kuopiolaiset äidit

Viestiketju alueella 'Tapaillaan' , aloittaja kuopiolainen, 08.11.2006.

1. kuopiolainen

kuopiolainen Vieras

onko täällä kuopiolaisia äitejä vaikkapa vaunuiluseuraks, tai muuten vaan, 1v tytölle ja sen 22v äipälle?=)

2. kutku

kutku Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    http://groups.msn.com/kuopionseudunaidit

kiinnostasko tuollanen =)

3. Birdie

Birdie Vieras

Minullekin seura kelpaisi!

Yritin päästä tuonne Kuopion äitien sivulle, mutta en osannut tehdä profiilia joten jäi yritykseksi!

4. Birdie

Birdie Vieras

5. mamma

mamma Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei!

Mistä päin Kuopiota olet? Minulla on 1v3kk tyttö ja me asutaan petosella.

6. mörköliini

mörköliini Jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.07.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Täällä yksi kuopiolainen keväällä syntyneen tytön 21v äiti. Mulle saa mailata osoitteeseen mama85@suomi24.fi

7. lila88

lila88 Vieras

hei täällä ois kaksikuukautisen tytyn äiti rypysuolta :) meillekkin uusi seura olisi tervetulutta =)

8. keskusta

keskusta Vieras

Heippa!

Täälä kaipailis seuraa myös 25- vuotias äippä ja 1-vuotias poika. Asumme keskustassa!
    :wave:

9. Lara-Ansku

Lara-Ansku Jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    hei. Tässä 35 v kahden lapsen äiti, ja asumme keskustassa. Jos joku kaipaa seuraa niin kirjoitelkaa.

10. Karussa

Karussa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.11.2006
    Saadut tykkäykset:
    1
    Moi!

Täällä olis 17-v. kohta 1-vuotiaan pojan äiti, keskustassa asutaan. Meille kelpais seura kaiken ikäsistä äideistä ja lapsista. Mulle voi laittaa yytä tai s-postia tulemaan!! =) <br><br>

11. eliisa

eliisa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.01.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tääläkin olisi 20 vuotias äiti ja kaksos pojat 6kk, jotka haluaisivat lenkki- tai juttuseraa.

12. AnnaManna

AnnaManna Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.07.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    hei

täällä 24-vuotias kahden pojan äiti (5-v ja 1-v) vailla puisto ja kahviseuraa erityisesti keskusta-niirala-haapaniemi alueelta!! varsinkin tuolle isommalle leikkikaveri olisi tervetullut kun ollaan petoselta sinne päin muuttamassa ja ketään sielät ei vielä tunneta :)! mutta muutkin, kirjoitelkaa!

laittakaa yv:tä!

13. Riikka-T

Riikka-T Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.02.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei

Täällä myöskin kolmen pojan äiti (lapset 6kk, reilu 5v ja kohta 7v) läheltä keskustaa. Mies on töissä toisella paikkakunnalla useamman vuorokauden putkeen, joten muiden äitien seura olisi ihan toivottua vaihtelua :) Vanhin poika on puolipäiväisessä eskarissa, joten monesti iltapäivisin aika käy pitkäksi, jos ei ulkoilemaankaan päästä pakkasten takia.

14. Riikka-T

Riikka-T Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.02.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Moi vielä,

Rekisteröidyin vasta nyt näille sivuille, joten nyt luultavasti näkyy tuo profiili sekä muut tiedot alla?!

15. cherry

cherry Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.05.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Moi!
    Olen 27-vuotias 6kk pojan äiti. Olisi kiva tutustua muihin kuopiolaisiin äitehin!

16. Kuopiosta

Kuopiosta Vieras

Minä myös kuopiosta pojan 1-v kanssa. Olisko jotain ideaa järjestää vaikka yhteinen tapaaminen? Ja olis hauska jos kaikki kertois jotain itsestään? :)en nimiä tarkoita, vaan luonnetta, ammattia tms? Sais jotain käsitystä minkä tyyppistä porukkaa täällä on? Itse olen todella puhelias räpättäjä. Ammatiltani olen kokki ja harrastan spinningiä.

17. tyttimaaria

tyttimaaria Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.11.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ajattelin tulla huhuilemaan kuopiolaisia äitejä ja ehdottelemaan tapaamista. Täällähän on jo mukavasti porukkaa. Itse olen 31-vuotia ja meillä on 8kk ihana poika. Ammattini on lastentarhanopettaja ja viihdyn hyvin. Luonneanalyysi: iloinen, positiivinen höpöttäjä. :D

Ideoita tapaamiseen!!!!!!!

