kuopiolaiset äidit

  • Viestiketjun aloittaja kuopiolainen
  • Ensimmäinen viesti
Tälläkin olis yksi kahden lapsen äippä petoselta ,joka kaipais juttu seuraa lenkille tai leikkipuistoon. Toinen lapsista 3v poika joka arkisin päiväkodissa ja toinen 1.5v tyttö kotosalla, jonka kanssa käydään ulkosalla silloin kun jaksetaan :).
mailatkaa osoitteeseen m.h.a@suomi24.fi niin sovitaan tapaaminen petoselle.
P.S. Isot tapaamis ryhmät ei kiinnosta.
 
Hei!

Ystävää minäkin huhuilen! Olen 29-vuotias kahden pienen tytön äiti. Meille lähin puisto on se mikä on Uppo-Nallen päiväkodin lähellä. Löytyisikö sinne puistokavereita?

Myös lenkki- tai muu kuntoiluseura olisi tarpeen. Yksin ei vaan tule lähdettyä.. Olisiko joku kiinnostunut aloittamaan kunnon kohotusprojektin vielä ennen kesää? Tykkäisin käydä lenkillä (ilman lapsia siis), sauvakävelyllä, kuntosalilla jne.
 
Moi pähkinäpensas ja muut äipät! Täällä on kanssa kahden lapsen (poika 6 v, tyttö 2 v) äiti. Puistoseuraa ja uusia kavereita vailla ollaan mekin. Ollaan pian muuttamassa sinne Uppo-Nallen päiväkodin suunnalle. Voitais tulla sinne puistoon joku kerta. Milloin teille kävisi?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2007 klo 21:35 äippä kirjoitti:
Moi pähkinäpensas ja muut äipät! Täällä on kanssa kahden lapsen (poika 6 v, tyttö 2 v) äiti. Puistoseuraa ja uusia kavereita vailla ollaan mekin. Ollaan pian muuttamassa sinne Uppo-Nallen päiväkodin suunnalle. Voitais tulla sinne puistoon joku kerta. Milloin teille kävisi?
Terve!
Me käydään puistossa mahdollisesti huomenna maanantaina (aamulla on klo8.30 korvien jälkitarkastus lääkärissä)ja torstainakin aamupäivästä voisi suunnitella puistopäivää. Ois kiva vaihtaa yhteystietoja, jos suunnitellaan puistotapaamista, jos vaikka tuleekin esteitä, voipi sitten ilmoitella. Tai sit vaan sovitaan aika, ja tulee ken pääsee! :)
 
Heippa! Hyppään joukon jatkoksi, tosin http://groups.msn.com/kuopionseudunaidit on aktiivinen keskustelupaikka kuopiolaisille äideille ja sinne kirjotellaan kuulumisia joka viikko per nenä.
Minulla on 4-vuotias tyttö ja vauva-asukas masussa la 12.6.07.
Asutaan tässä keskustassa Minna Canthin kadulla, väliaikainen pieni asunto on, mutta kesällä raksaillaan sitten Rautaniemeen omaa.

Lingon&blåbärin jälleenmyyjä otti yhteyttä tuossa, että josko pitäisin nyt ne lastenvaatekutsut ja voisin ne pitää nyt toukokuus tai kesäkuus.
Ketkä haluaa tulla katsomaan mallistoa meille, niin mailaa mulle heleemi@hotmail.com, niin ilmottelen sitten tarkemman ajankohdan.

Olisi tosi kiva päästä tutustumaan!!!
 
[/quote]

Terve!
Me käydään puistossa mahdollisesti huomenna maanantaina (aamulla on klo8.30 korvien jälkitarkastus lääkärissä)ja torstainakin aamupäivästä voisi suunnitella puistopäivää. Ois kiva vaihtaa yhteystietoja, jos suunnitellaan puistotapaamista, jos vaikka tuleekin esteitä, voipi sitten ilmoitella. Tai sit vaan sovitaan aika, ja tulee ken pääsee! :)
[/quote]

Tervehdys,

Kirjoittelin tuossa aiemmin "Pähkinäpensaalle" ja muillekin. Minulle voi laittaa sähköpostia tulemaan:Sariepostit@hotmail.com

Tällä viikolla ei vielä päästä tulemaan sinne puistoon, meihin iski flunssa ja muutetaan jo vajaan viikon päästä, niin tällä viikolla on pakkaushommia tiedossa. Vapun jälkeen voitais tavata joku päivä.

:wave:
 
Hei!

Löytyisikö Petosen suunnalta äitejä esim. kahviseuraksi tai lenkkikaveriksi? Itse asumme petosella. Olisi kiva jos saisin ystäviä...Olen 1.v. pojan yksinhuoltaja äiti ja kaipaisin todenteolla ystäviä. Minulle saa mailata osoitteeseen: siiri.lehtela@gmail.com.

Yst. terv. Siiri
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 21:55 Sivettikissa kirjoitti:
Hei. Tässä olis yks äitee Petoselta lisää. Minäkin kaipailisin Ystävää.. Olen juuri jäänyt yh:ksi joten päivät melko yksinäisiä tuon pienen pulputtajan kanssa vaan touhuta.

Olen 29v ja tyttö täyttää ihan just vuoden.

Että joku semmonen kiva luotto-ystävä olisi kiva.. Mihinkään isoon piiriin mie olen ihan liian ujo mukaan.. Mutta jos pienelle lenkille joku lähtisi, jos jollain olisi noin samanikäinen muksu ja suurinpiirtein ehkä samanlainen elämäntilanne...? oisko löytyskö?
:ashamed:
Hei Sivettikissa!

Vastaus sinun kysymykseen eli LÖYTYY...Minäkin asun Petosella. Minä olen myös yh-äiti. Poikani täyttää vuoden 25.4.! Minäkin kaipaan juuri sitä luotto-ystävää... Mutta jos kiinnostuit niin kirjoittele minulle ihmeessä tänne tai laita y-viestiä tai kirjoita mailia osoitteeseen: siiri.lehtela@gmail.com. :hug:

Yst. terv. Siiri
 

Yhteistyössä