kvtes ja vuosilomapalkka

Moikka!

Miehelle tuli "lomarahat" reilu 300e, ja 3 viikkoa lomaa...alkaa juhannuksen jälkee...voiko olla totta, että noin vähän maksetaan??? :eek: :eek: :eek: Työt hän on alottanu elokuussa 2009, ja työpaikkana Oulu.

Jos joku osaa vastata miten noi lomarahat menee nii kiitos!
 
vieras
Tuntuu kyllä tosi pieneltä. Onko hän kysynyt työnantajaltaan mistä se muodostuu? Mulla itselläni ainakin lomaraha on ollut n. kuukauden palkka, kun olen ollut vakituisessa työssä.
 
siis joo, normipalkka tulee viel päälle! Mä muistan ku ite alotin työssä (pam), mulla oli lomapäiviä kertyny joku 8, ja silti sain melkeen 300 lomarahaa...

Tuntuu vaan hullulta että noin vähän saa...ku oltiin ajateltu pikkasen enempää, ja reissuun pitäs lähtee :(

No palkka(bruttona) on jotaki 1600-1700e pintaan...tarkkaa en tiiä...

Ja vakituinen on työ hälläkin. Ei oo viel työnantajlta kysyny, ku nyt aamulla oli tili tullu...aiko kysyä, mutta ite ajattelin täältä kysellä myös :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
ei voi kolmelta viikolta saada 300e :eek: :eek: Ei oo vuorotöissä...pikisaaressa vahtimestarina...työaika n. 8-16, ja vkl-vapaat
no ei voi saada juu :D mut ei tuo ainakaan ole lomarahakaan.. käske soittaa palkanlaskijalle? =)
 
kunnalla töissä myös
että ainakin Pirkanmaan shp:ssä (KVTESin sopimus) maksetaan lomaraha vasta elokuussa varsinaisen palkan maksun yhteydessä. Ainoastaan loma-ajan palkan voi saada ns. etukäteen.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
peruspalkka 1730e/kk bruttona...veroprosentti 21,5%
Onko muuten miehelläsi minkälainen verokortti? Jos on kuukausituloille ja tarkkaan laskettu, niin onko mennyt tosta lomarahoista sitten ennakonpidätys lisäprossan mukaan? Siis jos toi reilu 300e on nettona?
 
vieras
miten miehelläsi katkeaa palkkakausi? meillä maksetaan lomarahat sitä mukaa kun lomaa pidetään,ei ennen lomaa ja tyhmästi aina palkkakausi katkeaa n. 20pvä joka kuuta että kerkee maksuun viimenen päivä. eli jos jää lomalle 15pvä niin maksuun ei tule kuin 5 päivää ja loput tulee maksuun seuraavan kuun tiliin.
 

Yhteistyössä