Kuukautiset ja mahdollinen raskaus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Monta tämmöstä ketjua oon lukenu jo tässä illan aikana, mutta en omaan "ongelmaani" oo niistä vastausta löytäny. Eli, lopetin e-pillerit n. Kaks vuotta sitten. Sen jälkeen kierto ollut koko ajan säännöllinen, oon osannut kertoa päivän ja miltei kellonajankin millon menkat alkaa. Miehen kanssa ei pillereiden lopettamisen jälkeen olla käytetty mitään ehkäisyä, menty keskeytetyllä yhdynnällä.

Toukokuussa menkat olikin 4pv myöhässä, tein testin jo silloinkun oli 2 pv myöhässä. Testi oli negatiivinen. Rinnat oli niin kipeät, että tanssiminen sattui ja rintojen kipuilua kuukautisia ennen, kuukautisten aikaan ja jälkeen minulla ei ole ollut ikinä. Tein uuden testin vielä neljäntenä päivänä ja sekin oli nega ja sitten menkat alkoikin, määrältään ja pituudeltaan olivat normaalit. Rintojen kipu loppui kun menkatkin loppuivat. Väsymys on ollut läsnä ja rinnat ovat olleet isommat, mutta eivät kipeät.

Nyt menkat on taas myöhässä. Normaalista kierrosta 6pv ja edellisen kuun kierrosta 2pv. Tänään huomasin vatsanseutuni turvonneen ja pyöristyneen, mutta ajattelen sen olevan seurausta juhannuksen syömisistä ja juomisista. Huomenna ajattelin testata jos menkkoja kuulu, mutta haluaisinkin tietää onko täällä muita, joiden kuukautiset ovat alkaneet myöhässä ja olleet normaalit, mutta jotka ovat kuitenkin olleet raskaana vaikkei tämä ensimmäisissä testeissä ole näkynyt?
 

Yhteistyössä