KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Hopping: Lohdutushalaus ja pahoittelut. :hug: Siis ymmärsinkö oikein että teillä on jo yhteisiä lapsia, mutta lisää ei tule? Se tuntuu jotenkin ihmeelliseltä, että jos joskus on onnistunut ,niin miksi sitten ei uudestaankin. Mulla oli koko hoidoista sellanen tunne, että ei näillä voi kukaan raskaaksi tullakaan. Ja tuskin meilläkään olis ikinä onnistuttu jos ei oltais vaihdettu taktiikkaa eli otettu lahjasoluja käyttöön. Tuntuu että näillä hoidoillakin toiset onnistuu kerrasta ja toiset tarvii monta yritystä ennenkuin onnistuu, ehkä teilläkin se kolmas hoito sitten vihdoin sen plussan tuo. Meille ainakin sanottiin että kolmannella ja neljännellä kerralla on vielä yhtä hyvät mahdollisuudet onnistua. Kyse on kuitenkin yksittäisistä soluista, mikä kerta se sitten on kun sattuu samaan ne parhaat yksilöt, joilla onnistuminen on mahdollista. Onnea ensi vuoden hoitoihin, mikäli niihin vielä päätätte lähteä.

Sain järjestettyä itselleni veritestin neuvolan kautta. Käyn tänään siellä, tulokset ehkä saan vasta maanantaina. Huomenna teen vielä sen virallisen testipäivän testin ja mikäli se näyttää samaa kun viisi edellistä testiä alan sitten pikkuhiljaa uskomaan että raskaana tässä kait ollaan.

muoks. Oltiinkin yhtä aikaa kirjoittelemassa viestiä. Pahoittelut ja halaus myös Lady Gigille . :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Hopping: Lohdutushalaus ja pahoittelut. :hug: Siis ymmärsinkö oikein että teillä on jo yhteisiä lapsia, mutta lisää ei tule? Se tuntuu jotenkin ihmeelliseltä, että jos joskus on onnistunut ,niin miksi sitten ei uudestaankin...
Joo, kyllä...Meillä on siis yksi lapsi. Ollaan saatu ihan luomupelillä nuorina parikymppisinä tuo meidän esikoinen, joka siis lähenee 11 vuoden ikää. Kun meidän tyttö oli 3-vuotias alettiin toivomaan hälle pikkusisarusta ja sitä ei sitten kuulunutkaan. Reilun vuoden yritettiin, kunnes lähdettiin julkiselle tutkimuksiin. Julkisella meistä ei löytynyt mitään vikaa, joten lääkärin tuomio oli, että "Yritätte vain uutterasti, kyllä se tärppää. Julkinen ei voi teitä auttaa, koska lääketieteellistä syytä sekundaariselle lapsettomuudelle ei ole." Sitä kautta ei siis saatu/saada mitään hoitoja, kun on tuo "luomuesikoinen" olemassa.
No, me yritettiin taas yli vuosi ovulaatiotestien voimin, kunnes päätettiin hakeutua yksityiselle. Ja tällä polulla me nyt ollaan. Ensimmäisen ja toisen IVF:n välissä pidettiin tauko kanssa kun...no meidän silloinen lääkärin ammattitaito ei vaan herättänyt luottamusta ja me ei vaan saatu mentyä hälle sitten toiseen kertaan, vaikka hoito sinänsä onnistui ihan ok...ei vaan tuonut plussaa ja lääkäri henkilönä oli sellainen ei-luottamusta-herättävä-sählääjä... Siinä välissä kokeiltiin sitten luontaishoidot; vyöhyketerapia, homeopatia ja erilaiset vitamiinit...
Tähän nykyiseen lääkäriin olemme olleet tyytyväisiä, mutta ei hänelläkään ole valmiita vastauksia. Meidän kohdalla vaan kohautellaan olkapäitä, kun ollaan "niin täydellisiä" - eihän meillä pitäisi olla mitään ongelmia. :'( Joka siirron jälkeen hymyillään kuin hangon keksit, että "teillä niitä mahdollisuuksia on". Vitut. Mua masentaa aloittaa tämä sama putki taas uudelleen samoilla lääkkeillä, samoilla aseilla. Yksikään alkio niistä kuudestä jotka siirrettiin tässä kuluneessa hoitoputkessa ei edes yrittänyt kiinnittyä ja meillä oli ihan hyviä alkioita. Pakkohan siinä nyt on olla jotain ongelmaa... :'(
Kai meidän täytyy vielä jatkaa. Vielä on nelisen vuotta aikaa ennenkuin alkaa hedelmällisyys ihan virallisesti laskea. Tottakai senkin jälkeen voi jatkaa ja onnistua, mutta siis ehkä kannattaisi nyt jos vielä joskus aikoo, kun on "oikean ikäinen". :| Kiitos siulle Mansikkainen. :heart: Tuntui hyvältä vähän purkaa...ja ehkä olet oikeassa. Sitä ei voi tietää jos se sitten olisi se seuraava hoito se meidän hoito.

Lady Gigille :hug: Olisin niin toivonut teille sitä plussaa. On teillä kans niin pitkä taival takana. Masentavia joulu-uutisia... :hug:
 
Tähän nykyiseen lääkäriin olemme olleet tyytyväisiä, mutta ei hänelläkään ole valmiita vastauksia. Meidän kohdalla vaan kohautellaan olkapäitä, kun ollaan "niin täydellisiä" - eihän meillä pitäisi olla mitään ongelmia. :'( Joka siirron jälkeen hymyillään kuin hangon keksit, että "teillä niitä mahdollisuuksia on". Vitut. Mua masentaa aloittaa tämä sama putki taas uudelleen samoilla lääkkeillä, samoilla aseilla. Yksikään alkio niistä kuudestä jotka siirrettiin tässä kuluneessa hoitoputkessa ei edes yrittänyt kiinnittyä ja meillä oli ihan hyviä alkioita. Pakkohan siinä nyt on olla jotain ongelmaa... :'(
Meni ihan kylmät väreet, kun tuntui kuin olisi omaa tekstiä lukenut. On ollut niin hankala löytää kohtalotovereita; useimmilla sekundääreillä joko tärppää "nopeasti", luomuna tai hoidolla, tai sitten he ovat ensimmäistäänkin tahkonneet vuosikausia. Tätä turhautumista ja ymmällään olemista on ehkä hankalampi silloin ymmärtää, vaikka periaatteessa samassa tilanteessa muuten olisikin. Me ei tosin olla selittämättömiä, vaan ihan selkeä siittiöongelma (vähän, liikkumattomia, epämuodostuneita), mutta kuitenkin inssi kerran onnistui ja nytkin alkiot on hyviä ICSIllä. Pakostihan mun kropassa on olla jotain vikaa kun vauvan alut kasvaa paremmin labrassa kuin mun sisällä. :'( Mutta miksi se jo kerran onnistui ihan hyvin. GRAAAH.

Kiitos kaikille sympatioista ja haleista. :hug:
 
Lady Gigi ja Hopping pahoittelut negoista :(.
Pakko on nyt kommentoida kun luin teidän molempien tilanteista, niin läheltä liippaa omaa tilannetta. Mulla on myös seitsemän vuotias luomupoika, joka sai alkunsa helposti ja raskaus sujui hyvin. Ehkäisyä emme ole esikoisen jälkeen käyttäneet, toinen olisi saanut tulla vaikka heti, vaan toisin kävi. Tuulimunaraskaus ja kohdunulkoinen raskaus on koettu näiden seitsemän vuoden aikana, kun kakkosta on yritetty, aika laiha lohtu.
Epäilen itselläni endoa, mutta sitä ei ole todettu, koska laparoskopiaa ei olla tehty. Miehen siittiöt on ok, munasolu irtoaa säännöllisesti ja kaikki näyttää aina hemmetin hyvältä, silti ei tärppää. Se ottaa koville ja tosiaan vie voimat pahemmin kun itekkään ymmärtää. Se tunne ettei toista saada koskaan, on vaan vahvistunut viime aikoina. Ehkä pitää se tosi asia vaan hyväksyä.
 
Onnellista Joulua kaikille palstakamuille! :heart:
Minä sain maailman parhaan ja eniten toivotun joululahjan. Testissä luki:
Gravid, Raskaana 1-2, eli plussattu on ja oikeat viikkolukemat! :)
Pikkuisen aloin aavistelemaan testitulosts kun ei PMS-ahdistus ole alkanut ja lugeja laittaessa kohdunnapukka on ollut teillä tietymättömillä... Eikä pisaraakaan tuhruvuotoa ole tullut.
Nyt kevyt, ihana olo ja hyvä joulumieli mutta jalat täytyy pitää maassa ettei taas tulla rytinällä alas... Ilmoittelen sitten HCG-lukemia jos tämä plussa pysyy!

Voi kun odottelen positiivisia uutisia muiltakin. Suurensuuret lohtuhalit neganneille! :hug:
Ja voimia kaikille tasapuolisesti!

Pirpana (toistaiseksi gravid)
 
Onnittelut Pirpanalle, ihana joululahja tosiaankin. :)

Hopping ja Lady Gigi sekä Ross, pitkä on taival teillä kaikilla, itsekin sekundäärisenä lapsettomana tiedän että ahdistus on suuri myös kun lisää lapsia ei saa. Meillä tosin eri tilanne kun mulla on kouluikäisiä lapsia edellisestä liitosta mutta miehelläni ei ole vielä yhtään. Mutta nyt siis lahjasoluilla onnistuimme mieheni kanssa saamaan sen ensimmäisen plussan aikaseksi. Miehelle on ollut kova paikka se, että hän ei tule saamaan sitä omaa biologista lasta, mutta jos vaihtoehdot ovat että ei lasta ollenkaan tai lapsi lahjasoluilla, niin niistä vaihtoehdoista valitsimme mielummin sen jälkimmäisen. Meidän kovasti toivottu ja rakkaudella tehty vauva siitä tulee kuitenkin mikäli nyt kaikki menee hyvin. Ikävää jos julkisella puolella ei suostuta edes hoitamaan sekundääristä lapsettomuutta, kun selkeästä jossain mättää kuitenkin jos vuodet kuluu ja lasta ei vaan ala kuulumaan. Toivotaan teille kaikille kuitenkin että vielä onnistutte, ja se onnistuminen voi tosiaan tulla jo seuraavalla kerralla.

Mä tein kanssa tänään virallisena testipäivänä pp 11 ton digitaalisen testin ja siinä luki raskaana 2-3. Mulla oli tuhruvuotoa kolmena päivänä, mutta se loppui eilen. Tänään punktiosta laskettuna on viikkoja 4+2. Ihana joululahja siis täälläkin.

Hyvää joulua kaikille palstakamuille myös täältä ja kiitokset tuesta jota täältä on saanut. Parempaa onnea ensivuodelle niille, jotka ei vielä tänä vuonna sitä plussaa testiin saaneet, ensivuonna te sitten onnistutte.
 
Voi Ross ja Lady Gigi, olittepas se samanlaisia tapauksia kuin mekin! :) :| :( Itsekin olen kokenut, etten kuulu oikein mihinkään porukkaan - tai siis, että kaikilla on niin erilainen tilanne kuin meillä ja tätä meidän surua on muiden niin vaikea ymmärtää.... Sitä saa tässä tilanteessa todella paljon niitä kommentteja, että "Relatkaa, te yritätte liikaa..." "Kyllä te onnistettu, teillä on jo X" eli kun se esikoinen on tullut helposti, ei voi olla ongelmia myöhemminkään (vaikka se esikoinen olisi syntynyt melkein teini-ikäisenä)...
Muhun tämä on vaikuttanut todella paljon ihmisenä. Kaipaisin jo jotain "pelastusta" tästä epätoivosta, tietenkin ensisijaisesti sitä plussaa, mutta mä jo kovasti ottaisin vastaan myös sen vaihtoehdon, että saisin rauhan ja pystyisin hyväksymään, että meidän tyttö jää ehkä ainoaksi. Tunnen kauheasti häpeääkin tästä miten paljon tämä vuosien toivo on vaikuttanut minuun ihmisenä - seitsemän vuotta kun elää sitkuelämää, siinä on ehtinyt muuttua ihan kaikki toiveet, haaveet ja tavoitteet. Tai itseasiassa, ne ovat kuihtuneet pois. :ashamed: Tunnen itseni vain kauhean väsyneeksi. Missä on se tarmokas ihminen, jolla oli monta rautaa tulessa ja paljon haaveita ja tavoitteita? On vain enää se yksi jota odottaa, joka "parantaa kaiken".... Koen, että vaikeinta tässä kaikessa on juurikin se hämmennys mistä kaikki johtuu... Lääkärit, läheiset...kaikki antavat niin paljon toivoa, koska ei löydy mitään syytä. Ja mitään ei koskaan tapahdu. Seitsemän vuotta siinä toivon veitseterällä, se on aika raskasta elämää. Koetteko te asian näin vai oletteko pystyneet elämään elämää pahemmin näissä ongelmissa vellomatta? Esikoiselle olen kyllä jaksanut olla hyvä äiti. Tämä väsymys elämään, se on enemmän sellaista henkilökohtaista, sisältä lähtevää elämänilon puutetta...jatkuvaa odottamista.

Pirpanalle oikein paljon onnea. :heart: Ja toivotaan, että Neela Naranja vielä tulee perässä siihen plussajunaan! :heart:

Oikein hyvää joulua teille kaikille! Minä lähden nyt tytön ja miehen kanssa joulusaunaan ja sitten aamupalalle. Puolilta päivin lähdetään vanhemmilleni joulun viettoon. :heart:
 
Täällä tuli sitten todella ankea joulu... Koko viikon ollut sellainen olo että kaikki ei ole kunnossa, kaikki raskausoireet hävinneet. Tein eilen aamulla digitaalisen viikkonäyttötestin ja järkytys oli suuri kun antoi saman tuloksen kuin 2 viikkoa aikaa, eli raskaana 1-2 viikkoa, vaikka nyt pitäisi olla jo rv 6 kohta!! Eli todennäköisesti pysyy sisällä vain lääkkeiden ansiosta, joita en sitten vielä uskalla lopettaa ennenkuin saan yhteyden hoitopaikkaan... Onneksi tämä oli vasta niin alussa, mutta kyllä ottaa koville kun lopultakin 7 vuoden jälkeen sen plussan saa ja näin käy heti :'(

Sori pelkkä omanapaisuus...
 
Terhi-76 :hug: Onko mitään uutta?

Hopping; kuulosti osin kyllä erittäin tutulta. Mäkin haluaisin/pitäisi tehdä isoja päätöksiä mm. töiden, asumisen jne suhteen, mutta kun ne kaikki riippuu paljonkin siitä, onko meitä parin vuoden päästä kolme vai enemmän. Älyttömän ahdistavaa. Mulla nimenomaan päällä olevat hoidot aiheuttaa stressiä ja kireyttä; jos vain saisin jonkun päätöksen asialle, olisin onnellisempi. Joko niin että meillä on yksi ihana lapsi ja sillä hyvä, tai sitten tulisin raskaaksi. Mulla oli erittäin raskas synnytys ja esikoisen vauva-aika mutta toisaalta hyvin helppo ja terve lapsi, sikälikin voisin hyvin tyytyä tähän ja olla onnellinen siitä mitä on. Mutta kun on se JOS. Ja mies haluaa minua enemmänkin toista lasta, haluaa yrittää ja yrittää ja yrittää. Ja yhdessähän tässä ollaan, mikä minä olen toivoa viemään kun vasta kuitenkin "vähän" hoitoja takana.

:headwall: :headwall: :headwall: Tällä viikolla sitten ostamaan uudet lääkkeet. Jipii.
 
Tänään aamulla kävin verikokeessa ja saan huomenna vastauksen. Kävin yksityisellä ultrassa ja kohdussa näkyi vain todella paksu limakalvo eli alkio on lakannut kehittymästä heti kiinnittymisen jälkeen. :( Nyt sitten lopettelen lääkkeet ja odotettavissa on varmaan todella runsas vuoto...
 
Voi Terhi... :'( Oon niin pahoillani. :(

Lady Gigi...mä kans tässä keräilen voimia keskustella asiasta miehen kanssa. Päätöstä pitäisi nyt tehdä, että ehdin hakea ne lääkkeet tällä viikolla jos niin päätetään. Täällä ei ole yleensä piikittelyyn löytynyt tavaraa apteekeista, vaan ovat joutuneet tilaamaan, joten ihan viimeiseen päivään en voi jättää. Jos tänään jaksaisi jutella... : / Alan kyllä itse taipua sen kannalle, että koitetaan vielä se kolmas ISCI, mutta pidetään kyllä parin kuukauden tauko. En vaan jaksa heti. Mulla on ollut niin armottomat menkkakivut nyt, että viime yönkin väänsin vaan itkua. En ymmärrä voiko olla jotain vieroitusoireita hormoneista? Nytkin kova päänsärky, mutta en oo enää viittynyt ottaa särkylääkettä, kun eilenkin meni neljä ja tänään jo kaksi. Kyllä tää varmaan huomiseen mennessä hellittää. Nyt ei sentään enää ole selkä ja vatsa kipeitä.
Mulla kans oli rankka synnytys. Muistan siitä hyvin vähän, koska olin niin väsynyt, että roikuin tajunnan rajamailla. Äiti, joka mulla oli mukana synnytyksessä, näki pitkään painajaisia. Onni, etten muista paljoakaan - eipä jäänyt traumoja...
Ajattelin juuri tässä, että vuosi sitten näihin aikoihin olin kovasti toivoa täynnä, että nyt lähdetään taas koittamaan ISCIä ja että 2010 on meidän vuosi...ajattelin, että siinä olis jotain taikaa kun esikoinen on syntynyt 2000. Molemmat tasavuosia. No juups. Nyt pitäisi taas uusi vuosi aloitella samoin ajatuksin, samaan toivoon takertuen. Ei hitto. Kyllä nää vuodet vierii... :|
 
*******************22.12.2010.********************

Nimimerkki............Hoito...........Tapa.........Pu..........Sii.........hoitop.
Marjaane...........2.IVF:n 3.PAS........lä.................................
Doris79.............1.IVF:n 3.PAS..........................................
Miiru82.......................................................................... TAYS
Munkkiniemi.......2.IVF.....................pi................................
Cris...................4.ICSI....................pi.................................
Tähtisilmä79.......1.IVF:n3.PAS....... ....................................OYS
Zax....................2.IVF.....................................................
onnijatoivo.........1.IVF:n1.PAS........ ...................................
Helmiina78.........2.IVF:n1.PAS......... ..................................
Myyrä2...............2.IVF.......................................................
Meg....................2.IVF............ ..........................................
UnelmaSirpaLeen.2.IVF................... ..pi...............................OYS
kaz.....................1.ICSI:n1.PAS... .....lu...............................OYS
lepis...................3.ICSI.......... ............................................NKL
Faith83...............2.IVF:n1.PAS...... .....................................
Katjuska-79.........1.IVF...................pi........vko7..................OYS
nainen83.............3.IVF..............................tammi-helmikuu
Mollamaija82.......2.IVF............. ...............tammikuu...........TAYS
wilma32..............2.ICSI...........................helmikuu-11.......
syssy..................3.ICSI:n1.PAS... .....................................AVA
HalleB.................2.ICSI................................................. ..KYS
fiia69......................PAS...................................................
Sannuli-81........................................................................
MiukuMau.............2.ICSI............. .....ly.............................TAYS
toivorikas-72.....................................................................
Ross..............
Lady Gigi..........


*****************Piinailijat************ **********
Nimimerkki..........hoito.................alkiot...........PP.......testipv.

NeelaNaranja......1.IVF:n1.PAS......... 1..........9.........3.1



++++++++++++++++Plussanneet+++++++++++++++++
Vadelmaunelma..6.9...............787/14............2.IVF/ICSI............2
Peppiina78..........16.9.............932/13...........2.IVF:n 1.PAS......1
Marjainen...........16.9..............kt/13..............2.IVF.................1
Jonttunen...........20.9...............k t/12...........4.IVF..................2
Maitoparta-80.....21.9..............548/12...........4.ICSI:n 1.PAS....1
scrap.................24.9.............. 107/14..........2.ICSI.................1
Minttuska83.......26.10.............vt/12..............1.IVF..................1
Ninea................27.10.............538/14..........1.IVF...................1
Viu....................29.10.............kt/14.............1.ICSI.................2
Hugsy...............15.11............1007/19....................................1
Raitapaitainen.....1.12............2195/22..........4.ICSI.................2
PieniTähtönen.....1.12............2231/19............4.IVF.................2
mammy..............7.12..............kt/11............2.IVF..................
Muru1981..........7.12..............483/18..........2.IVF:n 1.PAS......1
terhi-76...........16.12............265/13.........1.IVF/ICSI 1.PAS....2
Mandalay.........18.12.....(1.IVF:n1.PAS)....plussa hoitotauolla
Mansikkainen79........................................3.IVF/ICSI............1
pirpana74......24.12......................2.IVF:n 1.PAS.......2......
 
