/helinä1 sai syyt niskoilleen vaikka suurin osa on muiden kirjoittamaa eikä heihin kukaan puuttunut!mutta ehkä se joutuu siitä että muut eivät ole kirjautuneet :whistle: en ole kuopiolainen mutta otan osaa helinän puolesta sillä jos haukutaan pitäis sitten kaikki eikä vain yhtä ainoastaan,taitaa olla nolo joka näitä nostelee :$
 
:'( :'( :'(

Tämä viestiketju sai kyllä olon aika sanattomaksi ja mielen apeaksi.

Kaukana oli savolaisten kuuluisa lupsakkuus...

No, minä nyt joka tapauksessa olen tulossa Trubelle 13.9. klo.9.30 juniorin kanssa. Juon sitten vaikka yksin kahvit ja syön pullan. Tulkoon ken haluaa seuraani. :whistle:

 
minnamaria
hei!
minäkin tulen sinne tapaamiseen.olenkin odottanut sitä innolla.otan mukaani pienen tyttöni ja sillä mielellä tulen että löydän itselleni kavereita!eikä kannata tulla apealla mielellä,molemmat tytöt,Helinä1 ja Lara-ansku ovat tosi kivoja,ja varmasti tutustumisen arvoisia!nähdään siis maanantaina... :wave: =)
 
muulimuu
Moi!

Ei tarvii juoda yksin kahvia,olemme nyös tulossa iloisin mielin!Ikävää että joku kaiveli tuon vanhan ja ruman keskustelun sieltä sivulta 17 ja jotain...Varmaan jutun voisi jo haudata.
Nähdään sitten maanantaina!
 
HEI KATJA!

Harmi, ettet pääse mukaan. Yritetään nähdä joskus myöhemmin.
Täytyy kyllä myöntää, että tämä flunssa-aalto ehkä karsii osanottajia! Meilläkin keskimmäinen on antibioottikuurilla, kun oli jo niin räkänen. Toivotaan, ettei juniori nyt vaan sairastu!!!
Mutta maanantaina olen tulossa! :D :D :D
 
En ole Kuopiosta,mutta luin tämän ketjun,koska tähän on viitattu
muissakin ketjuissa. Ja pahalta tuntui Lara-Anskun puolesta.
Te,jotka arvostelette toisia äitejä tällä palstalla,niin kysyisin,
että eikö ulkonäkö miellytä? Jos on esim. lihava tai silmälasit tai
"ruma"(teidän mielestä),niin eikö se ihminen silti voi olla kivaa
seuraa puistoon tai kahville? Entäs hiljaisempi ja ujo äiti? Vähemmän
muodikkaasti pukeutuva äiti?
Katselin tässä viime viikolla nelosen chattiä ja joku siellä haki kirjeen-
vaihtokaveria lopussa mainiten,että ylipainoiset ja rillipäiset älkööt
vaivautuko. En ymmärrä,jos kirjoittelee toiselle satojen kilometrien
päähän niin mitä sillä on väliä paljonko toinen painaa tai miltä
näyttää. Miten ne silmälasit vaikuttavat kirjeiden kirjoittamiseen.
Ehkäpä minun ei tarvitsekaan ymmärtää.
Joka tapauksessa en valitse ystäviäni ulkoisten seikkojen perus-
tella enkä myöskään tällaisten palstojen perusteella.
Terveisiä Lara-Anskulle,meitä on moneen junaan.
 

Yhteistyössä