'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Oireina järkky väsymys joka ilta klo 21 nukkumaan kun normaalisti kukutaan 01 asti. Kylmissäni olen ollut normisti hikoan talvellakin. En syö enää paljoa. Tissit arat ja seksikin tuntuu siltä et aristaa sisältä.Hajuherkkyys joitakin ruokia ja parfyymeja kohtaan. Ja se isoin asia kuukautiset myöhässä ja paljon nyt kp70. Tehnyt testiliuskaa ja yhden verikokeen toissaviikolla. Veren arvo oli 1. Aikaisempina vuosina menkat epäsäännölliset mutta viimeisen vuoden olleet säännölliset ja kp ollut sen 26-34. Perjantaina tein liuskan näytti negaa. otin kavereiden kanssa 3 siideriä ja yö ja aamu vietetty oksennellen ja pahin krapula ikinä. Mulla ei helposti krapulaa tule vaikka juonut raskaastikkin. 3siideriä ei yleensä tee vaikutusta olooni varsinkaan tuolla tavalla

Raskaana vai valeraskaana....
 
Monena kuukautena ennen plussaamista oli mm. kuumeinen olo, väsymys, palelsi, alavatsan nippailuja, rintojen kipua yms. mutta ei ne kertoneet mistään raskaudesta. Negaa näytti testi joka kerta vaikka menkat tuli miten sattui jos tuli ollenkaan. :D

Nyt sitten tässä viimeisimmässä kierrossa ei ollut minkäänlaisia oireita, paitsi tuo rintojen kipu (joka on joka kk ollut muutenkin ennen menkkoja), itkuherkkyys ja sellainen olo, että menkat alkaa kohta. Oletin siis niiden alkavankin, mutta ei alkanutkaan. Kun menkat oli 4 päivää myöhässä, töiden jälkeen huomasin että väsytti aivan järkyttävän paljon ja koko ajan palelsi vaikka olin nukkunut hyvin. Kroppa oli kuitenkin aivan tulikuuma ja kuumemittari näytti 37,1. Oudon aavistuksen takia tein jälleen testin ja plussaa näytti. :)
 
Laitetaanpa tänne, joskus se nega muuttuu kun muuttuukin plussaksi :)

Oireita oli vihlova tunne alavatsalla muutama päivä ovulastion jälkeen plussaamiseen asti, valkovuotoa oikeln lorahteli housuihin ovulaation jälkeisellä viikolla, väsymys, tukkoinen olo, päänsärky, välillä vilutti, välillä tuli yhtäkkiä hiki, polttelevaa tunnetta alavatsalla ja erityisesti alaselössä oletettujen menkkojen alkamisaikaan (eivät kuitenkaan alkaneet) ja ihan järkyttävä alavatsan turvotus! Oli myös luottavainen olo, että on tärpännyt.

Monet oireista olisi mennyt ihan flunssan piikkiin, mutta rupesi ihmetyttämään kun flunssa ei kuitenkaan tule päälle vaan pientä tukkoisuutta vain. Aloin testaamaan tosi aikaisin, negat 28-34, plussa tuli kp 35/31. :)

Uusia oireita ei juurikaan ole ilmaantunut, välillä tulee etovaa oloa, mutta menee yhtä nopeasti vielä ohi kuin tuleekin.

Plussaonnea kaikille!! <3
 
Moi!
Mulla oli tosi varma olo että nyt on tärpännyt, kunnes luin tän ketjun :D No, vielä 6 päivää jännäillään.
Oireita on ollut:
- tosi paha kuvotus, parina viime päivänä pahentunut huomattavasti
- mikään ruoka ei maistu
- n. viikko ovulaatiosta oikein lorahteli housuun valkovuotoa, nyt loppunut
- päänsärky
+ menkkamaiset tuntemukset alaselässä ja mahassa
Kuis kävi?
 
Mulla oli ton vuoden yrityksen aikana joka kierrossa vaikka mitä oireita, pahoinvointia, huimausta, vatsakipuja, nuhaa, kuumetta, turvotusta, päänsärkyä, väsymystä ja vaikka mitä! Kuitenkaan nyt plussakierrossa ei ollut mitään noista, joka kuulostaa vähän hassulta. Ainoo oire, minkä oon plussakierrosta merkannut ylös oli alavatsan vihlaisu joskus dpo7-8 välillä ja testipäivää ennen hikoilun, väsymyksen ja kurkkukivun. Myöskään heti plussan jälkeen ei oikeestaan tullut muuta oiretta, kun menkkamaiset alavatsakivut ja närästys tuon yöhikoilun lisäksi.

