kuopiolaiset äidit

  • Viestiketjun aloittaja kuopiolainen
  • Ensimmäinen viesti
hei

täällä 24-vuotias kahden pojan äiti (5-v ja 1-v) vailla puisto ja kahviseuraa erityisesti keskusta-niirala-haapaniemi alueelta!! varsinkin tuolle isommalle leikkikaveri olisi tervetullut kun ollaan petoselta sinne päin muuttamassa ja ketään sielät ei vielä tunneta :)! mutta muutkin, kirjoitelkaa!

laittakaa yv:tä!
 
Hei

Täällä myöskin kolmen pojan äiti (lapset 6kk, reilu 5v ja kohta 7v) läheltä keskustaa. Mies on töissä toisella paikkakunnalla useamman vuorokauden putkeen, joten muiden äitien seura olisi ihan toivottua vaihtelua :) Vanhin poika on puolipäiväisessä eskarissa, joten monesti iltapäivisin aika käy pitkäksi, jos ei ulkoilemaankaan päästä pakkasten takia.
 
Kuopiosta
Minä myös kuopiosta pojan 1-v kanssa. Olisko jotain ideaa järjestää vaikka yhteinen tapaaminen? Ja olis hauska jos kaikki kertois jotain itsestään? :)en nimiä tarkoita, vaan luonnetta, ammattia tms? Sais jotain käsitystä minkä tyyppistä porukkaa täällä on? Itse olen todella puhelias räpättäjä. Ammatiltani olen kokki ja harrastan spinningiä.
 
Ajattelin tulla huhuilemaan kuopiolaisia äitejä ja ehdottelemaan tapaamista. Täällähän on jo mukavasti porukkaa. Itse olen 31-vuotia ja meillä on 8kk ihana poika. Ammattini on lastentarhanopettaja ja viihdyn hyvin. Luonneanalyysi: iloinen, positiivinen höpöttäjä. :D

Ideoita tapaamiseen!!!!!!!
 
Joko nyt vai heti. I
hanaa olisi tavata uusia ihmisiä. Juu, tavataan ihmeessä. Oisko keskusta paras ja tasapuolinen paikka kaikille? Jos paljon tietty Petosen suunnalta, niin sekin vois olla järkevä. Siellä ei taida kyllä kunnon kahvioa olla. Me asustellaan Jynkän suunnassa, mutta matka ei ole ongelma. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Nyt pinoon kaikki halukkaat, niin ruvetaan kartoittamaan porikkaa. Laittakaa myös ehdotuksia tapaamispaikasta.

tyttimaaria
 
Hei, tapaaminen on hyvä idea!!

Olisiko ideaa tavata jossain leikkipuistossa, jos on hyvä ilma, vaiko kahvilassa? Meitä halukkaita taitaa olla jo aika paljon, mahdutaanko kaikki vaunuinemme samaan kahvilaan :) ?
Jos kahvila on mielestänne kivempi, niin olisiko Houkutus Carlsonin yläkerrassa sopiva paikka? Taitaa olla ainakin tilavin noista keskustan paikoista, siellä Petosella päin en ole liikkunut, ja uskoisin muutenkin että keskusta on monille meistä jotenkin "luontevampi" paikka tulla ja liikkua, vai miten on?

Riikka
 
Keskusta olisi varmaan hyvä tapaamispaikka niin kuin tyttimaaria kirjoitti.

Riikka T: leikkipuistossa tapaaminen on myös hyvä idea, minäkin mietin että saattaa tulla kahvilaan ahdasta jos kovin iso porukka sinne vaunujen kanssa kerralla ahtautuu! =)

Mikäs päivä olisi sopiva? Minulle käy kaikki muut päivät paitsi tällä viikolla perjantai ja ensi viikolla tiistai.

 
Juu, jos yleisömenestys tulee, niin Houkutuskin käy karavaanareille ahtaaks. B) Puisto ois kanssa hyvä juttu, ilmatkin näin ihanat. Pikkukakkosen puisto on ainoo keskustassa, minkä tiedän.

Mulle käy muut päivät paitsi tiistait.

Eli innokkaita ilmottautuneita:

tyttimaaria
RiikkaT
cherry

Eikun lisää pinoon.....
 
Moi vielä!

Tehdäänkö vielä niin, että mukaan tapaamiseen ilmoittautuvat "äänestävät" myös samalla päivää ja aikaa? Valitaan sitten aika ja päivä niin että mahdollisimman monelle kävisi.

Minusta aamupäivä olisi paras, vaikka klo 10-11 aikoihin, eli ennen lounas- ja päiväuniaikaa?! Päivällä ei väliä, jos ensi viikolle sovitaan, sitä seuraava viikko ollaan reissussa. Ja Pikkukakkosen puisto (= Brahen puisto) käy hyvin.

Ensi viikkohan on muuten hiihtolomaviikko, joten luulenpa että kahvilat voivat olla hieman täysiä jo ennestään, ennen meidän saapumista :) Eli tuo puisto olisi minusta siinäkin mielessä hyvä vaihtoehto.

Nyt kaikki mukaan!!! Ja laittakaa omat ehdotuksenne ajasta, päivästä ja paikasta!


Riikka
 

Yhteistyössä