kyllä se syksy vissiin tulee <3

vieras
Viiden vuorokauden ennuste ajalle 2.- 6.8.2009:

Sunnuntaina sade- tai ukkoskuuroja tulee melko yleisesti, Lapissa kuitenkin vain paikoin. Ensi viikolla on suurimmassa osassa maata enimmäkseen poutaa, yksittäisiäsadekuuroja tulee kuitenkin etenkin alkuviikosta maan itäosassa. Jakson sademäärä on enimmäkseen 5-15 mm, Lapissa alle 5 mm. Paikalliset erot sademäärissä ovat suuria.

Päivälämpötila on koko maassa enimmäkseen 20...24 astetta. Sateessa ja Itä-Lapissa lämpötila jää paikoin alemmaksi. Yölämpötila on enimmäkseen 8...15 astetta.
 
vieras
Toisaalta ihanaa kun tulee syksy ja toisaalta ei. On meinaan hemmetin ärsyttävää ajaa 100 km pimeitä mettäteitä töihin ja koko ajan silmä kovana tiirailla niitä tiensivustoja hirvistä.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
aikkö tykkää syksystä :eek: :eek: :eek: :eek: :heart: :heart: "...jotkut voivat pitää mua sairaana mutta, siveys se vasta vaarallinen sairaus onkin..." lainailen papa rassia.....
Syksy, talvi ja kevät pitäisi kieltää lailla. Siveydestä en niinkään välitä... :whistle:
 
:DD
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
ihana pimeetä ulkona, katulamputkin palaa ja ku menee tupakille niin ihanaa sytyttää ulkovalo.... ihanaa ku on raitis ja viilee ilma :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
syysmyrskyjä odotellessa :heart:

No eihän se syksy nyt vielä siitä tule, että heinäkuu loppuu :LOL: Loppukesä nyt vaan on erilaista aikaa kuin alkukesä, jolloin on kyllä iltaisin valoisampaa mutta yleensä myös paljon kylmempää.

Ja ei siinä mitään, syksy on mun lempivuodenaika ja kyllä minäkin sitä odotan =). Mun mielestäni vaan ei vielä ole hiukan vertaa syksyä ilmassa :( Aah niitä viileitä iltoja, ja vielä kuulaampia aamuja, raikas ilma ja punertavat lehdet, öiset sadepisarat ja tuulen vongunta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Syksy on paras kaikista vuodenajoista... :heart:
Minäkin pidin ennen syksystä. Ennenkuin menin töihin; ei ihan iske polkea pyörällä syyspimeitä pyöräteitä... Mutta kotsassa tykkään poltella kynttilöitä, ja katsoa sametinmustaa syyspimeyttä klasin läpi. Loppukesä/syys on silti ne parhaimmat vuodenajat. Mä yritän vaan unohtaa sen joponi talliin ;)
 

Yhteistyössä