Nyt vasta ymmärrän ihmisiä, ketä on sanonu että plussakierrosta ei tuu oireita, että ne oireet on vaan jotenkin pään sisällä :D
 
Dpo1 valkovuotoa, pientä menkkamaista juilintaa muniksissa ( Keltarauhanen? )
Dpo2 samaa
Dpo3 ei juurikaan oireita, olo hyvä
Dpo4 yöllä kurkkukipu, aivastelua ja niiskututtaa, kieli palaneen tuntuinen
Dpo5 samoja oireita kuin eilen, pientä hiivamaista oloa alapäässä

Jatkan tästä, kunhan päivät kuluvat... :whistle:
 
2,5 -vuoden yrittämisen aikana noita "oireita" tuli ja meni. Etenkin yrityksen alussa jokainen nippaisu ja aivastus oli olevinaan varma raskausoire ja testit vaan niin huonoja, ettei suostuneet näyttämään plussaa :D

Sitten yhden kerran käännyin kotiin kesken työmatkan, koska junassa vieressäni istui tyyppi syömässä lihapasteijaa, ja se haju laukaisi aivan täyden oksetusolon. Töissä oli ollut vatsatautia, joten mietin heti, että nyt iski.
Kotona varmistuksena testi, joka näytti hyvin haaleaa haamua. Lähti päivä päivältä vahvistumaan ja samalla vahvistui pahoinvointikin, joka kestikin sitten koko raskauden synnärille asti.

Nyt ihan muutama päivä sitten huomasin tulleeni ehkäisyn läpi raskaaksi (räikeä plussa testissä). Ei mitään oiretta, ei muuta kuin menkat jääneet pois. Pari kertaa nukahdin tosin alkuillasta sohvalle, mutta toisaalta sekin voi mennä normiväsymyksen piikkiin... Tuo raskaus päättyi tosin keskenmenoon, joten liekä oireiden puuttuminen liittynyt siihen, tiedä sitten.
 
Viimeksi muokattu:
Mun kattavammat listat oireista löytyy tuolta "Piinailijoiden oireet ...." ketjusta (en osaa muistaa koko nimeä:LOL: ) muistaaksenk s.62.

Mutta, tämän nelosen yrityksessa kierrot 6/7 oli jos jotain oireita, lupaavia ja monenkirjavia, eivät johtuneet raskaudesta.
Kierto 7/7 olin jo niin kyyninen että vaikka samoja ja uusia oireita oli, en halunnut uskoa ettei taas pettyisi. :D
No siitä skeptisyys kierrosta plussa sitten tuli ja lauantaina poksuu rv25.:)

Tuo piinailijoiden oireketju on sikäli hyvä että osittain pystyy palautamaan itseään maan tasalle, mutta samalla huono koska jokaisen plussanneen kierrossakin on usein samoja juttuja kuin itsellä, vaikka itse ei plussaisikaan.:sneaky:
 
vierailija
pakko kirjotella itekki tänne, onko muilla ollu tässä "tarkkailun" alla oireina ns. todella pieni välivuoto n. viikko oviksesta? mulla ei koskaan oo tiputellu välivuotoa paitsi silloin kun lopetin ehkäisypillerin kesällä... Nyt viime kierrossa tuli ihan vähän vuotoa (pikkareihin kuitenkin jäi selvä läikkä) viikko oviksen jälk. ja menkat oli viikon myöhässä. No nyt viime viikolla tuli taas veriset pikkarit eikä sen jälkeen mitään, ja taas kun laskeskelin niin tasan viikko oletetusta oviksesta mitä ihmettä tää o? Onko tuommonen pieni tiputtelu normaalia vai kasvaako sielä joku myooma/tulehdus kasvain? Jos tää on tuttua jollekki tässä tarkkailun alla niin ois kiva kuulla kokemuksia Kiitos!! Itellä menossa tällä hetkellä kp 22/29 eikä oo minkäänlaisia "erikoisia" oireita ollu. Palelen/aivastelen ja olen nälissäni aina muutenki niin vaikea tarkkailla
Vanha ketju. Mut jos joku vielä lukee näitä niin kiinnittymisvuoto (nidaatiovuoto) ilmenee usein n. 7 päivän kuluttua ovulaatiosta ja meinaa siis hedelmöittyneen munasolun kiinnittymistä kohdun limakalvolle :)
 

Yhteistyössä