Kurkku, pelastukseni

Kiertelin hieman hermostuneena opettajanhuonetta. Kaikki kollegat olivat jo lähteneet koteihinsa. Olin enää yksin paikalla ja taisin olla ainoa joka koko koulurakennuksessa oli. Istuin takaisin pöydän ääreen jolle oli unohtunut tyhjä keksikulho ja sokerikko. Otin esiin muutaman koepaperin ja aloin tarkastamaan niitä. Kokeen olin pitänyt seiskaluokkalaisille aiemmin päivällä. Halusin jo kotiin, mutta vielä oli jokunen koepaperi tarkastamatta.

Nimeni on arkinen Laura, minusta kuitenkin kaunis. Ikäni on 36 ja eronnut pari vuotta sitten. Asun kahdestaan 15-vuotiaan Aino-tyttäreni kanssa. Avioeron jälkeen olen alkanut taas harrastamaan uintia ja olen myös mukana aerobic-ryhmässä. Mukana siinä on myös tyttäreni. Ilokseni olen huomannut miten pakarani ja vatsani ovat kiinteytyneet. Ne ovat moitteettomat. Pituuteni on 171 sm, joten raajanikaan eivät ole lyhyet vaan ihan tyydyttävät omasta mielestäni ja kyllä kuiske on kuulunut, että näin on. Jokunen mieskollega semmoista on kuiskinut. Rintani ovat keskikokoa, hieman kuten tämän ikäisen naisen rinnat ovat, eivät aivan pystyt, mutta ei hävettävät. Eroni jälkeen en sanottavammin ole miestä kaivannut. Yksi hätäpäinen kokeilu on ollut heti eron jälkeen, mutta en siitä kiinnostunut. Olen alkanut masturboimaan. Teen sitä paljon. Olen palannut teini-ikääni siinä asiassa. Jos esimerkiksi on lyhyt väli tuntien välillä, niin jään luokkaan ja lukitsen oven. Tyydytän itseäni ja nuolen sormiani. Ehdin hyvin sen tehdä ennen seuraavan tunnin alkua. Olen joskus istunut nurkassa olevan opettajapöydän takana tunnin aikana ja kynällä hitaasti ärsytellyt häpyäni hameenhelman alla. Onneksi luokassa on vanhanajan kateederipöytä joka suojaa edestä ja sivuilta. Melkein joka aamu on pakko hyväillä itseään ennen kuin nousen lämpimästä sängystä, sillä usein olen aamu-uniin saanut jotain kiihottavaa toimintaa ja silloin on aina pieni syke myös vatsanpohjassa. Iltaisin masturboin lähes aina ja kun tulen koululta kotiin, niin silloin on nautinto heittäytyä sohvalle kevennetyin vaattein ja antautua haaveille ja unelmoinnille. Tuntea sormien liikkeet syvällä kuumassa ja sykkivässä sylissä. Tämä vaan jos ei Aino ole kotona. Voisin sanoa, että päivittäin masturboin ainakin kolme kertaa. Moni sanoisi, että onpa paljon. Minusta ei.

No niin, takaisin nykyhetkeen. Jatkoin kokeiden tarkastamista ja korjaamista. Sitten alkoi tuntua sille, että pieni tauko olisi paikallaan. Menin ja istuin opettajainhuoneen sohvalle. Katselin hieman oveluutta silmissäni ympärilleni ja kun olin aivan varma, ettei missään tai ei kukaan ollut lähettyvillä tai yllätystä edes suunnittelemassa niin vedin hameeni ylös. Hitaasti riisuin pikkuhousut, ohuet ja nätit pitsiunelmat. Rakastan kauniita alusvaatteita samoin kuin tyttäreni Ainokin. Usein kotona keikistelemme niissä ja pidämme hauskaa. Nyt asetin riisumani vaatekappaleen kauniisti vierelleni ja vein käteni erillään olevien reisien väliin. Hienon untuvaisen karvoituksen omaavat häpyhuulet odottivat jo kosketusta. Joitakin aikoja sitten olin päätellyt, että tämän ikäisen naisen kuuluu ylpeänä kantaa karvoitustaan. Nykyisin vaan hieman saksin ja ajelen bikinirajan puhtaaksi. Liu’utin sormea vaossa ja värähdin. Hieroin kevyesti häpyhuuliani. Puristin niitä yhteen ja levittelin. Aikaa ei mennyt paljoakaan kunnes olin aivan märkä. Otin klitoriksen hellään hyväilyyn. Kastoin sormeani välillä suussa ja välillä syvemmällä häpyhuulien välissä ja sormi liukui vaivatta tällä unelmien hyvää tekevällä ja herkällä kielellä. Hengitykseni kiihtyi ja upotin sormen syvälle pilluun. Näin tein. Liikutin sormea syvällä itsessäni ja samalla hieroin peukalolla klitorista. Työnsin toisenkin sormen sisääni. Istuin, tai oikeastaan lojuin suljetuin silmin ja nautin. Sitten lopetin. Halusin enempi. Nousin ja menin laukulleni hakeakseni siitä dildoni. Hitto! Olin unohtanut sen kotiin. Menin keittiösyvennykseen ja katselin ympärilleni. Leikkuulaudalle oli unohtunut kurkku. Ok, se myös tarkoitti sitä, ettei se ollut kylmä. Otin se ja menin takaisin sohvalle. En välittänyt siitä vaikka ei ollut kondomia sen päälle vetämiseksi, joka nyt tietenkin olisi ehdottoman suositeltavaa kun onanoi jollain esineellä joka voi olla bakteereja tulvillaan.

Työnsin jälleen kaksi sormeani pilluun muokatakseni sen vastaanottavaksi tulevalle vieraalle, kurkulle. Otin sitten tukevan otteen kurkusta ja aloin hitaasti työntämään sitä sisään. Tämä oli juuri sitä mitä kaipasin! Vasemmalla kädelläni puristelin ja hyväilin klitorista samalla kun rytmikkäästi vein kurkkua sisään ja ulos. Liikkeet eivät olleet rajuja sillä kurkku oli kohtalaisen paksu ja pitkä. Se törmäili aina pohjaan asti ja kosketteli kohdunsuuta. Lojuin jälleen lähes selälläni sohvalla. Nautin tunteesta joka pillussani oli. Rinnatkin tykyttivät ja nännejä kipristeli. Aloin tuntemaan miten huippu läheni. Yritin vielä hidastaa orgasmin tuloa ja rauhoitin kurkun liikkeitä pillussani. En voinut enää kauaa pidättää hyökyaallon tulemista. Jätin klitoriksen hyväilyn ja nostin vasemman käden rinnoilleni ja pujotin sen rintaliivien alle. Nännit sojottivat kovina ja kuumina kun niitä puristin. Puristin myös rintoja, kumpaakin vuorollaan. Siirsin käteni taas alas klitorikselle ja hieman kovakouraisesti hankasin sitä. Ja sitten se tapahtui. Orgasmi räjähti syliini. Lantiossa kouristeli ja nostin polvet ylös. Puristin reidet yhteen vangitsemaan kurkun niiden väliin. Se liukui ulos pillusta ja minä katsoin näkemättömin silmin kattoon. Kouristukset vähenivät vähän kerrallaan ja hengityskin tasaantui. Lepäsin sohvalla raukeana ja vetelänä.

Nousin ja vein kurkun keittiöön. Mietin, jättäisinkö sen huuhtelematta. En jättänyt. Otin muutaman arkin talouspaperia ja kuivasin itseni. Pöydän äärellä korjasin ja tarkistin vielä ne muutamat koepaperit joita oli. Lopuksi pistin sohvalta pikkuhousuni laukkuuni, sillä ajattelin tehdä kotimatkan ilman niiden suojaa. Lähdin ja niin tein.
 
vierailija
Mitrs mikrossa kuumennettu hk sininen , sitä voisi dippailla liukuvoiteeseen ja lipsutella sisään ulos hitaasti.
Olisi mukava vähdä kun joku iso yrityselämän naisjohtaja tekisi tämän mutta eihän tuo väki käy edes tarpeillaan , vain duunari vettää kättee ja ottoo suihi.
 

Yhteistyössä