Kuvia plussatesteistä

Miwwi mä sain digiin raskaana 2-3 kun rv oli 4+2..Seuraavan digin tein siitä viikon päästä kun viikkoja olisi siis pitänyt olla 5+2 ja edelleen näytti 2-3 viikkoa. Noh, odottelin muutaman päivän, mutta kun rv olisi pitänyt olla jo kasassa 6, digi näytti edelleen samaa. Kaikki muut testit näytti koko ajan selkeetä plussaa (ei kuitenkaan testiviiva ollut vahvempi kuin kontrolli!) Sitten varasin ultran (rv 6+1) ja siellä todettiin se, minkä jo itse tiesinkin käyneen. Eli raskaus oli keskeytynyt jo ihan alkujaan..rv 4-5. Onko sulla vahvat raskausoireet edelleen? Mulla lieveni oireetkin jo heti sillon kun rv 5 tuli täyteen. Rinnoista tiesisn parhaiten, kun ne ei enää yhtäkkiä olleetkaan kovin arat. Sulla on kyllä tosi vahva viiva tossa pc:ssä, joten uskon että digin lukemat johtuu vain siitä ettet tehnyt sitä aamun ensimmäisestä pissasta! Koita olla hätäilemättä (tiedän ei ole helppoo!)..loppujen lopuksi et voi itse vaikuttaa siihen, miten tulee käymään. Tee seuraava digi aamuvirtsasta niin eiköhän jo ala näyttää 3+! :)

muoks. piti vielä lisätä, että hcg:n tulee muistaakseni olla yli 2000, että tulee se 3+...
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo Ai sulla kävi niin : /

No mulla on kyllä vahvistunu toi viiva siis siitä kun viimeksi olen edelliset pc testit tehnyt eli 28.12, 30.12, 31.12 ja edelleen 2.1 tuo tosi vahva viiva pysynyt. Ihmetyttää todella tää, tai sit se on vasta nyt keskeytynyt eikä oo vielä haalistunut en tiiä. : / No mulla olis VU 18.1. mutta sinne tosiaan on vielä pitkä aika. Mulla raskausoireita on vielä, tissit on tooosi arat ja pahoinvointia on vähän ja tietty muitakin oireita löytyy vielä, mut joku sanoi, että raskausoireet voi jatkua vielä vaikka oliskin mennyt kesken. Vaikuttaako se enää tuossa vaiheessa, että koska sen testin tekee, tein maanantain digin aamupissasta.
 
Miwwi Toivotaan todella, että kaikki on hyvin! Ja niinhän se menee että raskaana kunnes toisin todistetaan! :) Onhan se toki pitkä aika odotella ultraan pääsyä, mutta toisaalta sinne asti kai se on odotettava, jotta saat varmistuksen. Tarkoitan, että viikkoja on kasassa tarpeeksi. Tässä vaiheessa kun ei ole varmuutta, että siellä mitään edes näkyisi. Ja se jos mikä aiheuttaa huolta. Paljon tsemppiä sulle!
 
  • Tykkää
Reactions: Miwwi
Miwwi: pahuksen digi :stick: Mutta tuo pc on kyllä niin vahva kun olla ja voi! Ei kai se edes voisi tuon vahvemmaksi muuttua :O Se voi olla todellakin että on kiinnittynyt vaan myöhemmin, tai hcg nousee hitaammin taikka sitten digitestit antaa väärää tulosta (mäkin kokeilisin ehkä aamunäytteestä). Kyllä sun pitäis päästä veritestiin! Tuossa linkissä oli noita hcg-arvoja eri viikoille:

Perhesuunnittelun kotisivut

Tuossa taulukossa 4 viikkoa hedelmöityksestä on alaraja tonnin pinnassa, mikä olisi varmaan digillä 2-3? Ja kuten Minalo sanoi, raskaana kunnes toisin todistetaan! Ihan hirmusti tsemppiä ja kärsivällisyyttä!
 
Ootte ihania kannustajia! Kiitos siitä!

Täälä edelleen jotenki niin masentunu olo, tuntuu vaan, että ei voi enää nauttia tästä, vaikka vielä mitään vuoto ym. oo ollu. Huomenna tulee ehkä TAAS yks digitesti postissa, mut teen sen varmaan sit la aamulla. Ainut vaihtoehto olis kyllä se hcg mittaus, mutta pitää kokeilla ens viikolla vaikka soittaa, jos digi näyttää edelleen 2-3.
 
sohvi35
Hienosti on vahvistunut viivat, lauantaina otin kuvan, mutta sen jälkeen en ole ottanut. Testejä olen kuitenkin tehnyt ja se näytti tänä aamuna lähes yhtä tummalta kuin kontrolliviiva. Käyttäytyykö joku muu näin niinkuin minä eli tekee testejä vaikka selvä plussa jo tullut? En ymmärrä itseeni.. Myös selkeät raskausoireet eli väsymys, ärtymys, rinnat/nännit arat ja maito tulee tippa. Vatsassa menkkamaisia kipuja joka johtaa siihen että juoksen vähän väliä vessassa tsekkaamassa ettei menkat oo alkanu. Testi tehty 5.1. aamupissasta ja ko päivänä olisi pitänyt alkaa menkat.

katso liitettä 17910
 
  • Tykkää
Reactions: carolina30+
sohvi35 Hyvin on vahvistunut! :) Itse kärsin myös tosta testaamispakosta, koska minulla edellisessä varhaisessa keskenmenossa, testi ei lähtenyt ollenkaan vahvistumaan, sain alkuksi tosi haalean haamun joka sitten vahvistui vähän, mutta ei sitten enää ja sieltä se vuoto sitten tuli, ja nyt tässä raskaudessa niinkun huomasit, olen testaillut ihan jatkuvasti, että viiva vahvistuisi tarpeeksi, mutta nyttenkun viiva on niin vahva, että vahvempaa ei voisikaan olla, niin digi ei näytä tarpeeksi viikkoja. Eli tää on tätä testaajan stressaamista.
 
sohvi35
Kiitos Miwwi kannustuksesta.. :heart: toivon että sinulla digi alkaisi näyttää enemmän viikkoja. Mitkä viikot sulla pitäis olla?
YRITÄN olla tekemättä digiä ainakaan viikkoon ja huomenna päätin tehdä viimeisen tikkutestin. Sitten saa loppuu tää testailu kun ei tässä oo mitään järkeä. Pitäisi vaan uskoa ja luottaa että raskaana ollaan ja nauttia siitä.
 
sohvi35 Mulla olis laskurin mukaan menkoista laskettuna ja kiertopäivä 28 niin 6+3 ja mulla kiertopäivä on ollu 36 ja silloin olisin 5+6 ja digitestin tein lauantaina 5.1. Eli tässä on pieni pelko että on mennyt kesken, mutta liuskatestin testiviiva on vahvempi kuin kontrolliviiva, mutta jos tässä yritetään raskausoireita metsästää, nii rinnat on vähän arat ja sitten pientä yökötystä ja vessassa ravaamista, tuntuu vaan että nekin hiipuu..
Oletko ajatellu tehä digitestiä? Tai oletko tehnyt? :)
 
sohvi35
Miwwi: mutta eikös tuo digi sitten näytä ihan oikein jos sulla olis 5+6 eli se näyttäisi 2-3? Milloin sulla oli viimeisin ovis? Ite oon kahta mielipidettä digin suhteen... Taidan "tyytyä" pelkkään liuskatestiin, mies kyllä haluisi että tehtäis toi digitesti. En tiiä.. Aikaisintaan ens viikolla sen teen jos teen :)
 
sohvi35
Tänään en tehnyt liuskatestiä (eilen tehty viimeksi), mutta on vahvistunut päivä päivältä siitä asti kun aloin tekemään (viime viikon tiistaista). Lähes yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Huomenna teen (viimeisen) liuskatestin, sitten saa alkaa riittää :) Mulla viimeiset kuukautiset oli 9.12.2012, ovulaatio 23.12.2012 ja kierto on ollut viimeiset puolivuotta 28 päivää.
 
sohvi35 Ihanan normaali kierto sulla! Ihan täydellinen :) Mulla on vähän sekasin kaikki, siitä asti kun lopetin pillerit, mulla oviskin on ollu vasta joskus kp 18-> : /

Eilenkö sait siis tasavahvat viivat? :)
 
Viimeksi muokattu:
sohvi35 Kyllä olen menossa, aika olisi 18.1, mutta yritän päästä aikasemmin. Sinne kannattaa mennä jos vaan on ylimääräistä rahaa, tai siis monet haluaa myös saada selville, että raskaus on oikeassa paikassa, viikot vastaa kokoa ja että sielä sydän lyö. Varhaisultraan kannattaa mennä rv 6+ enemmän kyllä niin että on jo rv7niin varmasti näkyy. Mutta monille riittää se, että se on oikeassa paikassa ja oikean kokoinen.

Ensimmäisessä keskenmenneessä raskaudessa menin ultraan n. kun rv oli kasassa 9, minulla oli pari päivää ollut vuotoa, mutta ajattelin, että se on vaan ihan normaalia, sielä selvis, että alkio on liian pieni viikkoihin verrattuna ja se oli siis mennyt kesken rv 5+. Ja edellisessä keskenmenneessä raskaudesssa, olin varannut jo ultran, mutta se meni kesken jo 4+ enkä ehtinyt edes siihen ultraan. :S
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä