kuopiolaiset äidit

  • Viestiketjun aloittaja kuopiolainen
  • Ensimmäinen viesti
Minulle kävisi parhaiten puolenpäivän aikoihin. Poika ottaa päiväunet siihen aikaan, eli nukkuu vaunuissa. Hän kun on niin pieni (6kk) että ei vielä puistossa pysty leikkimään... =) Pikkukakkosen puisto on ihan hyvä ja ensi viikolla siis kaikki muut päivät käypi paitsi tiistai.

Nyt kaikki pian ilmoittautumaan, että ehditään sopia tapaaminen jo ensi viikolle!! :)
<br><br>
 
Hei!

Ilmottaudun mukaan ;). Olen 30-vuotias 2-vuotiaan tytön äiti. Hoidan tyttöä kotona vielä elokuuhun saakka ja olisi mukava tosiaan saada seuraa muista äideistä ja lapsen tietty muista lapsista.

Mullekin kävisi tapaaminen ensi viikolla Pikku Kakkosen puistossa tai melkein missä tahansa.. tulen nääs Kurkimäestä,mutta asioimme usein Petosella,joten jatkossa voisi nähdä esim. sielläkin. Kuopiossa on asuttu pari vuotta.

 
Heissan!

Eli innokkaita ilmottautuneita nyt :

tyttimaaria
Riikka-T
cherry
myrskyruusu76
mantamyrsky

Brahen puisto eli Pikku kakkosen puisto käy käsitykseni mukaan kaikille.
Ehdotankin että tavataan keskiviikkona 7.3. Käviskö kompromissina ehdotetuista ajoista klo 11-11.30. Liukamavaraa pienten natiaisten kanssa on pakko jättää. Meillä jos herra rusauttaa vaippalastin just, kun pitäs linkkiin lähteä, niin voitte kuvitella kuin käy :D

Ilmoittakaa tänne, jos aika tai päivä ei käy tai muuten ette olekaan tulossa niin ei ooteta ja ihmetellä turhaan.

Tyttis ja napero
 
Voi itku, tajusin juuri että meillä on 7.3. neuvola aamupäivällä. :/ Tulee vähän kiire kun asutaan Petosella ja tullaan siis bussilla. Kävisikö teille torstai? Tai silloin keskiviikkona, mutta iltapäivällä? Haluaisin kyllä kovasti tulla tapaamiseen!!
 
Hei!

Minä en vielä osaa sanoa pääsenkö torstaina, kun oli puhetta tytön mummon ja ukin kans, että tulevat kylään ke-to.. Ke-aamupvllä pääsisimme tulemaan ,mut torstain osalta palaan asiaan piakkoin, kunhan tiedän ,milloin tulevat.

Mukavaa viikonloppua kaikille


=)
 
Kiva kun näin moni on jo ilmoittautunut mukaan!

Meidän vauva nukkuu ensimmäiset unensa klo 9-11 ja toiset vasta klo 14 jälkeen. Minun on aika hankala päästä liikkeelle vauvan kanssa muulloin kuin nukkuma-aikaan, joten minulle paras olisi perjantai, kun mies on kotona. Voisin jättää silloin vauvan kotiin ja ottaa isommat mukaan. Silloin kävisi myös tuo 11-12 aika.

Käykö muille perjantai??

Riikka
 
Cherry: huomasin, että olet samanikäinen kanssani ja Petoselta...Käytkö missä päin Petosta ulkoilemassa? Minulla on vuoden ikäinen poika. Keskustaan en jaksa raahautua...joten minua kiinnostaisi törmäillä äitien ja lasten kanssa Petosella.
 
Höh, perjantaina kirjoittama viestini ei ole tullutkaan perille.

Mulle käy tällä viikolla ihan mikä päivä tahansa. Perjantaikin on ok.

Nyt pinoon nimmarit halukkaat perjantaitapaamiseen, että saadaan asia päätettyä.......

:wave: tyttis

 
äiti80: Lenkkeilen melkein päivittäin vauvan ja koiran kanssa. Ihan pitkin Petosta mennään, mm. Litmasenlammen seutuvilla, Pirtissä päin jne. Lenkkiseura olisi tervetullutta! Laita minulle vaikka YV:tä niin sovitaan tarkemmin! =)

tyttimaaria: minä olisin ainakin tulossa perjantaitapaamiseen!



 
Heippa kaikille :wave:

Me ollaan n.kuukausi sitten siilinjärveltä muutettu tänne Kuopioon,Särkilahteen.Olen pian 26-vuotias kahden lapsen äiti.Lapset ovat tyttö pian 6v ja poika 1½v.Mies on päivät töissä joten ois kiva saada leikkipuisto/lenkkiseuraa/kahvitteluseuraa jne.Yksinkertaisesti siis ystäviä kaipailisin. :)
Mullekkin sopii ryhmätapaamiset mutta voi olla että jossain kahvilassa voi tulla hieman hiki jos kaikkien lasten kanssa sinne menee :whistle: :D Että mä kannatan leikkipuistoa myös.Tosin mä en tiedä ainuttakaan leikkipuistoa muuta kuin tuon mikä on meidän vieressä :ashamed:
 
Moi kaikille.