18. kuopiosta

kuopiosta Vieras

niin, tulkaahan muutkin tänne. Jos saatais tapaaminen järjestettyä??:)

19. cherry

cherry Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.05.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kannatan tapaamista! Eikös jokin kahvila olisi hyvä tapaamispaikka? Joko nähdään tällä viikolla? ;)

20. tyttimaaria

tyttimaaria Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.11.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joko nyt vai heti. I
    hanaa olisi tavata uusia ihmisiä. Juu, tavataan ihmeessä. Oisko keskusta paras ja tasapuolinen paikka kaikille? Jos paljon tietty Petosen suunnalta, niin sekin vois olla järkevä. Siellä ei taida kyllä kunnon kahvioa olla. Me asustellaan Jynkän suunnassa, mutta matka ei ole ongelma. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Nyt pinoon kaikki halukkaat, niin ruvetaan kartoittamaan porikkaa. Laittakaa myös ehdotuksia tapaamispaikasta.

tyttimaaria

21. Riikka-T

Riikka-T Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.02.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei, tapaaminen on hyvä idea!!

Olisiko ideaa tavata jossain leikkipuistossa, jos on hyvä ilma, vaiko kahvilassa? Meitä halukkaita taitaa olla jo aika paljon, mahdutaanko kaikki vaunuinemme samaan kahvilaan :) ?
    Jos kahvila on mielestänne kivempi, niin olisiko Houkutus Carlsonin yläkerrassa sopiva paikka? Taitaa olla ainakin tilavin noista keskustan paikoista, siellä Petosella päin en ole liikkunut, ja uskoisin muutenkin että keskusta on monille meistä jotenkin "luontevampi" paikka tulla ja liikkua, vai miten on?

Riikka

22. cherry

cherry Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.05.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Keskusta olisi varmaan hyvä tapaamispaikka niin kuin tyttimaaria kirjoitti.

Riikka T: leikkipuistossa tapaaminen on myös hyvä idea, minäkin mietin että saattaa tulla kahvilaan ahdasta jos kovin iso porukka sinne vaunujen kanssa kerralla ahtautuu! =)

Mikäs päivä olisi sopiva? Minulle käy kaikki muut päivät paitsi tällä viikolla perjantai ja ensi viikolla tiistai.

23. tyttimaaria

tyttimaaria Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.11.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Juu, jos yleisömenestys tulee, niin Houkutuskin käy karavaanareille ahtaaks. B) Puisto ois kanssa hyvä juttu, ilmatkin näin ihanat. Pikkukakkosen puisto on ainoo keskustassa, minkä tiedän.

Mulle käy muut päivät paitsi tiistait.

Eli innokkaita ilmottautuneita:

tyttimaaria
    RiikkaT
    cherry

Eikun lisää pinoon.....

24. myrskyruusu76

myrskyruusu76 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.02.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Heips kaikille!

Täältä pinoutuu mukaan 30vuotias kahden tytön äiti (4 ja 5 vuotiaat).

Jos tapaaminen ajoittuisi sopivaan ajankohtaan niin voisin minäkin ilmoittautua mukaan, opiskelut ovat välillä joustavia ajallisesti :)

25. Riikka-T

Riikka-T Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.02.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Moi vielä!

Tehdäänkö vielä niin, että mukaan tapaamiseen ilmoittautuvat "äänestävät" myös samalla päivää ja aikaa? Valitaan sitten aika ja päivä niin että mahdollisimman monelle kävisi.

Minusta aamupäivä olisi paras, vaikka klo 10-11 aikoihin, eli ennen lounas- ja päiväuniaikaa?! Päivällä ei väliä, jos ensi viikolle sovitaan, sitä seuraava viikko ollaan reissussa. Ja Pikkukakkosen puisto (= Brahen puisto) käy hyvin.

Ensi viikkohan on muuten hiihtolomaviikko, joten luulenpa että kahvilat voivat olla hieman täysiä jo ennestään, ennen meidän saapumista :) Eli tuo puisto olisi minusta siinäkin mielessä hyvä vaihtoehto.

Nyt kaikki mukaan!!! Ja laittakaa omat ehdotuksenne ajasta, päivästä ja paikasta!

Riikka

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen