Kyllä tätä miestä tulee ikävä!! kyynel

Viimeinen kuukautemme ollut tällaista:

-Minä hoidan täysin lapset koska "totuttelen" tulevaan
-Meillä on omat rahat ja jääkaapissa menee tyylin rajaviiva keskellä. (minun opintotuki ja miehen työttömyyskorvaus)
-Ei anna kiusallaan minun käyttää hänen autoaan, vaikka olisi ollut kova terve, niinpä olen joutunut pariin otteeseen vuokraamaan pakun 30€/kerta
-Lupailee, eikä pidä sanaansa
-Ei todellakaan aio katsoa lapsia ensi pe, kun on muutto (minä ja lapset muutamme), eikä todella aio auttaa, eikä lainata autoa.
-Haastaa riitaa koko ajan, nimittelee ja nälvii, valittaa koko ajan kaikesta mitä en ole tehnyt.

No välillä olen aivan rikki ko. käyttäytymisestä, mutta onhan siinä hyvätkin puolensa. Tuskin kestää kauan toipua erosta, kun muistelee näitä aikoja.
 
ffff
Tuskin se yksinään on omassa päässään kehitellyt tuon riidan, siihen tarvitaan kaksi ja hyvähän se on että muutatte erilleen, ole tyytyväinen siihen ja jatka eteenpäin omillasi.
 
Kauan sä oot tota kestänyt? Juu, ei todellakaan ole mikään parisuhde josta lähdet. Hyvä juttu että lähdet, tuollaisessa ei kuulu kenenkään kärsiä.

Suunta ylöspäin ja nyt sulla on mahdollisuus tavata se oikea, joka kunnioittaa ja arvostaa sua jonka kanssa haluat elämäsi jakaa ja joka haluaa jakaa sen sun kanssa.

Voimahali :hug:
 
..
miehen käytöksen tuomittavuus riippuu ihan eron syistä. jos tapahtunut yhteisymmärrykseesä tai miehen toimesta niin aika ikävää käytöstä mutt ajos sinun toimest atulee ero niin mies voi olla vaan katkera , vihainen ja onneton ...kyllä me naisetkin osaamme olla todella ämmiä välillä kun olomme ei ole hyvä.
 
Kiitoksia teille :flower:

Ja noihin erosyihin voisin luokitella:
- luottamuksen puutteen
- toisen kunnioittamisen puutteen
- se että en voi pitää asuntoa jossa asumme kotina, sillä mies määrää ketä tänne voi tulla, ketä ei, koska asunto käytännössä hänen
- meis menee miten haluaa ja minä menen kun miehelle sopii
- mies ei ole halukas etenemään elämässään mihinkään suuntaan ja on todella epäkannustava minun yrityksestäni työllistyä jne.
- lasten kasvatuksessa ei olla lainkaan samoilla linjoilla, vaan joudun jatkuvasti tinkimään omista periaatteistani
- olen onneton nykyisessö mallissa, joka vie voimia ja siksi haluan muutoksia.
 
älä valehtele
Kiitoksia teille :flower:

Ja noihin erosyihin voisin luokitella:
- luottamuksen puutteen
- toisen kunnioittamisen puutteen
- se että en voi pitää asuntoa jossa asumme kotina, sillä mies määrää ketä tänne voi tulla, ketä ei, koska asunto käytännössä hänen
- meis menee miten haluaa ja minä menen kun miehelle sopii
- mies ei ole halukas etenemään elämässään mihinkään suuntaan ja on todella epäkannustava minun yrityksestäni työllistyä jne.
- lasten kasvatuksessa ei olla lainkaan samoilla linjoilla, vaan joudun jatkuvasti tinkimään omista periaatteistani
- olen onneton nykyisessö mallissa, joka vie voimia ja siksi haluan muutoksia.
Eli sinä olet se ainoa ihminen koko suhteessa ollut ja miehesi on jotain ihan muuta kuin ihminen, jotenkin ei vaan uppoa tuo marttyyrin maineen hakeminen.
 
Kuulostaa nyt siltä, että teet elämässäsi aivan oikean ratkaisun. Mä itse koen, että jos puolisoiden välillä ei ole kunnioitusta ja arvostusta, niin silloin mennään mettään. Rakkaus tulee näiden kahden taustalla, sitä väheksymättä. Mutta yhteinen elämä on molemminpuolista kompromissia ja eriävien mielipiteiden hyväksymistä.

Jaksamista uuteen alkuun. Ihanaa että sulla on kanttia lähteä ja tehdä elämästä nyt oman näköisesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja älä valehtele;22979594:
Eli sinä olet se ainoa ihminen koko suhteessa ollut ja miehesi on jotain ihan muuta kuin ihminen, jotenkin ei vaan uppoa tuo marttyyrin maineen hakeminen.
No eipä ole tehtäväni vakuutella tuntomattomia. Eipä se minua kovin hetkauta mitä ajattelet. Tietoisesti jaan yksityisasioitani julkisella palstalla, joten täällä kukin voi mielensä mukaan kommentoida.
 
Kermakakku
Mitä tapahtui? Mitä virheitä tekivät ne kaksi rakastunutta, jotka halusivat olla aina yhdessä? Mitä tekivät ne, jotka päättivät tehdä yhteisiä lapsia ja olla perhe? Miten kaksi ihmistä päästi onnellisen rakkaustarinan tuohon jamaan?
 
Helekutti
Mitä tarkoittaa: asunto käytännössä hänen? Omistaako hän asunnon vai mitä? Jos ei toinen ole ollut valmis ottamaan toista tasavertaisena omaan elämäänsä niin yleensä jälki on tuollaista.
 
Puupiän Pekka
Mitä tapahtui? Mitä virheitä tekivät ne kaksi rakastunutta, jotka halusivat olla aina yhdessä? Mitä tekivät ne, jotka päättivät tehdä yhteisiä lapsia ja olla perhe? Miten kaksi ihmistä päästi onnellisen rakkaustarinan tuohon jamaan?
Tuli arki ja suhdetta ei hoidettu, loppujen lopuksi jäi jäljelle kaksi ihmistä jotka eivät enää pitäneet toisistaan ja joille toisen hyvinvointi, tunteet ja mielipiteet eivät merkanneet enää mitään.
 
että se siitä lorusta
No eipä ole tehtäväni vakuutella tuntomattomia. Eipä se minua kovin hetkauta mitä ajattelet. Tietoisesti jaan yksityisasioitani julkisella palstalla, joten täällä kukin voi mielensä mukaan kommentoida.
:D Ei tarvikaan mutta mistä minä tiedän kuka sinä tuntematon olet ja miten puhut paskaa, puhut asiat niin kuin se sinulle edullisinta on siitähän nyt ei ole mitään epäselvyyttä.
 
Jopas on mies heittäytynyt hankalaksi. Mä näkisinkin asian siis niin, että hyvä vaan että menet eteenpäin. Pää pystyyn nyt vaan, nainen. Vaikka alku on hankalaa, niin eiköhän sieltä koita ne ilon ajat, kun huomaat miten paljon helpompaa on elämä vain kahden, eikä kolmen lapsen kanssa. Tsemppiä!!!
 

Yhteistyössä