Kuva ketju: tatuoinnit



Mulla ei oo parempaa kuvaa.. Tossa on kaksi tavallaan eri kuvaa, mutta meinasin että tavotteena olis koko käden hakkaaminen ja haluan että kaikki käteen tulevat kuvat sulautuvat yhteen.

Niskassa on myös röökiaskin kokoinen, musta suomileijona. Siitä ei ole kuvaa enkä just nyt jaksa alkaa ottamaan..
 
"öö"


Mulla ei oo parempaa kuvaa.. Tossa on kaksi tavallaan eri kuvaa, mutta meinasin että tavotteena olis koko käden hakkaaminen ja haluan että kaikki käteen tulevat kuvat sulautuvat yhteen.

Niskassa on myös röökiaskin kokoinen, musta suomileijona. Siitä ei ole kuvaa enkä just nyt jaksa alkaa ottamaan..
siis voi itku, mitä tuo oikein esittää? tosi kaunis ja naisellinen..sopii varmaan hyvin iihn leijonaan.
 
[QUOTE="öö";25447550]siis voi itku, mitä tuo oikein esittää? tosi kaunis ja naisellinen..sopii varmaan hyvin iihn leijonaan.[/QUOTE]

Siinä on voodoo-nukke ja käärme ja omena. Eeeipä tartte näiden sopia leijonan kanssa yhteen. Eikä nyt sinäänsä keskenäänsäkään, kun ovat kaksi eri kuvaa.. Siinä kun käden saan täyteen kuvaa niin kukaan tuskin alkaa tihrustamaan näiden kahden kuvan toisiinsa sopivuutta.

Ja mä olen ihan tarpeeksi naisellinen. Ei mun tarvitse tatuoinneilla itseäni "naisistaa" :)
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25447812:
Sen verran voisin paljastaa, että minulla perhonen kummallekin lapselle. Jos perheenlisäystä tulee, niin se on käynti tatuontiliikkeessä taasen. Onneksi en ole lestadiolainen, tai olisin muuten kohta kävelevä luontokirja :)
Et millään kertoisi minkälaisia perhosia?
 

Yhteistyössä