Kuva ketju: tatuoinnit

"äSSä"
Alkuperäinen kirjoittaja tönkköä;25448227:
Kiva idea, mut erittäin huonosti ja tökerösti tehty. En saa edes selvää tuosta ekasta päivämäärästä... luonnosteltiinko tota iholle vai tekikö vapaalla kädellä?
Mä sanosin ihan samaa, siis saahan tosta selvää, mut tosi huonolla tekijällä oot kyllä käynyt..

toiset vaan ei tiiä paremmasta..
 
[QUOTE="pii";25667601]tosi nätti! mutta milleköhän se näyttää kun olet mummo iässä?[/QUOTE]

Jaa a. :) Se on sen ajan murhe,mutta jos äitiini ja isoäitiini tulen ja nykyiset liikunta ja ruokailutottumukset säilyvät..tuskimpa se pahan näköinen on. :D
 
Kuvia onkin täällä pyöriny aiemmin... Tatskoja on tällä hetkellä kehossa yli 20, en oo nyt laskenu vähään aikaan... Ja koko oikea käsivarsi yhdistyy yhdeksi isoksi kokonaisuudeksi kunhan taustat saadaan valmiiks... mut yksittäisiä kuvia siinäkin on nyt 12... lisäks vatsassa on pari, lantiolla pari, selkäkin on yks iso kokonaisuus, keskeneräinen vielä, siinä tällä hetkellä yksittäisiä kolme isoa. Yksi puuttuu sekä taustat. Toisessa käsivarressa yks, sormissa muutama. Niskassa ja rintakehällä on kans. Toisessa reidessä on iso kuva, molemmissä säärissä kuvat kans...

Oikea käsi on ns. perhekäsi. Siinä on kaikki miulle tärkeät aiheet kuvattuina. Oma perhe eli mies ja lapsi, siskot, eno, mummi ja pappa, kissat ja koirat sekä kaiken yhdistävä tausta. Vasemmassa nimettömässä on miehen nimen etukirjain, toisessa sormessa pinkki timangi, pari tribalia löytyy, nasu ja hämähäkki-heikki, isän ns."muistotatska", tähti ym. kaikkea kivaa. Ja lisää tulee =)
 
rietas
Ihan älyttömän upeita kuvia :)

Mutta, mutta... tuota omaperäisyysasiaa mä mietin... Siis onko se ihan välttämätöntä olla jokin tarina tai syvällinen ajatus sen kuvan takana, tai edes sen kuvan ihan ainutlaatuinen? Miksi joidenkin mielestä on, sanoisinko, halveksuttavaa, jos kuva iholla onkin ihan vaan kiva kuva, kenties samanlainen kuin monella muulla ja ihan vailla syvällistä merkitystä? Otettu vain siksi, että siitä tykkäsi? "Onpa hieno kuva, haluan tuon"?
 
[QUOTE="äSSä";25667501]Mä sanosin ihan samaa, siis saahan tosta selvää, mut tosi huonolla tekijällä oot kyllä käynyt..

toiset vaan ei tiiä paremmasta..[/QUOTE]

Juu, no aiemminkin kerroin ettei ole ammattilaisella käyty otattamassa, vaan kaverin harjoituksena olin.
Eipä itteeni kuitenkaan kaduta :)
 
Sinäkö ymmärrät?
Huh huh taas.

Se, että sinä et ymmärrä tatuointia, ei tarkoita etteikö kuvan kantaja sitä ymmärrä. Eikä kaikkien tarvitsekkaan tykätä toisten tatuoinneista, pääasia että omistaja tykkää.
Et näytä tajuava tuon taivaallista tuostakaan täpistä mitään, kunhan vaan kehut että saisit kehuja, olet säälittävä uikuttaja, remmin perässä vedettävä rakkikoira, et muuta.
 

Yhteistyössä