~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Uudin masukivuille:stick:..kyytiä annan - pikaista paranemista.:kiss:

Minni - eihän tuo ole aika, eikä mikään saunoa.=)..miekin välistä puolenyön aikaan kylpee ropsauttelen kun niin kiva iiiiiiihan omassa rauhassa nautiskella.

Mulla huomenna se lääkäri..ja arvatkaas nyppiikö kun ei ole painoa tippunut kuukauteen kuin 1kg:n verran:headwall:..:ashamed:..nyt vain ruoka maittaa ja paino junnaa (tietenhin)..näytti tuossa viikolla jo, että alkaa laskemaan..mutta se punanuttu tänne tulollaan ke-to välillä-aaargggh:vampire: ja karseet turvotukset päällänsä!:O

..nytkin naukkailin pari lasia punkkua:whistle: kun jutustelin lapsein kera mesessä..
Pakko alkaa taas niitä salaatteja tekemään parille, kolmelle päivää kerrallaan..sillä tavoin saan(sain ainahin aiemmin)hillityä tätä ylensyömistäni.(iltapainoitteista)

On menny pasteijaa, torttua, suklaata..huh huh en tohdi kirjoitellakaan..:$

Vaan - pääasia, ettei paino ole noussut:)turvotuksia on ainahin 1.5kg verran.
..seuraava etappi: 11vko ja painoa ales 8-10kg..homma siis jatkuu=)

Pidättehän miulle peukkuja, että lääkäri kirjoittaisi sen lähetteen erikoisläkäärille..kiitos:rolleyes:

Nati nati:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Huomenta yökukkujat:rolleyes: ja kaikki muutkin !
Uudin vatsalle edelleen paranemisia toivottelen !
mur-murille
lähetettä peukutan :wave: Voi, olla, että joudut vähän vaatimaan, mutta tee se ! Se on tää nyky yhteiskunta, että pitää itse tietää mitä haluaa.
Mä meen tänään elämäni ekaa kertaa (siis tässä iässä :LOL:) mammografiaan. Vaativat tuonne espanjan siirtoklinikalle senkin, Tarttoon ei tarvittu. Sitten onkin kokeet kasassa ja eikun lähettelemään ne sinne. Eka tapaaminen (skypeneuvottelu) lääkärin kanssa jo sovittuna, sitä odotan :)
Teinpä muuten tänä aamuna raskaustestinkin, kun mun menkat ois pitänyt alkaa jo perjantaina, mutta eipä oo alkanut...negahan se oli: meillä on vain 0,01 % mahdollisuus raskautua luomusti, eli lottovoittohan olisi tullut, jos niin olisi käynyt. En ollut edes pettynyt, koska tiesin tuloksen jo etukäteen. Nyt vaan menkkoja odotteleen, jotta voi alkaa napsimaan ehkäisypillereitä kierron tasaamiseksi siirtoa varten.
Kaikille ihanaa viikkoa !
 
paulanna - tuo mammografia on kyllä ihan hyvä kun ottavat.=)

Olishan se ihunaista ollut jos testiin olisi plussa ilmestynyt..mutta kovasti nyt hoidoille positiivista+++++++++tuulta alleen toivon!:wave::heart:

Arvatkaas..sain sen lähetteen!!!..ja vieläpä ilman vääntöä lääkärin kera..olen niin tyytyväinen kyllä!:rolleyes:

Mukavaista illan jatkoa!:kiss:
 
Jouluterkkuja kaikille,

hienoa, Mur-mur, että suunnitelmat etenee :)

Toi mammografia on minustakin hyvä juttu, mun mies kun on tuolla alalla töissä ja jaksaa muistuttaa asian tärkeydestä. Ja kyllä se on hyvä keksintö. Varsinkin yhdistettynä ultraääneen. Meinaan synnytyksen jälkeen käydä itsekin tsekkaamassa tilanteen. Niin paljon kaikenlaista sairautta ollut taas ympärillä.

