Kuvaile Rintojasi :)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vaihtelee... greipit ja kohta pamahtaa, kuvaa niitä parhaiten tällä hetkellä.
Täysimetän nyt 5.5kk ikäistä ja 2 vuotta imetin esikoista, ikää mulla 27 :hug:
Imetyksen jälkeen ne on varmaan nuo kuppikakut :LOL:

Ja mitä hemmettiä se tuo hali tuonne tuli... :whistle: :LOL:
 
Sitruunat, joista mehut puristettu. Alle voi laittaa vaikka kännykän ja lompakon, pysyy kätevästi kauppareissun mukana.

Liivit ostan 85C, käärin daisarit vaan rullalle ja pudotan kuppiin. Kaksi lasta imetetty. Minä ajokortin mukaan noin 35v.
 
Voi hitsinpimpulat. Yritin oikein peilistä kattoa, mutta en löytänyt suurennuslasia, joten ei ole mitään kuvailtavaa.

Jos olisin löytänyt, voisin ehkä kuvailla jotain niiden käytettyjen teepussien tapaista, ja nekin sitten meiningillä eastside, westside...

Mutta kuten 3-vuotiaamme totesi: "Äiti, sulla on ihana pieni lyllykkämaha!", eiköhän se korvaa ne tissit :D

Ja siis 2 lasta imetetty, ikää 24.
 
Kaksi imetystä takana ja ovat jotenkin yhä hyvin kuosissaan. Koko 75B on ollut aina, paitsi odottaessa ja imetyksen aikana pari kuppia isommat.
Nännit vain saisi olla pienemmät. Käytin nännipumppuja ekaa odottaessani hieman liiankin ahkeraan, ja nyt sitten nöpöttävät toosi suurina. :whistle: B)
 
Kaikki tisut on ihania ;) Olkaa naiset ylpeitä rinnoistanne. Jos ne imetyksen jälkeen roikkuvat niin so what! Seksikkäät ne ovat kuitenkin! Harva mies edes pitää mitään silikoni rintoja seksikkäinä. Ne eivät ole kovin luonnollisen näköiset!!! Minusta hiukan roikkuvat rinnat ja suuret nänninpihat ovat seksikkäät!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan juu:
Kaikki tisut on ihania ;) Olkaa naiset ylpeitä rinnoistanne. Jos ne imetyksen jälkeen roikkuvat niin so what! Seksikkäät ne ovat kuitenkin! Harva mies edes pitää mitään silikoni rintoja seksikkäinä. Ne eivät ole kovin luonnollisen näköiset!!! Minusta hiukan roikkuvat rinnat ja suuret nänninpihat ovat seksikkäät!
Mulla kuitenkin nyt on nämä silikonirinnat, jotka laitatin muutama kuukausi sitten ja varmaa on että en niitä ihan pienen roikkumisen takia laitattanut... Mulla laihtumisen ja neljän lapsen imetys sai c-kupin rinnat todella roikkuviksi,puoleenväliin mahaa ne valuivat ja kaksinkerroin menivät rintaliiveissä. Ei ne vieläkään näiden silikonien laiton jälkeen mitkään täydelliset ole ja voisin arvata et tossa jälkitsekkauksessa ehdottavat vielä kohotusta mutta sen aijon jättää väliin, nämä ovat minusta nyt kuitenkin todella hyvät eivät mene rullalle ja täyttävät rintaliivit kauniisti vaikka nännit vähän alhaalla ovatkin, eivätpä näytä ilmapalloiltakaan. Ja kaikille joita kauheasti vaivaa se että jollain on silikonitissit niin kaikki kommentit on kuultu että säästäkää niiltä...
 
hihittelijä
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Sitruunat, joista mehut puristettu. Alle voi laittaa vaikka kännykän ja lompakon, pysyy kätevästi kauppareissun mukana.

Liivit ostan 85C, käärin daisarit vaan rullalle ja pudotan kuppiin. Kaksi lasta imetetty. Minä ajokortin mukaan noin 35v.
Sain tästä viikon parhaat naurut :D loistava kuvaus! mikäs ton kätevämpää? ekologisuutta viimeisen päälle, kun ei käsilaukkuakaan tarvitse :D täällä ikää 23v ja kuppikoko 70b, mut sama rullaus :)
 

Yhteistyössä