kureliivit?

  • Viestiketjun aloittaja leijj
  • Ensimmäinen viesti
leijj
elikkäs kun ajattelin ostaa jotku housuliivit tai kureliivit masulle että palautuisi vähän nopeemmin, mutta en löydä netistä ku noi anitan kureliivit ja ne maksaa 70euroa :eek: ! osaisko joku mua neuvoa mistä saisin halvemmalla? esim.oisko jossain lindexillä tai vastaavassa noita..?
 
leijj
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:15 JonseredLaLoca kirjoitti:
Leveää ideal-sidettä. Ei paljoa maksa.
minkälainen se niikusta on..? ja kuinka leveä sen pitäis olla? kävin vähän kattelemas jo mut en löytäny kuvia siitä :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:22 JooEiKai kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:16 Tallu kirjoitti:
Tuossa esimerkkikuva :whistle:
Tuohon tarttis jo luusahaakin :eek:
Tuo ei minusta ole vielä edes paha, mutta tässä kuvassa on jo aika tiukka korsetti
tosin olen joskus nähnyt kuvia vieläkin kapeammista vyötäröistä. En muista millä sivulla, joten en voi etsiä niitä nyt malliksi. Nämä kuvat löysin Googlen kautta.
 
JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:24 leijj kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:15 JonseredLaLoca kirjoitti:
Leveää ideal-sidettä. Ei paljoa maksa.
minkälainen se niikusta on..? ja kuinka leveä sen pitäis olla? kävin vähän kattelemas jo mut en löytäny kuvia siitä :ashamed:
Esim. polvivammojen sitomiseen tarkoitettu side on toimiva. Ulkomailla myydään myös samantapaisesta materiaalista varta vasten synnyttäneille naisille tarkoitettuja "tuubeja", tarkoitettu lähinnä sektiosta toipuville. Itse käärin ideal-sidettä samalla tavalla, kuin tukiside yleensäkin laitetaan.
 

Yhteistyössä