Meillä ei asiat sitten koskaan mene rauhallista latua. Vauva siis syntyy kohta ja viime viikolla selvisi, että joudutaan muuttamaan tammikuussa evakkoon ainakin puoleksi vuodeksi putkirempan takia (remontti oli tiedossa, mutta piti tulla vuotta myöhemmin). Nyt sitten olen metsästänyt uutta asuntoa. Ja maanantaiyönä heräsin siihen, että hammas oli kipeä ja mulla ei koskaan ole hammas kipeänä. Taltttui kyllä hyvin Panadolilla, mutta menin sitten kumminkin hammaslääkäriin varmuuden vuoksi ja joo, paikka oli irronnut ja piti sitten tehdä uusi. Onneksi ei tullut huono olo vaikka puoli tuntia joutui makaamaan selällään.

Huoh, vauvan tuloa tässä sitten jännitetään. Toivottavasti kaikki menisi loppuun asti hyvin kun raskausaika on ollut niin helppo....

Hyvää joulunodotusta kaikille!

Lumeton ja Pikkarainen rv 38+0
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur kiitos !! Voi miten hyvä, että sait sen lähetteen. Olet ollut kyllä reipas. :kiss:

Lumeton onpas sinua nyt koitellut. Toivotaan, että löydätte sopivan asunnon pian. Onnellista loppuodotusta ja helppoa synnytystä toivotan sinulle. :hug:

Paulanna kiitos !! Asiat siellä hyvin hallussa. Kovasti onnea toivotan koko projektille. :heart:

Onni rokotettiin eilen ja sai lääkkkeet ihottumaan. Meni taas raha poikineen.
Rapsutti korvia ja ne meni vähän rikki. Toivottavasti ei korvatulehdusta, että sillä rääpis. Lääkäri ei kunnolla nähnyt korviin, kun niin ahtaat.
Toivottavasti on ihottumasta johtuvaa, ettei tartte vielä korvatippoja ostella.

Ei ole ilmaista tämäkään ei. Joku vois sanoa, että mitäs otit stressiä ja ristiä itselles lisää, mutta on se vaan niin ihana.
Naprapaatilla jouduin tänä aamuna käydä itse. Niska ja selkä niin jäykät, ettei mitään määrää. Minun lihakset on niin jumissa ja kovina, että olen kuulema siltä osin pahimmasta päästä, mitä hänellä on käynyt.
Minä jännitän niskoilla ja liikunta on lliian vähäistä. Kuka potkis minut liikkeelle.

Rauhallista joulunalusaikaa tv Uudi
 
lumeton - no voi kurjake tuo tuleva putkiremppanne, huonoon aikaanhan tuo sattuikin: /..
Toivottavasti sopiva koto siksi aikaa löytyy..ja pikkinenhän ei juuri tilaa tartte synnyttyään - ainakaan heti.:)
..siellä pieniäinen vielä hetken masukassa kasvaa ja teitä ilahduttaa syntymällään hyvin pian!:heart:

Uudi - toivon, ettei possukaisen korvissa ole tulehdusta:)..on se vaan kallista eläinhin käyttää lääkärillä..kun ei ole "kunnallista" sellaista heillä.

Me käytettiin Sylvikki eilen tehosterokotuksessa ja halvimmassa paikkaa - 50e ja ei muuta tehnyt kuin piikin niskanahkaan..olishan tuo voinut korvat, hampit ja sydämenhin kasoa ja kuunnella kun ei kiirusta tuntunut olevan?..

Pysyis vaan karvakorvaset terveinä..Sallukka linkkasi eräänä iltana jalkaansa, ei soffallekkaan päässyt reppana hyppäämään:(..mie jo säikähdin, että mikä?..mutta oli sen mitä ilmeisemmin Sylvikin kera riehkatessa venäyttänyt - aamulla jo kunnossa.=)
Pitäähin Ketoprofeiinia tai Disperiiniä varata vastaisuuden varalle kipuun.

Vielä tuosta erikoisläärin lähetteestä..

Kysillähän on jonoja juuri tuolle gastrogirurkiselle puolen..
Ekaksi miulle tulee kutsu(n. 1-2kkk:n sisään)Ravitsemusterapeutille(ehkä lääkärinkin konsultaatio)


Sitten siitä n. 3-6kk:n sisään lähetteet labroihin ja esim. vatsan tähystys,(letkun nieleminen) ultraus ja EKG - ultraukseen jonoja(kuulemma)
..kun vastaukset näihin, on sitten lääkärin pakeille mentävä..ja siihenkin saattaapi mennä taas parisen kuukautta.
Lääkärin päätöksestä(puoltaisi toimenpidettä)tulee leikkauskutsu sitten e h k ä 6kk sisään(ehkä..)

Eli: Kyllä vuosi 2013 vierähtää hyvinkin, ennen kuin leikkuriin asti pääsen..:(..jos huonosti käy - vielä kuukausia siihen päälle.

Kys:illehän tuli se uhkasakko 800 000e kun leikkausjonot kasvaa ja potilaat eivä saa hoitotakuun puitteissa hoitoa(6kk)..miun tuuria tietty..

..nyt mie lähden saunomaan ja otan punkkulasin mukaan lauteille;)(hyi mie)..:p

Nati nati:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Lumettomalle onnea loppumetreille raskaudessa:hug: saattekohan jouluvauvan?
mur-mur: jee, kiva kun sait lähetteen! Antaa varmaan motivaatiota ihan uudella tavalla, kunhan tää jouluhössötys on ohi ruokineen ( ainenkin minä syön jouluna paljon enemmän kuin muuten ) ihan kuin multa ois ruoka loppumassa joulun jälkeen.

Mammografia oli jännä kokemus, pienirintaisena täytyy nostaa hattua röntgenintädille, että sai survottua mun rinnat koneeseen. Se muuten kans sattui :( mutta onneksi kestää vain pienen hetken. Mulle tehtiin myös ultraääni, tekevät tuolla yksityisellä aina, missä kävin.röntgenlääkäri tekee ja löysi kystiä, eli otti kyös ohutneulanäytteen ja punktoi näytettä otettaessa yhden kystan. Sanoi, että ei syytä huoleen, vaikka näyte patologille lähtikin... Tietenkin sitä vähän miettii...ja tulos tulee vasta tammikuussa. Röntgenlääkäri sanoi, että mammografiassa ei kaikki näy ja siksi heidän lääkärikeskuksessa tehdään aina myös ultra. Tää lysti näytteineen olis ollut melkein 500 e, mutta kela-korvauksen jälkeen n. 260 e ja onneksi mulla vakuutus mikä korvaa senkin:) kallista on.

Mulla on karseen huonot fiilikset ollut viime päivinä, kiukkuan kotona koko ajan...nytkin vetäydyin omiin oloihini iPadin kanssa ja kirjoittelen tätä stooria, etten räyhää muille. Kait mua hermostuttaa joulu...siivoukset ja ruokaostoksetbtekemättä jne. Ja mies ilmoitti menevänsä huomenna salille suoraan töistä ja tulee vasta joskus illalla, eli suoraan kylään mihin meidät kutsuttu, jeee...yksinkö siivoon ? Siivoojan oisin saanut sunnuntaiksi, mutta en ottanut, kun silloin pitäisi olla evakossa ja ei oikeen innosta kauppareissut sunnuntairuuhkiin. Eli siivoon itse ja kiroan ja kiukuttelen, kun sitä inhoon :(
Onkos kellään samanlaisia fiiliksiä ?
Voi olla, että mulla pinna niin tiukeena myös siksi, kun menkat ei oo alkanut ja ois jo pitänyt :(
Eilen kävin hemmotelemassa itseäni aromaterapian puolentoistatunnin hoidolla ja se oli kyllä ihana.
Ehkä mullekin tekisi hyvää lasillinen punkkua ja sauna, kuten mur-murille...jos toteuttais sen huomenna.

Oikeen ihanaa viikonloppua kaikille ja sitä joulun odotusta...kohtahan se on jo ohi (minun onneksi)
 
paulanna kirjoitit..Eli siivoon itse ja kiroan ja kiukuttelen, kun sitä inhoon
Onkos kellään samanlaisia fiiliksiä ?:(
Voi olla, että mulla pinna niin tiukeena myös siksi, kun menkat ei oo alkanut ja ois jo pitänyt :(


Laitan täältä lämpimän:kiss:

En minäkään pidä siivoamisesta(imuroiminen, lattioden pyyhkiminen..)..ja onneksi tuo mieheni on aikas noheva siinä hommassa - hattua täytyy nostaa!=)

Huomenna lähden esikon kera kahdelleen Prismalle kärryä työntelemään 2-3h..sen jälkeen jalakaparkani huutaa Hooosiannaa!!!!:O

..ja miulla se punanuttu kurvasi tänään, kuin nakutettuna 14vrk oviksesta(joka oli se myöhäinen Kp25) - rätti persuksissa menee Joulu..:vampire:

Niin..ja kun sitä väsyäni täällähin kovasti valittelin..löytypä syykin: TSH 3.09/T4V vain 13..kyllä näillä lukemilla ei ole ihmekkään.

Miulla täytyis ollaTSH alle 2 ja T4V reilu 15 - mieluusti tuolla 17 kantturoissa, silloin olis hywäinen.:)
..nostinkin omavaltaisesti Thyrox annosta1/2 tbl..nyt menee 0.5mg 8.5 tbl/viikko.

:attn:Millaisia annoksia teillä muilla vajislaisilla on/onko teitä???

Illan jatkoja ihunat, mie meen "puraisemaan" jotahin, ettei mee sitten ihan överiksi ja tule taas pämpättyä vattaansa pinkeeksi..:$..:D
 
Viimeksi muokattu:
HEI IHANAISET :xmas:
Nyt on joulu jo lähellä :) Täällä meidän kodissa on siivoukset tehty ja muutoinkin kaikki jouluvalmistelut mallillaan, nyt vaan rauhotutaan ja nautitaan.

Kynttilöitä on poltettu ja piparitkin paistettu eilen, kinkku on nyt uunissa, kun olen niin huono yöllä sitä vahtimaan.
Surua vaan pukkaa, kun ei ole sitä kadoksissa ollutta pikkupoikaa löydetty Pirkanmaalla, voi sitä surun määrää lapsen vanhemmilla ja läheisillä, voimia heille :heart:


Kutimet on nyt nurkassa ja käsitöiden teko jatkuu vasta ensi vuonna, nyt lepuutan käsiä. Ulkoilu on taas päässyt oikein vauhtiin, koirakin nauttii, kun sai palttoon.

mur-murin
kilppariasiaan en osaa kommentoida, ei oo kokemuksia. Otin itseltäni vielä viime viikolla Thyroid-antigeenin, muistaakseni se oli joku tuollainen...Ei oo vielä vastattu, mutta sekin pyydettiin ottaan sinne espanjan klinikalle. aattelin, että nyt otan kaikki mitä vaan ikuna vaaditaan ja mitä tulee itsellä mieleen. On se niin mieletön summa, mitä sinne maksetaan, että ei kannata enää näissä kokeissa pihdata.

Ja himskatti, mulla ei vaan menkat ala : / Nyt siis kun niitä odottelee. Tein taas tuossa raskaustestinkin, mutta negaahan se oli, kuten tiesinkin...Mutta pitää vain varmistella. Kyllä mulla on ennenkin siirron jälkeen käynyt näin, että kierto on aivan sekaisin. Tyhjennysvuoto tulee kyllä , kun lääkkeet lopettaa, mutta sitten ei elimistö palaudukaan raiteilleen. No hätäkö tässä, tulee kun tulee.

Joulurauhaa kaikille ja oiken ihania ja levollisia päiviä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
paulanna..minä kyynelehdin ja suren täällä sen pikku pojan vuoksi..oli löytynyt menehtyneenä:'(..vanhemmilla raskas joulu edessä:ashamed:..
..heille voimia laitan paljon:heart:



Tällä myöskin kinkku uunissa ja koti puhtoisena, saunakin pestynä..ja poikaseni tuumasi äsken: "nyt laitat Äiti tietokoneen kiinni ja alat minun kanssa lörpöttelemään"..:)
(vaikka en tietsikalla koko päivänä edes ole ollunna.)
..mie nyt sit lähden lörpöttelemään tuo iltatähtöseni kera, kaikille ihunille..



~*~Oikein ihanaa Joulun aikaa&taikaa~*~


:heart:*mur-mur*
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää joulua teille kaikille:xmas:

Sain juuri lahjat pakattua, joulu on täällä, se tulee kuitenkin aina niin nopeast, että sitä ei meinaa uskoa todeksi. Jouluaaton vietämme vanhempieni luonna. Nyt myös päviät jo hiljalleen pidentyvät :D.

Mur-Mur muistathan noista kilppari asioista puhella myös sielä sairaalassa. Minulla on niin lievä tuo vajaatoiminta, että en saa kelallta erityiskorvausta lääkkeistä, kun pitäisin ensin olla lääkkeettä ja puolivuotta seurata arvoja, vaikka minulla sairaallasta erikoislääkäri aloitti aikoinaan lääkekokeillu. Ennen raskautta minulla oli annnos 75 mikrogramman (kolme pientä tab.) nyt on ollut 50mikrogramman. Aikaisempi annos oli mielestäni parempi, mutta näillä nyt mennään, en ole lähtenyt käymään yksityisellä erikoislääkärillä ja veriarvot ovat ihan ok nyt, vointi voisi olla vain parempi...

Uudi onko sinulta otettu helikobakteeri,laktoosi ja keliakkia kokeet, kannattaa niitä kysyä kyllä. On tuo eläinten hoitaminen tosiaan aika tyyristä. Toivottavasti Onnin korva toipuu ja iho lakkaa kutisemasta. Kuivuuko sen iho näin talvella helposti? Käykä Onni suihkussa tai kylvyssä?

Paulanna
ihanaa, että sinulla on aista noin nopeasti edistyneet. Minullakin hoidon jälkeen helposti vähän heittelee kierto ja aina myös jos olen ulkomaille matkustamassa varmaan ihan siitä iloisesta jännityksestä saan menkat sekaisin. Toivottavasti pääset pian sinne Espanjaan.

Lumeton toivottavasti olette löytäneet asunnon. Hyvää loppu raskausta.:heart:
 
Siunattua, levollista, ilontäytteistä Kristuksen syntymäjuhlaa meille kaikille! <3 Kinkun juuri kuorrutin, kohta alan keittelemään riisipuuroa. Juhlapöydässä meitä tänään kaikkiaan 10 henkeä.

Mielessä ja rukouksissa on Arttu ja perheensä, kuten varmasti kaikilla muillakin... Olkaamme onnellisia ja kiitollisia kaikista niistä rakkaistamme, joiden kanssa saamme tänä jouluna yhdessä olla. Meillä on vain tämä hetki...

Voimia, iloa, siunausta teille kaikille!

toivottaa Kastehelmi
 
Ihanaista, rauhaisaa, levollista Joulua kaikille teille rakkaille palstalaisille:wave:!

Liikaa ollut hässäkkää ja työelämää, jotten ole joutanut/viitsinyt muuta kuin lukea pinoa silloin ja tällöin.

Artun kohtalo on syvällä sydämessä täälläkin; on ihan omakohtaista kokemusta siitä, että lapsi hukassa ja pakkasta noin 30 astetta:'(.. Itse kiitollinen että ei tullut noin surullista loppua, mutta ymmärrän tuskan, joka vanhemmillaan ja lähimmäisillään on! Ja juurikin ennen joulua tuollainen kohtalo tuntuu aivan hirvittävältä. Arttu lähti enkeliksi..

Mulla alkoi nyt neljän päivän vapaa ja aion viettää sen todella tiiviisti rakkaitteni kanssa neljän seinän sisällä. Ruokaa on niin, ettei tartte kauppaankaan lähteä aikoihin, ja haluan käyttää kaiken liikenevän ajan perheestäni nauttimiseen:)!

Meillä on upean, mahtavan ihana uusi olohuone!!! Ja sen lisäksi isäntä asentaa juurikin uuteen paljuumme pihalla kiuasta lämpiämään! Kinkku paistettu, ja nyt alkaa (vasta nyt) meidän joulun vietto, ihanaa, jotta tämänkin joulun saamme viettää perheenä yhdessä<3!

Ihan jokaiselle tätä palstaa lukevalle toivotan ikimuistoisen ihanaa joulua, valonpisaroita ja kaikkea kaunista elämäänne, nyt ja aina!

Lilleriina:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Rauhallista ja Hyvää Joulua kaikille sekä siunausta vuodelle 2013.

Lilleriina onnea uudesta olohuoneesta ja paljusta. Varmasti ihanaa kylpeä siinä.

Oivikki keliakia koe on otettu, ei ollut, laktoosia kokeillaan ruokavaliolla. Helikobakteeri on käynyt mielessä minullakin. Syön nyt Somackia pari viikkoa ja jos turvotus ei helpota jatketaan ja mietitään mitäs sitten.

Onnia olen pessyt ja suihkuttanut, ei varmaan tarvis, kun iho kuivuu muutenkin.
Sehän ei haise, eikä ole silleen likainen.

Ikävästi piti päättyä Artun etsintä. On varmaan kaikkien suomalaisten mielessä.
Ei voi kuin syvästi ottaa osaa läheisten suureen suruun.

Tv Uudi
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Hyvää ja rauhallista Joulua

Täällä neljästään vietetty jouluaattoa, poika oli innoissaan lahjoista, ei oikein tiennyt millä leikkiä, Tyty katseli vierestä isonveljensä touhuja, minä sain hänen lahjat avata.

Huomenna tulee esikoinen ja hänen avokki, sekä miehen isä, Tapanina sitten mennään miehen veljen luokse.
 
Ohi on joulu ja selvisihän siitä täällä kotomaassakin:LOL: nyt mä odotan ihan innolla arkea, vaikka töihin varsinaisesti menenkin vasta uuden vuoden jälkeen.
Nuoriso oli kyllä ihanaa tänä jouluna, nauttivat joulun ruuista ja yhdessäolosta, on se niin mukavaa, kun ovat jo isoja ja pystyvät keskustelemaan kaikesta ja ovat niin kiinnostuneita kaikesta mahdollisesta. Ihania ovat myös tyttöystävät, joita meillä jo kahdella vanhimmalla on :)
Itse olen kyllä lepäillytkin, leffoja on tullut katsottua mihen kanssa ja ulkoiltukin.
Vieraitakin kävi ja sekin oli ihan ok. Mutta nyt saa arki tulla.
Uusi vuosi menee kotosalla, koiruli ei siedä enää vanhimmiten paukuttelua, eli häntä rauhotellessa vietetään aattoa. Tv päälle ja ulkoilut koiran kanssa ennen raketteja, eli ennen kuutta. Toivottavasti ei ennen sitä paukutteluja.
Uutta vuotta tässä jo odotellaan ja uusia haasteita:) niitä on tulossa niityörintamalla kuin monessa muussakin, toivottavasti kaikki menee kuin suunniteltu.
Mutta eihän se elämä mene kuten itse suunnittelee...kyllä se käsikirjoitus on jonkun muun käsissä.
Mites teidän joulut meni?
Meillä kävi pieni vauva kyläilemässä ja kyllä oli ihana pitää häntä sylissä ja mikä ihana vauvan tuoksu. Voi kun sellaisen nyytin vielä saisi omakseen :heart:
Hyvää loppuvuotta kaikille palstalaisille !
 
Arkeen täällähin palailtu, mies läksi töihin jo aamusta.

Poikasella vielä vapaata, koulu alkaa vasta 2.1:)

Joulu meni ihan kivasti, kotosalla olimme ja syötyä tuli-huh!:whistle::p

Mukavaa viikon jatkoa ihunille, sääkin täällä lauhtui, nyt -6C:wave:

paulanna - toivon kovin, jotta oman pienen vielä kainaloiseen saisit nuuhkuteltavaksi:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: paulanna
Heippa kaikille ja hyvää tulevaa Vuotta !!!

Joulu meni ja syötyä tuli. Sisko oli Ruotsista perheensä kanssa.
29 päivä juhlittiin toisen siskon pojan kaksivuotispäiiviä. Rauhallista on muuten ollut ja hiljaista. Omat lapset kävi aaton jälkeen ja on pelattu monta tuntia monopolia. Aaton olivat isällään.
Kohta se on arkeen paluu. Tekisi mieli Lappiin muutamaksi yöksi, mutta saa nähdä ehtiikö isäntä töiden takia.
Menis sinne vähän niinkuin juhlistamaan kahdestaan täyskymmeniä.
Lähimmät kyllä kahvitankin.

No siihen on vielä runsas kuukausi. Vähän nuo menot on Onnistakin kiinni. Poika on katsonut koiria, mutta Onnia siinä vielä lisäksi, en viitsi pojan kontolle jättää.
Mökki täytys olla sellainen, johon saa viedä näinkin eriloisen lemmikin.

Isännältä oli tämän kylän päiväkodin johtaja ? kysynyt, että oliko se sinun vaimosi, joka oli possun kanssa lehdessä, että voisinko tulla Onnia näyttämään heillekin.
Täytynee jossain välissä mennä.

Hyvää iltaa kaikille tv Uudi
 
Tulin toivottamaan kaikille oikein hyvää ja rauhallista vuotta 2013

Ei ole vauvalla vielä ollut mitään kiirettä maailmaan, viime kerralla verenpaine
nousi loppuraskaudessa (ei raskausmyrkytys vaan 'raskauden aikana kohonnut
verenpaine') ja synnytyksen alkua hieman avitettiin. Nyt paineetkin pysyneet
alhaalla, joten saapas nähdä milloin päästään tositoimiin.

Väliaikainen asunto onneksi löytyi varsin vähällä vaivalla eikä tarvinnut sitoutua
vuodeksi asumaan, huoh! Vähän rahansäästöä.

Lumeton ja Pikkarainen rv 39+5
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Hyvää Uutta Vuotta 2013 !
[COLOR=""]Mur-murin kuvatukset taas ihanat !!![/COLOR]

No niin naiset, vuosi on vaihtunut ja arkikin alkaa huomenna ja mikä ihaninta kevättä kohti mennään :cool:

Uudet vuodet vastaanotettu kotosalla ja koiraa rauhoitellen, onneksi täällä meilläpäin vain vähän paukutuksia ja nekin suurimmaksi osaksi klo 00-00:15. On tainneet ihmiset viisastua, ettei rahaa ammuta taivaantuuliin. En ole itse koskaan ymmärtänyt, kun jotkut hamstraa suurilla summilla raketteja (ex-mieheni teki myös niin). Mutta taplaatkoon jokainen tyylillään :)

Sain mieluisan puhelinsoiton eilen, kun lääkäri soitti eilen ja ilmoitti, että näyte, mikä rinnasta otettiin kun mammografiassa ja ultrassa kävin oli ok. Soittoaika oli vasta 9.1, mutta olipa mukavaa saada tieto jo. Kyllähän se aina mielessä kävi, että jos se onkin jotain syöpään viittaavaa...
Verenpaineet on asettunut hyvälle tasolle, tai välillä jopa liian mataliakin. Tosin nyt jouluna ilmeisesti suolan myötä nousi välillä iltaa kohti ja muokkailin itse annoksia. Olo on hyvä eikä päätä särje :)

lumettomalle onnea raskauden viime metreille, kohta saat vauvan syliisi :heart: Mukavaa, että asuntoasiat järjestyi hyvin.

uudin onni-possu on ilostuttanut jo monia ja valloitus vain jatkuu, moni haluaa varmasti tutustua tuohon ihkuun otukseen ja se monille iloa tuo:heart: Mukavaa, jos jaksat vierailuja tehdä. saahan siitä itsellekin hyvän mielen ja kokemuksia.
Itse en ole juuri kuviakaan nähnyt minipossuista, on varmaan kyllä söpö otus.

