Kyllä on ääliö olo (turhis)

:LOL: täällä sitä vaa tekee kaikkensa et vauva syntyis.. jumppaa jumppalaitteella, sotkee lattioita et pääsee siivoomaan, puristelee tisseistä maitoa jos se auttas asiaa, hieroskelee ties mitä akupisteitä sieltä ja täältä, suihkuttelee hierontapaineella alaselkää, rukoilee ja toivoo.. Ja sen kaiken lisäks on silittäny tohon valmiiksi sairaalaanlähtövaatteet ja asetellu ne nätisti pinnasängyn reunalle odottamaan, ajelin säärikarvat jne. Mutta on yks Mutta, kun ei vaan mitään muuta tunnu tapahtuvan, joo, vieläkään :headwall: tekis mieli koko ajan vaan valittaa ja valitanki :ashamed: |O

Kyl se on vaikeeta :xmas: Vaan niin paljon toivon ettei käynnistetä, se oli ihan hirveetä ekalla kerralla enkä taho siihen uudestaan.. kyllä temput teki tämäkin kaveri vissiin mulle :/
 
nyt on 41+1. En mä ensimmäistäni odottaessa näin kärsimätön ollut ja hän synty 42+0 käynnistyksellä. Nyt jänskään vaan tota vauvan kokoa niin paljon että toivon tositositosi paljon että syntyis jo, tuntuu niin isolta tuo vauva.
 
Koo
Paras vinkki synnytyksen käynnistymiseen on se, että käyt ostamassa jääkaapin täyteen helposti pilaantuvia ruokia, jotka mies sitten voi heittää roskiin.
Kaksi kolmesta on käynnistynyt näin.
 
Mä jumppasin kuin hullu uudenvuodenaaton iltana 2005. Kello 01:10 1.1.2006 alkoi supistukset =). Esikoisen "käynnistelin" seksillä, raivoisalla saunomisella ja akupisteiden runnomisella. Olisihan nuo varmaan muutenkin syntyneet, mutta paikat oli kummallakin kerralla vielä ihan kiinni edellisenä päivänä, ei mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä, kunnes aloin rehkimään ja alkoi tapahtua :)
 
kokkeli
Tiedän tunteen. Mulla meni yli 42+2 ja käynnistettiin ja oli tooosi kipee. Keskimmäinen syntyi 40+5 ja tosiaan olin epätoivoinen ku pelkäsin että käynnistetään.Kuopus synty jo 38+jotain. Mä pidän peukkuja sulle jotta tulee itsekseen.
 
kokkeli
Alkuperäinen kirjoittaja flea:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Alkuperäinen kirjoittaja flea:
voi hitsit ja mä taas toivon jalat ristissä, ettei syntyis vielä... voisin ottaa sulta ne jäljellä olevat päivät itelleni! :D
paljonko sulla on viikkoja kasassa? :)
27 ja risat vasta... kohdunsuu auki, kanava lyhentynyt ja raskausmyrkytysoireet aluillaan... :/
Ja sinulle mä pidän peukut ja jalat ristissä jotta maha-asukki pysyy vielä siellä kodikkaassa yksiössä !
 
Alkuperäinen kirjoittaja flea:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Alkuperäinen kirjoittaja flea:
voi hitsit ja mä taas toivon jalat ristissä, ettei syntyis vielä... voisin ottaa sulta ne jäljellä olevat päivät itelleni! :D
paljonko sulla on viikkoja kasassa? :)
27 ja risat vasta... kohdunsuu auki, kanava lyhentynyt ja raskausmyrkytysoireet aluillaan... :/
voi sentäs :/ toivottavasti ei nyt vielä tule ja myrkytyskin pysyis loitolla :hug: Tsemppiä sinne!
 
Joko sun raskaus on noin pitkällä? :eek: Huh, ku aika menee nopeaa! :whistle:
Meidän kuopus synty just noilla viikoilla reilu 9kk sitten. Muistan tuon "synny, synny jo" tunteen :D
Katos vaan ni ens yönä tulee lähtö ;) Tai ainakin niin toivotaan! bd :hug:
 
Hitto kun mä tahtoisin tietää ton tilanteen tuolla alakerrassa, mutta eikai perus neuvolan terkka tee sisustutkimusta? en mä kehtaa kyllä pyytääkkään :ashamed: viimeksi katottu 36 viikolla eli aikoja sitte, olis todellakin kiva tietää mikä on tilanne, onko tuloillakaan edes. Pitäis vissiin vaa jaksaa rehkiä enempi, sillon niitä supistuksia tuleekin mut heti kun käy makoilemaan tai istuu ni rauhottuupi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Joko sun raskaus on noin pitkällä? :eek: Huh, ku aika menee nopeaa! :whistle:
Meidän kuopus synty just noilla viikoilla reilu 9kk sitten. Muistan tuon "synny, synny jo" tunteen :D
Katos vaan ni ens yönä tulee lähtö ;) Tai ainakin niin toivotaan! bd :hug:
hihii, kyl sitä itekkin täs miettii et vitsi näinkö nopsaan tää aika menee, mut niin se näköjään :D Sais tulla nyt kyllä, meillä on poikakin mummilla yötä että erittäin otollinen tilanne olis nytte. Kunhan saan miehen kotiin töistä ni pistän sen käynnistyshommiin... eli siis hieromaan noita pisteitä jaloissa :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Joko sun raskaus on noin pitkällä? :eek: Huh, ku aika menee nopeaa! :whistle:
Meidän kuopus synty just noilla viikoilla reilu 9kk sitten. Muistan tuon "synny, synny jo" tunteen :D
Katos vaan ni ens yönä tulee lähtö ;) Tai ainakin niin toivotaan! bd :hug:
hihii, kyl sitä itekkin täs miettii et vitsi näinkö nopsaan tää aika menee, mut niin se näköjään :D Sais tulla nyt kyllä, meillä on poikakin mummilla yötä että erittäin otollinen tilanne olis nytte. Kunhan saan miehen kotiin töistä ni pistän sen käynnistyshommiin... eli siis hieromaan noita pisteitä jaloissa :D :D
Juu, pistä vaan mies hommiin. ;) :D
Mun sisko soitti mulle sillon, ku vauva ei meinannu alkaa syntymään, että hän just keskusteli tuttavapariskunnan kanssa, teidän kuule pitäs nyt sekstailla, ku se miehen sperma vaikuttaa jotenkin siihen kohdunsuun aukeamiseen... Lisäs vielä, että ilmota sit ku hoiditte homman, jotta ne pääsee porukalla jännäilemään :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä