'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Olisi mielenkiintoista seurailla ihmisten niitä kuuluisia raskausoireita vaikka ei siis olekkaan kuukautiset myöhässä... ja sitten voisi raportoida, että oliko ne oikeita vaiko niitä hienosti oman mielikuvituksen kehittämiä oireita :D Ja kuinka ne kehittyy yms. tulisko tästä pino? kertokaa kuka haluu mukaan nii laittelen jotakin pinoa pystyyn...

Itselläni 1 lapsi ennestään 1v.8kk. yk1, kp 27/29 ja ovis bongattu testillä ja peittoja heiluteltu sen mukaisesti :LOL:

OIREET:satunnaiset kuvotuskohtaukset, jatkuva vessahätä, yliherkkä hajuaisti... haistan asioita mitä muut ei haista ja samaa oli esikoisenkin kanssa sillon ku odotin :whistle: , alavatsa on turvonnut ja juilii, tissit turvonneet ja kipeet.... tälläsii kivoi oireit :D
 
Mä itkin ihan ihme asioista ja viikko siitä piti alkaa menkat mutta vatsan, selän ja rintojen kipuilusta ei tullut loppua. Lähes viikko siitä kun piti alkaa tein plussan.
Edelleenkin itken ihan pikku jutuista :/ ja nyt vasta 6+2

Mä olen monet kerrat kuvitellut vaikka millaisia oireita. Ja tälläkin kertaa luulin että kuvittelen vaan.
 
Aika pian oviksen jälkeen alkoi ällöttää ja menkkamaiset kivut + vihlonnat alavatsalla myös. Muutama päivä ennen plussaa alkoi itkuherkkyys, siis ihan olemattomia asioita pillitin ja jatkuu edelleen. Ja plussa siis tuli alkuviikosta, mutta noiden oireiden perusteella olin jo miltei varma raskaudesta.
 
Rakennan nyt pinon. Kertokaa näin :wave: kuka haluaa nimen listaan, ilmoittakaa kp ja yk nii voi seurailla miten nää 'ihanat' oireet kehittyy :D ja sitte ku plussaa niin voi ilmoittaa nii laitan plussanneisiin...
 
Sopii kyllä oikein hyvin tämä tällainen pino minulle, jossa saa kertoa oireitaan, koska minun mielikuvitukseni tuottaa niitä kyllä ihan vaikka muillekkin jakaa, kunnes sitten täti kurvaa paikalle :headwall:
Eli minulla yritystä jo kaaaaaaauan, kp 13, kierto heittelee rankasti eli 27-37.
 
Liitympäs tähän ketjuun. Monta kuukautta on yritetty esikoista eikä mitään ole kuulunut. Menkkojen tulo ollut suuri pettymys joka kerta! joka kerta olen leijaillut pilvissä ja tullut rominalla alas..

Nyt sitten on kp 25 menossa (yleensä kierto max 28) eikä mitään kk oireita ole kuulunut vielä.
Kuviteltuja ( tai oikeita) raskaus oireita sitten senkin edestä:
- kuvottava olo
- viikko oviksesta pistävä kipu toisessa munasarjassa ja koko viikonlopun kohtu tosi tosi arka
- huimausta
- palelua

Lueskelin tätä ketjua illalla nukkumaan mennessä.. Hyvä etten ole ainoa joka pakkomielteisesti kyttää omaa kehoaan! Tissejäkin tulee puristeltua vähän väliä että onko kuukautiskipuja tulossa. Varmaan työpaikalla kohta tulee joku kysyyn et miksi koskettelen itseä koko ajan!! Raskaustesteja on tullut tehtyä jo useampi ja tänään sain jo kuvitellut haamunkin!!! Olen aivan säälittävä!! Nyt sitten taas odottelemaan vaan!! :headwall:
 
ilmoittaudun myös :wave:

ollaan nyt muutama kuukausi jo yritetty saada naperoa aikaseks, vielä ei ole tärpänny. Ekat kaksi kiertoa kyttäsin ihteäni ihan hysteerisesti ja kuvittelin oireita jotka sitte päätty menkkoihin. Hirvee pettymys aina ku tuli nega ja menkat.
Nyt on suunnilleen kp 20/29 ja rinnan ympärys on kasvanu huomattavasti, tissit on arat ja kovat. Välillä paleltaa ihan saakelisti ja huimailee tasaseen, ihan hirmunen nälkä on välillä. masusta on nippaillut ja välillä vähä repässykkin. ja ruumiinlämpö on korkeammalla ko yleensä. Tänään alko vv:n sekanen verinen vuoto että kai se sitte taas meni siinä se toive. kovin aikaseen vaan tulevat nämä menkat.

mie oon kanssa kaipaillu tämmöstä ketjua ja nyt sen löysin. Ja mie kuvittelin kans olevani ainut vainoharhaisuuksissani :xmas:
 
Tervetuloa Soleigh. Kiva et on muitakin 'hulluja". Monet tuntuu mainitsevan noista rintojen muutoksista. Hulluna olen kytännyt ja vellonut omiania, mutta en ole huomannut mitään eroja. Jospa mulla ei sitten tulis rintoihin ihan heti niin alusta. Aamupalan jälkeen on nyt taas hieman kuvo olo, mutta on se niin kumma miten paljon voi mielikuvituksella saada aikaan.
Sanoinkin miehelle eilen, että jos saa itselleen raskausoireet kuviteltua niin ihmiset saattavat ajatuksilla aiheuttaa itselleen vaikka mitä sairauksia!

Valkovuodosta monet puhuu kans, mulla ei ole juuri ollenkaan!

Soleigh, voihan se olla jotain muuta vuotoa? tuleeko sulla yleensä menkat tolleen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:
Tervetuloa Soleigh. Kiva et on muitakin 'hulluja". Monet tuntuu mainitsevan noista rintojen muutoksista. Hulluna olen kytännyt ja vellonut omiania, mutta en ole huomannut mitään eroja. Jospa mulla ei sitten tulis rintoihin ihan heti niin alusta. Aamupalan jälkeen on nyt taas hieman kuvo olo, mutta on se niin kumma miten paljon voi mielikuvituksella saada aikaan.
Sanoinkin miehelle eilen, että jos saa itselleen raskausoireet kuviteltua niin ihmiset saattavat ajatuksilla aiheuttaa itselleen vaikka mitä sairauksia!

Valkovuodosta monet puhuu kans, mulla ei ole juuri ollenkaan!

Soleigh, voihan se olla jotain muuta vuotoa? tuleeko sulla yleensä menkat tolleen?
No ei kyllä yleensä. Hyvin tasanen kierto on ollut, joka kuukausi menny suunnilleen päivälleen. Ja yleensä mie oon niin kipee etten pääse sängystä ylös ja vuodan ko seula. Aamulla oli hieman pötsi sekaisin ja joutu käymään tarpeilla moneen otteeseen, mietin että oisko sen takia alkanu tuo tuhrutus. Mitään kipuja ei se kummemmin ole ollu. Nytte ei tuu ees siteelle asti mitään. kuppia en tohi käyttää.
 
Minä kuulun myös tälläiseen porukkaan. :D Kp15/19-47(32-34) meneillään enkä ole vielä ovista bongannut. Tuntemuksia on kyllä ollut, joten on saattanut jo tapahtua. Pco vaikeuttaa raskautumista. :( Tänään tuli valkovuodon mukana verta ja olen aivan ihmeissäni, koska yleensä ovuloin näihin aikoihin ja nyt on jo vajaan viikon verran ainakin olleet lämmöt korkealla. Ovislimoja sen sijaan ei juurikaan ole näkynyt. Tosi paljon lämmöt vaihtelevat päivän aikana ja olen ollut siitä hämmentynyt. Ensi kuussa pääsen neuvolalääkärille keskustelemaan kiertohäiriöistä, jotta saataisiin edes vähän toivoa tähän turhauttavaan kuumeiluun.

Nuo kiertopäivät olen merkinnyt yllä olevalla tavalla siksi, että kiertoni voi olla mitä tahansa tuon 19 ja 47 päivän välillä. Jos kierto jää ns. normaalimittaiseksi, se on tuon 32-34. Viime kiertokin oli 34 päivää, mutta luteaalivaihe jäi 9 tai 10 päivään entisen 16-18 sijaan tiputtaen plussaamismahdollisuudet nollille. Kikkaralla on siis omaan kiertooni verrattuna melko säännöllinen kierto. ;) Ehkä tapauksestani saa jotain toivoa.

soleigh > Paljonko sulla on dpo? Pieni määrä verta valkovuodon seassa ja alavatsanippailut saattavat johtua kiinnittymisestä. :) Samoin voi oireilla ovis, mutta sulla tuskin on nyt siitä kyse. Plussaonnea! :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Minä kuulun myös tälläiseen porukkaan. :D Kp15/19-47(32-34) meneillään enkä ole vielä ovista bongannut. Tuntemuksia on kyllä ollut, joten on saattanut jo tapahtua. Pco vaikeuttaa raskautumista. :( Tänään tuli valkovuodon mukana verta ja olen aivan ihmeissäni, koska yleensä ovuloin näihin aikoihin ja nyt on jo vajaan viikon verran ainakin olleet lämmöt korkealla. Ovislimoja sen sijaan ei juurikaan ole näkynyt. Tosi paljon lämmöt vaihtelevat päivän aikana ja olen ollut siitä hämmentynyt. Ensi kuussa pääsen neuvolalääkärille keskustelemaan kiertohäiriöistä, jotta saataisiin edes vähän toivoa tähän turhauttavaan kuumeiluun.

Nuo kiertopäivät olen merkinnyt yllä olevalla tavalla siksi, että kiertoni voi olla mitä tahansa tuon 19 ja 47 päivän välillä. Jos kierto jää ns. normaalimittaiseksi, se on tuon 32-34. Viime kiertokin oli 34 päivää, mutta luteaalivaihe jäi 9 tai 10 päivään entisen 16-18 sijaan tiputtaen plussaamismahdollisuudet nollille. Kikkaralla on siis omaan kiertooni verrattuna melko säännöllinen kierto. ;) Ehkä tapauksestani saa jotain toivoa.

soleigh > Paljonko sulla on dpo? Pieni määrä verta valkovuodon seassa ja alavatsanippailut saattavat johtua kiinnittymisestä. :) Samoin voi oireilla ovis, mutta sulla tuskin on nyt siitä kyse. Plussaonnea! :/
*muoks* jos ymmärsin oikein niin 11.
 
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
*muoks* jos ymmärsin oikein niin 11.
Onpa jännä tilanne. Mulla alkoi viimeksi menkat tuolla tavalla. Vaikutti kiinnittymisvuodolta ja saattoi sitä ollakin, (dpo oli tuolloin 9 tai 10) mutta seuraavana päivänä alkoi vuoto. (Varmaksi en tosin muista oliko siinä sittenkin pari päivää välissä, sillä kalenterimerkintäni ovat epäselvät. Pitäisi aina kirjata heti eikä vasta muutaman päivän viiveellä. :/) Parempaa onnea sulle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
*muoks* jos ymmärsin oikein niin 11.
Onpa jännä tilanne. Mulla alkoi viimeksi menkat tuolla tavalla. Vaikutti kiinnittymisvuodolta ja saattoi sitä ollakin, (dpo oli tuolloin 9 tai 10) mutta seuraavana päivänä alkoi vuoto. (Varmaksi en tosin muista oliko siinä sittenkin pari päivää välissä, sillä kalenterimerkintäni ovat epäselvät. Pitäisi aina kirjata heti eikä vasta muutaman päivän viiveellä. :/) Parempaa onnea sulle!
totta. itellä jäänyt viimekierto merkkaamatta tarkalleen niin vähän arviointipeliä.
 
Lisään mielikuvitukselliselle listalleni seuraavat oireet jotka on ilmenneet tänään
- flunssainen olo (aivastuttaa) kotona on kyllä tosi pölyistä :LOL:
- Rinnat kipeät / kenties turvonneet.. analysoinonko tämä menkka tissikipua vai jotain muuta!
- päätä särkee (pitäs vissiin juoda enemmän vettä tänään)

3 kertaa olen käynyt roskiksesta katsomassa aamuista testiä ja vannon näkeväni siinä haamun, vaikka sanotaankin ettei tuloksia saa katsoa enää niin kauan jälkikäteen

Olenko vähän säälittävä? :ashamed:
 
Vaikka en nyt kuvttelekkaan oireita muka niin oireita on kp 25/29 seuraavia: alavatsaa nippailee, rinnat arat, väsyttää, mieliala hyppii ihan miten sattuu ja valkovuotoa tulee aikas paljon (tiedä nyt sitte mikä oire sekään on, mut yleensä ei tuu) ja sit viel aamutukkoisuutta :snotty: Ja nega sielt kuitenki tulee.
 
:wave: Mukaan myös!
Nyt on kp 19 / 25-27 (tosin kierto voi olla lyhyempikin tai joskus pitempikin). Oireita tällä viikolla huonoa oloa, rinnat tai oikeastaan nännit turvonneet (ehkä?), vatsa ollut vähän kipeä (sehän tietysti sopisi yksiin huonon olonkin kanssa, jos on vain jotain lievää vatsaflunssaa...), eilen ällötti työpaikan vessan haju, merkillepantava oire sekin, ja väsyttää (mutta niinhän mua toisaalta aina...). Vähän on tukkoisuuttakin ja mitäs muuta... no täydentelen kun huomaan jotain uutta! =)
 

Yhteistyössä