Lyötäisiinkö lukkoon tuo tapaamispäivä, paikka ja aika, niin jokainen osaa valmistautua ja järjestää menonsa sen mukaan?

Olin huomaavinani, että perjantai sopii useimmille. Ja paikaksi on ilmeisesti valittu Pikku Kakkosen eli Brahen puisto. Käykö kelloajaksi n. klo 10.30-11?

Te, jotka ette ennen siellä ole käyneet, niin helpointa ainakin omalla autolla on tulla Vuorikadun alapäähän, Kuopionlahden rantaan parkkipaikalle, josta on noin 50m matka puistoon. Jos tulette keskustaan bussilla/kävellen keskustasta, on helpointa kävellä joko Puijonkatua tai Vuorikatua Kuopionlahdelle päin (torilta matkaa noin 1 km). Kun olette rannassa, niin puisto on siitä noin 50-100 m päässä vasemmalla.

Puistossa on luultavasti muitakin kuin me tuolloin, joten voitaisiin sopia joku tapaamispaikka. Siellä on toisessa reunassa, hieman erillään muusta puistoalueesta rengaskiikku sekä iso kiipeilyteline, kävisikö tapaaminen siellä?

Otan luultavasti isommat pojat mukaan (5 ja 6v), meidät tunnistaa siitä että molemmilla on tummansiniset haalarit ja mulla valkea toppatakki, jossa pinkkiä.

Kiva vihdoin tavata muitakin äitejä ja lapsia :) Mökkihöperyys iskee..


Riikka

Ps. Jos joku ei pääse paikalle tällä viikolla, niin älkää murehtiko! Voitaisiin kehitellä vaikka joku sähköposti-rinki-systeemi ja sopia sitä kautta seuraavia tapaamisia, niin kaikki saisivat helposti siitä tiedon eikä tarvitse käydä täällä palstalla aina kurkkimassa :)


 

Heips!

Täällä jyllää mahatauti ja ollaan auttamattomasti "poissa pelistä" :(

Perjantain tapaamiseen tuntuisi olevan mukavasti osallistujia, joten nyt vaan laittakaa aika lukkoon ja eikun puistoilemaan.

Mutta mukavaa tapaamista teille kaikille, ketkä kynnelle kykenee. Tulkaahan ihmeessä kertomaan kokemuksia. Mua harmittaa niin mahdottomasti.

Mulle saa laittaa y-viestiä ja koitetaan järkätä jatkossakin yhteistä kivaa.

tyttimaaria ja napero
 
Mitenkäs se nyt on, onnistuuko perjantain tapaaminen? Onko tulossa muita kuin minä ja Riikka T? Minä ehtisin sinne Pikku kakkosen puistoon klo 11 maissa.

edit. tyttimaarialle pikaista paranemista! Sovitaan sitten myös jollekin toiselle viikolle tapaaminen että tekin pääsette mukaan!<br><br>
 
Cherry: en voi laittaa y-viestiä, kun en halua kirjautua...
Mihinkä aikaan yleensä ulkoilette? Meillä on päiväuniaika(ulkona,vaunuissa nukkuu)puolenpäivän aikaan,joten silloin voimme ulkoilla ja sitten käymme iltapäivällä leikkimässä ulkona, mutta silloinkin voisimme käydä kävelyllä. onko ollenkaan samoissa rytmeissä teidän kanssa?
 
Cherry: mikäpäs siinä. Varoituksen sana...mä en ole sitten mikään liikunnallinen tyyppi...että enimmäkseen tykkään rupattelu tahtia kävellä, en mitään kovin reipasta lenkkiä tykkää mennä...
Oisko teidän helppo tulla vaikka tuuliviirin päiväkodin takana olevalle leikkipaikalle? Niin siitä vois sitten lähteä etiäpäin.
 
äiti80:rupatteluvauhti passaa mainiosti! :) Onko se Tuuliviirin päiväkoti siellä Pyörönkaaren toisessa päässä, lähellä Kallaveden koulua? Ja tarkoitatko sitä leikkipaikkaa mikä on siellä "metsässä" niiden lenkkeilypolkujen keskellä?

Mikäs päivä sinulle sopisi? Minulle näillä näkyminen ma, ti tai ke.
 
Moikka!

Me ei tällä kertaa päästä mukaan nyt perjantaina,kun vieraita on tulossa pe-ilta, niin pitää laitella "menua" tuossa päivällä. Iloista tapaamista kaikille,jotka kynnelle kykenee nyt perjantaina. Seurailen palstaa ja yritämme mukaan ensi kerralla.

 
Cherry: mikäs paikka olisi selkeämpi...me asutaan pyörön kaaren tuntumassa, enenpi palo-opiston suuntaan..No entäs sitten neuvolan luona tai vaikkapa kaupoilla??Meille pitäis käydä näillä näkymin ihan kaikki päivät, ei ole suunniteltuja menoja päivä aikaan.
 
äiti80: siinä neuvolan luona olisi ehkä parempi tavata, niin minäkin osaan tulla oikeaan paikkaan!
Sopiiko, että palataan asiaan tämän palstan kautta tulevana sunnuntaina niin sovitaan sitten se päivä?
 

Yhteistyössä