Kuulumisia ad-hd vertaistukiryhmäläiset!

  • Viestiketjun aloittaja mami29
  • Ensimmäinen viesti
Jonsered
Tämä mamma pääsee itse kuntoutukseen, ilmeisesti ja ehkä antavat lääkityksen kokeiltavaksi. Jos näin käy 8neurologille pitää vielä mennä näytille) ja JOS lääkkeitä alan popsia, pidän teidät ajan tasalla, onhan sitten helpompi miettiä lasten mahdollisia lääkityksiä.

Mielessä vain pyörii, että miten persoonani ja ihmissuhteeni muuttuvat, jos lääkkeitä alan syödä....
 
mami29
Pidetään sormet ristissä =)
Kyllä se siitä suttaantuu aivan varmasti.Ja jos nyt ongelmia alkaa ilmetä niin ota yhteyttä tätä kautta niin katsotaan josko osaisin jotenkin auttaa.
 
mami29
Nostetaas taasen..jos joku laittaisi kuulumisia..

Meillä arki on aikamoista tappelua Emmin(3v)kanssa..ad-hd:ta pukkaa..Akin koulu sujuu nyt hyvin. =)
Nyt tytöt kipeinä..joten äitiä väsyttää huonosti nukuttujen öiden takia.Aki on tulossa meille taas viikonlopuksi joten saan viettää laatuaikaa pojan kanssa.

Oma terveys reistaa..tai oikeestaan nää mun kädet..tänään oon menossa hakeen terkkarista yölastat ranteisiin..jos tää hermopinne menis niillä ohi..ettei tarviis veitsen alle mennä :(

Laittakaas kuulumisia..maili kyllä toimii..mutta kun tekniikka tökkii..en pääse niitä lukemaan tai lähettämään ainakaan toistaiseksi..joten laittakaa vaik yv:tä tai tänne palstalle.
 
meillä tapellaan lähes päivittäin ja samoista asioista tuntuu et tuo poika ei saa aikaan muutakun kaaosta ympärillään mut koulusta saadun arvion mukaan (sairaalaa varten) on jo tekemässä seuraavaa asiaa kun mitä pitäs tehdä juuri nyt.... ajatukset siis muualla /edellä asioissa... :/ ....

ens viikolla syys loma kunhan pysys terveenä niin saatas pikkuriiviö muummulle ja ukolle muutamax päiväx sais taas pienenpi poika huomioo ittelleen enmmän ja paljon posetiivistä sellaista :D ...........

 
kuten myös.......

väsyttää tappella pojan kanssa asioista...... kohta taas oven takana kolkuttelee kun tulee koulu kyydiltä kotiin \|O \|O

ja pikku kolmonen hermostuu hetkenpäästä ja pistää supparit käyntiin....

no jo ois aika tullakkin kolmosen tosin la:han on vielä noin pari viiikkoo \|O \|O \|O \|O

vilkutellaan riksusuta :wave: :wave: :wave:
 
mami29
Taitaa sulla olla jo tukalat oltavat..mulla ei oo kokemusta kun kaikki kolme tulleet pari viikkoa etuajassa.
Yritän kovasti ehtiä pyöriä täällä..mutta kuopus alkaa jo olla voimakastahtoinen joten saan olla koko ajan erotuomarina tyttöjen välissä..ennen kuin jommalla kummalla on pää kainalossa.

Emmille odotetaan nyt aikaa puheterapeutille..mutta taitaa mennä ens vuoden puolelle.

Niin ja onnea tulevaan koitokseen..käy sitten ehtiessäs ilmottamassa kumpi tuli..jännityksellä odotan ;)

Et sattuis tarviin vauvanvaatteita..meiltä löytyis vinopino..60cm ja siitä ylöspäin..enimmäkseen "tyttö" kuosia..mutta joitakin molemmille sopivia..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2006 klo 16:42 mami29 kirjoitti:
Taitaa sulla olla jo tukalat oltavat..mulla ei oo kokemusta kun kaikki kolme tulleet pari viikkoa etuajassa.
Yritän kovasti ehtiä pyöriä täällä..mutta kuopus alkaa jo olla voimakastahtoinen joten saan olla koko ajan erotuomarina tyttöjen välissä..ennen kuin jommalla kummalla on pää kainalossa.

Emmille odotetaan nyt aikaa puheterapeutille..mutta taitaa mennä ens vuoden puolelle.

Niin ja onnea tulevaan koitokseen..käy sitten ehtiessäs ilmottamassa kumpi tuli..jännityksellä odotan ;)

Et sattuis tarviin vauvanvaatteita..meiltä löytyis vinopino..60cm ja siitä ylöspäin..enimmäkseen "tyttö" kuosia..mutta joitakin molemmille sopivia..

pojalle meillä ois vaatteita mut jos tyttö tuleepi niin kahtotaan sitten ....

juu ja ilmoittelen sitten......
 

Yhteistyössä