Kuopiolaiset mammat pinoon!

Viestiketju alueella 'Tapaillaan' , aloittaja taina, 26.10.2004.

1. Inkan äiti

Inkan äiti Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.09.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tapaaminen passais meille oikein hyvin tiistaina olisko kello 9.30 ??

2. äityli

äityli Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    ennen kymmentä ei päästä aamuisin,sopsiko klo 10.30-11 kelleekään?trubella?vaikka sitten ensi tiistaina?

3. heppamami

heppamami Vieras

No se tiistai siis sopisi muillekin. Olisko klo 11 sopiva aika???

4. Inkan äiti

Inkan äiti Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.09.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei!
    Meille passaa kyllä myöhemminkin, aloteltasiinko sitten klo 10 ja seuraan voi liittyä myöhemminkin jollei heti silloin ehdi? Ketä olis mukaan tulossa? trubellahan on jo tottuttu meidän tapaamisiin niin eikös se olis se paras paikka

5. heppamami

heppamami Vieras

Minulle se tiistai ja klo 10 sopii =) Ja Trube on hyvä paikka. Ja kyllähän siellä aikaa vierähtää joten myöhemminkin voi liittyä mukaan. Nyt siis KAIKKI pikkujoulu kahville :xmas:

6. heppamami

heppamami Vieras

Heips... :wave:

Tiistain kahvittelusta... Kuinkahan moni tulossa??? Ajattelin ehdottaa seuraavaa: Jos minä menen sinne Truubelle vähän aikaisemmin ja varaan pöydän meille ja ilmoitan kassalle että meillä on tämmöinen juttu niin jokainen joka tulee voi siitä kysyä että missä on mamma tapaamisen pöytä. Näin varmaan löytyy kaikkein helpoiten. Tietävät kassalta sitten neuvoa niin ei tarvi kenenkään kuikuilla eikä etsiä. Olisko tämmöinen sopiva? Eli tulevana tiistaina klo 10 Trubella!!! Tulkaahan kaikki mukaan!!!

7. heppamami

heppamami Vieras

No eipä näkynyt tapaamisessa ketään :( Olin paikalla ja jätin sovitusti viestiä kassalle mutta eipä ketään näkynyt. Että tämmöisiä tapaamisia...

8. luikeroinen

luikeroinen Vieras

Tämäpä oli todella surullista :/ Oli varmasti kurja istua yksin.Olen pahoillani puolestasi.

9. voih

voih Vieras

Onpa surku kun ketään ei tullutkaan,mutta täälä kuopiossa on tapana ollut ennenkin ettei tapaamisiin tule kettään, vaikka ohi kyllä kavellään :/

10. heppamami

heppamami Vieras

Kiitos myötätunnosta =) No minä ainakin nautin herkullisista munkeista ja kahveista että ei ihan turha reissu :p Mutta tietääpähän sitten ensi kerralla. Täälläpä onkin tullut lunta aika kohtuullisesti, siis lumitöihin :eek:

11. ihmettelijä

ihmettelijä Vieras

hei!
    missäs se lara-ansku on kun ei oo kuulunu siitä mitään?onkos hän muuttanut pois kuopiosta?? :/

12. yö kyöpeli

yö kyöpeli Vieras

täällä 25 vuotias 3 lasta omaava äiti kuopiosta/petoselta

13. Lara-Ansku

Lara-Ansku Jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei!Täällä ollaan ja en ole muuttanu Kuopiosta minnekään.Hyvää Jatkoa Kaikille. :wave:

14. Mielelläni tulisin tapaamisiin, menneet tähän mennessä sivu suun töitten takia. En ole kehdannut ruokiksella lähteä kiireessä tulemaan.
    Nyt olis nuo työtkin vähäksi aikaa ohi, jos joku on joulun alla menossa kahville jouluostosten lomassa niin laittakaas tänne viestiä :xmas:
    Mulla poika 2,5 vuotta ja uudet kaverit tervetulleita.

15. zengo

zengo Vieras

heips..muutellaan tässä vuoden alusta tuonne pikkasen syrjempään..olis kiva saada sellasia äiti-ystäviä jotka vois vaikka käydä siellä meilläki..
    uusi asuntomme on 10km karttulan suuntaan abc-pitkälahesta..
    mailailkaa vaikka osoitteeseen zengo83@luukku.com tai sitten tänne..käyn lukee tän kyl joka päivä..

16. zen

zen Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.01.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei

Löysin nämä sivut eilen ja ajattelin, että joskos täältä sais vaikka kahvittelu tai kävely seuraa. Meillä poika vähän yli 3kk ja asutaan uudella Haapaniemellä. Ite oon 24v pian 25.

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi