Kuparikierukka ja raskaus..

Mulla on kuparikierukka ja nyt ekaa kertaa puoleen vuoteen epäilen sen tehoa...Kuukautiset tuli ajallaan, oli vähän niukat, mutta tuli kuitenkin, kestivätkin toista viikkoa, mitä yleensä ei tapahdu..

Kuukautiset nyt loppui pari päivää sitten ja rinnat on edelleen todella kipeät, alaselkä on oikein ärhäkän kipeä, väsyttää ja on vetämätön olo, munasarjoja nippailee välillä ja alavatsaa..

Lueskelin kaikenlaisia keskusteluja googlettamalla ja moni on tullut kuparilla raskaaksi, yllättävän moni :x Tai tietääkö joku voiko nuo mahan nippailut sun muut "oireet" liittyä kierukkaan, jos se on huonosti paikallaan tms?? Ja mitens teillä muilla menee, vieläkö on rinnat arat menkkojen jälkeenkin, vai vaan ennen??

Iso kiitos jos jaksaisitte vastailla :xmas:
 
Pitänee mennä lääkäriin joka tapauksessa. Jos oiski raskaana ja vielä tulehdus päälle?? Vai oisko voinut mennä kesken ja se kuollut alkio tulehduttanut kohdun?? Silloinhan pitäs mennä kaavintaan?? Ärsyttää ku neuvolassa oli puheposti päällä ja sen naisen tuntien se ei soita viikkoon takaisin :kieh:

Kait se on haettava testi ja sen mukaan päättää menenkö päivystykseen vai minne :confused:

R-testi varmaan näyttää jo oikean tuloksen kun menkatkin loppuneet ja uusi kierto jo menossa, vaikka testais muusta kun aamuvirtsasta????
 
luulis näkyvän.

Täytyy sanoo että kohtutulehdus on jotai helvetillistä. mulla oli kolme ennen ku tajusivat ettei se helvetinkapine vaan käyny mulle (ja silti sairaalan lääkäri oli sitä mieltä että eivät vaan oo tk:lla osannu laittaa kunnolla että on joku pöpö siellä päässy mukaan, no samalla tavalla tuli sairaalassa antibioottisuojassssa laitetusta tulehdus)
 
Mulla oli kohtutulehdus kerran synnytyksen jälkeen kun istukan pala oli jäänyt kohtuun. Silloin makasin kaksinkerroin lattialla ja kivut oli tosiaan ihan toista luokkaa kuin nämä nippailut mitä tunnen nyt.. Selkäkipu on kyllä verrattavissa niihin tulehduskipuihin..
 

Yhteistyössä