Sukkatehtaani on avannut taas ovensa, kun kävikin niin, että kummitytölleni tekemät sukat oli liian pienet (nykynuorilla on monilla iso jalka, tälläkin tytöllä 41) ei kun tekemään uudet ja sopivat. Tykkää koulussa käyttää sukkia, kun eivät saa kengät jalassa olla sisällä. Mun käsi ei vaan tykkää kutomisesta nyt yhtään, mutta kun saan nuo tehtyä niin hierojalle ja lepoa, niin eiköhän se siitä.

Ulkoilemaan kait tässä on lähdettävä vesisateesta huolimatta. Tälle vuodelle oon luvannut itselleni (ei mikään uuden vuoden lupaus kuitenkaan), että kuutena päivänä viikossa on ulkoiltava (tarkoittaa lähinnä koiran kanssa kävelyä) vähintään tunti/päivä. On siinä tavoitetta, mutta auttaa pysymään kunnossa ja mielen virkeänä. Äkkiäkös sen tunnin saa kulutettua tv:n ääressä.
 
Viimeksi muokattu:
Moikkelis kaikille:wave:

Harmonista, hellänhauskaa ja hurmiollista vuotta 2013! Toteukoot toiveenne ja suokoon elo teille Onnea:hug:!

Nämä Kaksplussan sivut jotenkin tosi hitaalla käyvät, tai sitten meitin nettiyhteys on jotenkin kimurantti ja killissä:kieh:! Ei tahdo pinna kestää ootella jonkun ketjun avautumista..

Vuosi vaihtui rauhassa; laiteltiin tyttösen kanssa pöytä koreaksi meiän miesväelle, ja nautiskeltiin herkuista. Koira parka oli aika peloissaan ja hermostunut; läähätti hullun lailla ja joikin alvariinsa, eikä edes pissireissulle ois uskaltanut lähteä rakettien paukkeiden välissä.. Aamu ysiltäkin meilläpäin joku pölvästi vielä ampui useamman pommin ilmaan:xmas:!

Oon lähdössä lasten kanssa Tukholmaan tänään, jippii! Niin on mälsä sää, että ei olisi kyllä mitään kivaa tekemistä tälle pvälle, jollei olisi laivareissu edessä.. Rahatilanne kyllä hilppasen hatara näin joulun tuhlailujen jälkeen, mutta mennään pienellä budjetilla ja jätetään tuliaiset ostamatta.

Paljun kanssa kävi vähän ohrasesti; isäntä oli itse vähän kiristänyt rautavannetta paljun ympärillä, ja joulupäivänä lasten ollessa siellä lillumassa, kuului POKS; ja vanne irtosi ja pohjan ja seinien väliin tuli rako, josta kaik vedet lurahti pihalle:headwall:!! No, nyt ei olla sitten paljuiltu, mutta mieheni on onneksi puuseppä ja puuha-pete, ja saa tuon kyllä korjattua; pitää vain kuskata koko laitos työtilalleen, tai sitten ootella kevättä..Pakkasella tai märällä kelillä ei korjaaminen oikein onnistu..No, virolaista laatutyötä, ei siinä mittään; kivaa oli niin kauan kun sitä kesti:LOL:!

Lumettomalle "synnytysonnea":heart:

Ja Paulannalle onnea hyvistä uutisista!

Nyt on lähdettävä pakkaamaan, joten morot:wave:

Lillis
 

Yhteistyössä