Kuparikierukka ja raskaus?

  • Viestiketjun aloittaja Möyrykoira
  • Ensimmäinen viesti
Tunnun olevan aktiivinen täällä.. :)
Niin.. Mulla on kierukka ollu kohta vuoden ajan. Kierto on ollu hyvinkin tarkalleen se 28pv. Nyt on ekaa kertaa menkat myöhässä jo 3 pv. Tein eilen apteekin oman testin. Tulos nehatiivinen. Tänään ostin clear blue testin ja se myös nega. Menkkoja ei näy, ei kuulu. Mitähän sitten tekis? Lekurille vaan vai? :/
 
Onko ollut menkkakatkoksia kuparikierukan käyttäjillä? Menkat olis nyt viikon myöhäs, mut negaa testi oli kolme päivää sitten. Tosin kolmeviikkoa on ollut menkkaoireita ja alkaa jo pikkuhiljaa ottaan kupoliin jatkuva selkäsärky. Kierukka oli paikallaan reilun kolmeviikkoa sitten tehdyn tutkimuksen mukaan... Mutta kait ne menkat vaan voi olla myöhässä, tai jäädä pois??
Juu ja tokihan aina raskausoireita löytyy ;)
 
Mulla myös kuparikierukka ja raskausoireet.. Mulla kierto kierukan kanssa ollut 25pv, tein nega testin kolmisen viikkoa sitten kp30 ja seuraavana päivänä jo alkoikin menkat..
Nyt on kp21 ja koko ajan ollut väsymystä, lämpöilyä, huimausta, alavatsalla pientä kipuilua (niinkuin molemmissa aiemmissa raskauksissa), unettomuutta myös (liittynyt olennaisesti alkuraskauksiin mulla).. Eilisillasta pahoinvointia. Eli siis kaikki samat oireet kuin kahdessa aiemmassa raskaudessa. Äsken tein testin ja negaa näytti edelleen.. Ihmetyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.
Viimeiset menkat oli ihmeelliset, vuotoa tuli paljon vähemmän kuin aiemmin kierukan kanssa, jopa vähemmän kuin ilman ehkäisyä, enkä ollut juuri kipeäkään vaikka aiemmin on pitänyt särkylääkkeitä napsia. Joku syy näille oireille on pian löydyttävä, ovat kestäneet jo sen kolme viikkoa. Raskautta en todellakaan toivo, se olisi suunnilleen pahin mahdollinen tilanne tässä vaiheessa. Keksiikö joku jonkun muun syyn näille "raskausoireille"??
 

Yhteistyössä