kuulosuojaimet vauvalle

puh
mihinkä ikään asti vauvalle/lapselle täytyy laittaa kuulosuojaimet, kun lähtee katsomaan esim. jokamiesluokan autokilpailuja. Kuulokkeitahan saa ainakin rautakaupasta. Niin elikkä minkä ikäiselle tarvitsee kuulokkeet ja minkäikäiselle ei tarvi teidän mielestä.
 
unikuu108
mä olen miettinyt että ostan lastentarvikkeesta ihan vauvojen kuulosuojaimet kun menemme festareille/ilmaiskonsertteihin kuuntelee musiikkia.se on niin kovalla yleensä että omiinkin korviin koskee..
poitsu (nyt 6,5kk) itse se ei reagoi meteliin(kuulo on kyllä ok) mutta mua hirvittää viedä..esim toissaviikonlopun kaisaniemen maailmakylässä festareiden musiikki päälavalla oli korviahuumaavan kovalla.en uskaltanut kierrellä pojan kaa musiikin soidessa lähellä ollenkaan..
 
Mä laittaisin kyllä minkä ikäselle vaan... itse nimittäin käytän kanssa kaikissa "kovaäänisissä" jutuissa kuulosuojaimia. Samaten mieheni. Joten totta kai lapsillekin laitetaan. Eron huomaa, kun ei seuraavana päivänä humise korvissa!
 
Kaiken ikäisille lapsille laittaisin ilman muuta! Ja itselleni myös, eivätköhän ne desbelien turvarajat ole aika samat sekä aikuisilla että lapsilla. Tosin olen aika herkkäkorvainen, eli kova musiikki/moottorisahan ääni ym. sattuu korviin. :(
 
Ehdottomasti kannattaa lasten korvia suojata iästä riippumatta. Meillä on lastentarvikkeesta ostetut suojaimet. Käytössä olleet jo noilla isommilla puistokonserteissa ym. Pikku-ukko pääsee viikon päästä elämänsä ensimmäisiin pulling-kisoihin ja saa tietty suojat korvilleen :D
 
Meillä isä osti pojalleen rautakaupasta ne lasten peltorit, hintaa oli 15?. Poika nyt 9kk ja hyvin antaa olla päässä, jopa nukahti syliin crossi-kilpailussa.
Tytöllä 5v on kans omat kuulosuojaimet. Ne on tavalliset aikuisten mallia olevat, hintaa niillä oli 5? B)
 

Yhteistyössä