Kuvia plussatesteistä

Miwwi: hih, sain miehen ottamaan kuvan (en valittanut hivenen heikosta kuvakulmasta, ettei pidä mua enempää tärähtäneenä ;) ). Mulla on nyt menkoista laskien rv4+4 ja oviksesta VAU:n laskurin mukaan 4+3 ja Tekayn 4+4. Pikkasen jäljessä tullaan siis.

Tässä siis dpo16 aamun testit (apteekin oma + cb):


Tässä ylhäältä alas:
1) dpo 16 ilta pc:n puikko
2) dpo 16 ilta pc:n liuska (hailura viiva sai tekemään tuon puikon) - sekopäistä testaamista ekalle päivälle :cool:
3) dpo 17 ilta pc:n liuska
4) dpo 18 (tänä aamuna) - cb:n digi. Siihen tuli 3+ :O jipijipijipiiiiiii. Mitkä ne hcg-viitearvot noille viikoille olikaan? Missä kohtaa näyttää 3+?



Jos nyt yrittäisi lopettaa tämän testaamisen. Mikään ei varmaan saa kuitenkaan rauhoittumaan...
 
Nöhvi Vaauu :D itse en oo vielä viittiny testata jos tulis 3+ :) 3+ tulee näyttöön kun hedelmöittyminen on tapahtunut 3 viikkoa sitten :) Tai tänään voisin kokeilla koska hedelmöittyminen on tapahtunut 7-9 päivä :D

Muoks. Kokeilin nyt tehä digitestin ja se näytti viel 2-3, toivotaan nyt et ens viikolla sitten saan viimesellä digill sen 3+ :)
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi: joo en ihan tuota odottanut, kun ei olla vielä niin pitkällä :D Mulla tuli 10.12. illalla ovisplussa ja 11.12. illalla oli kovat kivut, joten oletan oviksen olleen tuolloin. Oliskohan se ollut sitten rajalla tänään, kun jonkun aikaa "raksutteli" ennen kuin tulos tuli tauluun. En tosin oikeen tiedä mikä on normiaika :D Ainakin näyte oli tuju, kun tein testin aamusta ja en ollut juonut illalla paljoakaan nesteitä. Se varmaan merkkaa paljon tuohon tulokseen varsinkin kun ollaan "rajalla" kahden luokan välillä :)
 
Mulla oli kyllä aikasemmin ovis kun sulla, mutta ihme, että en saanu vielä 3+, mun näyte oli kans aika tujua ja en usko, että tässä vaiheessa on enää väliä mihin aikaan testin tekee ja onko kauaa pidätelly, tai en tiiä. Tein tänään taas pc testin edelliseen verrattuna tuli molemmat viivat ihan erilaiset kun edellisessä testissä jonka tein 28.12, ei ollu enää yhtä tumma viiva. Toivotaan nyt, että kaikki on hyvin. Tänään tein siis testin aamusta ja aikasemmat testit oon tehny iltapäivällä, en tiiä voiko siinä sit olla jotain eroa, mutta eikö aamulla pitäis tulla vahvempi. :D
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi: no mullahan tuo näytti 3+ etuajassa! Ja kyllähän siinä hcg:n nousussa taitaa olla paljonkin eroja ihmisten välillä, joten don't worry :) Olen kuullut, että joillain tulee vahvempia viivoja iltapäivästä kuin aamusta. Ja mulla meni vähän luotto noihin pc:n viivojen vahvuuksiin noissa aiemmissa testailuissani. Ymmärrän kyllä että huolettaa, mä olen tänään ollut jotenkin kauhusta kankea... jotenkin tuo km-kokemus on jättänyt niin syvät arvet. Toivotaan että meillä molemmilla menee loppuun asti hyvin nämä raskaudet!
 
Miwwi: joo sitä varmaan pelkääkin sitä haalenemista niin paljon, että jo luulee näkevänsä semmoista :O Mä en sen takia uskalla testata enää (katotaan vaan parin päivän päästä ;) ), edellisessä tein noin miljoona testiä ja sain jos minkäkinlaisia paniikkeja.

Sanna-M: mun silmään näkyy toista viivaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nöhvi1;27781606:
Miwwi: no mullahan tuo näytti 3+ etuajassa!
Mullakin näytti viimeksi "etuajassa" digi lukuja ja viivat vahvistu tosi hyvin. :) Eka plussakin tuli tosi ajoissa, dpo 5.. en kyl sitä sillon tienny kun oletin olleen normikierron (en tikutellu ovista). olikin ollu normia myöhemmin ovis huomattavasti, mut tosiaan syykin selvisi 7+ vkon ar-ultrassa jossa käytiin tarkistamassa ettei oo tuulimunaa taas :D Ei ollu :D



Molemmille tsemppiä ja tarrasukkia :heart:

T:Neiti+ Prinsessat 32+3
 
Tein tänäänkin digi testin ja näytti edelleen 2-3 : / nyt pitäis jo pikku hiljaa näyttää 3+ :( liuskat on vahvistunu niin hyvin mut toi digi ei oo viellään vaihtunu :( rupee taas pelottaa et mitä taas tapahtuu. No ei auta kun tilata vielä 1 digi testi ja toivoo että se loppuviikosta näyttää 3+.
 
Mulla näytti kolme päivää haamun jälkeen digi 3+ ja pc:ssä oli tasavahvat viivat! Ja rv oli silloin MAX 5.

Plussasin 27.11,
Hcg verestä 378 28.11
digi Raskaana 3+ , pc tasavahvat viivat 30.11
VU yksi sikiö -> rv6+1 14.12

Pamsku ja Eino rv 8+5 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: carolina30+
Pamsku mä oon saanu haamun liuskalla dpo 11, ensimmäisen digin tein dpo 12 ja näytti 1-2 sitten seuraavan tein dpo 16 ja silloin näytti 2-3 ja sit taas tein dpo 19 ja silloin näytti 2-3 ja nyt tänään tein dpo 21 ja edelleen näytti 2-3. Voi plääh, :D ja tänään tein äsken myös pc liuskatestin ja on toooosi tumma, eli on onneks tummentunut edellisestä testistä :)


muoks. tässä tän päivän pc liuskatesti :) Aijaa.com - 11513367
 
Viimeksi muokattu:
Neiti-81: Vou, onnea :heart: Ja kääröt on jo melkein sylissä asti. Voi se oliskin niin ihana yllätys kun olisi kaksi vauvaa :) Meidän unelmalapsiluku on ollut 2, mutta tämän 1,5v jälkeen otettaisiin avosylin enemmänkin vastaan :) Kunhan nyt sen yhdenkin saisi syliin asti ja esikolle kaveriksi!

Miwwi: dpot mahtuu vielä tuohon 2-3 haarukkaan! Ja eikö ollut niin ettei ollut täyttä varmuutta tarkasta ovispäivästä? Ei kannata vetää paniikkia noista viikoista, ei nuo testit kuitenkaan satavarmoja edes ole ja kun pc:kin oli vahva :) Toivotaan että seuraava digi sanoo sen 3+, niin voit rauhoittua. Ja minäkin paras puhuja rauhoittumisesta, täällä panikoin vähän väliä ties mistä... ;)

Pamsku: onnea :) Vitsi noi sun viikot näyttää isoilta tämän 4+6 rinnalla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Miwwi
Nöhvi No oli pakko testata, ettei vaa oo lähteny haaleneen! :) Ja noi mun rv ei kyllä pidä paikkaansa ainakaan menkoista laskettuna :) mutta mennään nyt niillä siihen asti kun on vu eli 18.1 :) ja jos joku säikähtää, että kuinka oon noin paljon digitestejä tehny niin tilasin viime kierrolle varalle 2 ja sieltä täti sit tuli niin ei tullu silloin käytettyä :) mutta 1 testin vielä tilasin ja sen teen vasta loppuviikosta! :)
 
Sanna Mä en tohon testiin luottas, en sit yhtään. Tolla CB:n testillä se on plussa vasta kun se plussa on selkeä siinä näytössä. :/ Kokeile jotain muuta testiä, vaikka apteekin omaa, tai suoraan digiä. En halua kuulostaa mitenkään ilkeeltä, mut tollasia testejä mäkin oon tehnyt monet kerrat vaikka oikeesti on nega. Täällä on monella muullakin huonoja kokemuksia tosta cb:n + testistä.
 
Mirkku: ;) no, alkio, sikiö, vauva, lapsi.... :D emmä noita viikkoja kato niiiiin tarkkaan, että millonka sitä pitäs kutsuu alkioks ja millo sikiöks ;) Jossainhan luki, että se on pariskunnalle jo vauva, vaikkei se siltä muistuttais :D

Nöhvi: usko pois, vaikka viikot tuntuu matelevan, niin kyllä ne eteenpäin juoksee ;)
 
Mitä sanotte tästä? Viiva tuli pian testin kastelemisen jälkeen ja eilen sain päiväpissasta samanmerkkisestä testistä näkyvän viivan mutta haaleamman.. Tämä on siis vahvempi kuin eilinen, Nyt kp 28/29-31
Minulla oli kanssa kerran samanlainen ja menin sitten lääkärille tarkistamaan oliko oikea vai ei ja oli, mutta meni sitten kesken. Emme asuneet silloin Suomessa ja muita testejä ei ollut siinä paikassa saatavana sillä hetkellä, niin en ostanut toista vaan menin ottamaan sairaalalle testin.
 
Pamsku: viikot sais pistää kyllä pikkasen vauhtia :D Tää liki viikko on tuntunut vuodelta, kun on koko aika niin hermostuksissaan. Voisi kyllä pikakelata muutaman kuukauden tästä eteenpäin ;)

Miramei: keskenmeno on kyllä niin kova paikka :'( Kyllä sitä tiesi etukäteen ettei se helppoa olisi jo semmoinen omalle kohdalle sattuisi, mutta ehkä se kuinka voimakkaita tunteita se herättää (vihaa, surua, epätoivoa, kateutta yms) niin tavallaan yllätti. Sitä miettii miksi???
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei

Yhteistyössä