Viimeksi muokattu:
Yritin päivittään tuon listan ajantasalle. Kertokaa jos jotain on väärin niin korjaan! Neela Naranja, millä mielellä siellä ollaan? Toivottavasti pääset plussalistan viimeiseksi tälle vuodelle! :)
Minä tein tänään uusintatestauksen ja testi näytti raskaana 2-3 vkoa eli nyt voin ehkä hetkisen huoahtaa; ainakaan kemiallisesta raskaudesta ei pitäisi olla kyse. 17.1. on alkuraskauden ultra.
Kiitos kaikille palstakamuille tuesta ja seurasta. Itse en ole paljo kirjoitellut mutta olen käynyt lukemassa muiden kuulumisia...
Terhille paljon voimia toipumiseen. Tiedän kokemuksesta miten raskasta se on, kun ensin annetaan ja sitten otetaan pois! :'( Halauksia!!
 
Kiitos kaikille lohdutuksista, kyllä olo on vähän jo helpottanut ja töissäkin on pakko tsempata. Vuoto ei ole vielä alkanut, sitä odotan kyllä pelonsekaisin tuntein. Hcg oli eilen vain 46, haluavat kontrolloida sen vielä ensi viikolla.

Voisko joku poistaa mut plussanneista, kiitos.

Pirpanalle paljon onnea plussasta ja onnea matkaan!!
 
Voi Terhi! :hug:

Onnea Pirpana! Oli varmasti maailman paras joululahja! :heart:

Mulla ei ole mitään oireita, niinkuin ei viime kerrallakaan. Viimeksi alkoi menkkaoireet pp8 ja pp9-10 vuoto. Nyt ollaan siis niillä kohdilla tämän siirron kanssa eikä onneksi vielä ole tullut mitään. Jos ei olisi puhelin hälyttämässä 3 krt päivässä, niin en varmaan muistaisi lääkkeitäkään, niin tavallinen on olo. Niin kovasti toivon että olisi hyviä uutisia ensi maanantaina...

Sellainen tuli vielä mieleen, että mitä tälle pinolle tehdään vuoden lopussa? Loikataanko kaikki 11-hoitoihin..? :confused:
 
*******************29.12.2010.********************


*****************Piinailijat************ **********
Nimimerkki..........hoito.................alkiot...........PP.......testipv.

NeelaNaranja......1.IVF:n1.PAS......... 1..........9.........3.1



++++++++++++++++Plussanneet+++++++++++++++++
Vadelmaunelma..6.9...............787/14............2.IVF/ICSI............2
Peppiina78..........16.9.............932/13...........2.IVF:n 1.PAS......1
Marjainen...........16.9..............kt/13..............2.IVF.................1
Jonttunen...........20.9...............k t/12...........4.IVF..................2
Maitoparta-80.....21.9..............548/12...........4.ICSI:n 1.PAS....1
scrap.................24.9.............. 107/14..........2.ICSI.................1
Minttuska83.......26.10.............vt/12..............1.IVF..................1
Ninea................27.10.............538/14..........1.IVF...................1
Viu....................29.10.............kt/14.............1.ICSI.................2
Hugsy...............15.11............1007/19....................................1
Raitapaitainen.....1.12............2195/22..........4.ICSI.................2
PieniTähtönen.....1.12............2231/19............4.IVF.................2
mammy..............7.12..............kt/11............2.IVF..................
Muru1981..........7.12..............483/18..........2.IVF:n 1.PAS......1
Mandalay.........18.12.....(1.IVF:n1.PAS)....plussa hoitotauolla
Mansikkainen79..24.12............216/10........3.IVF/ICSI............2
pirpana74..........24.12............................2.IVF:n 1.PAS.......2
 
Viimeksi muokattu:
Neela Naranja: Toivottavasti oireettomuus ja menkkatuntemusten puutos viittaa siihen onnelliseen tulokseen. :heart:

Kaikki vaan hypätään tuonne 2011-hoitopitoon... Oon siellä jo taustaillut ja moni täältä näyttää sinne jo pinoutuneen. Poistin Terhin plussanneista :( ja poistin samalla tuon koko listan hoitosuunnitelmista, koska tämä pino tosiaan varmasti tulee tiensä päähän kun Neela Naranja saa tuloksen...ei ainakaan kukaan ei-piinaaja tai plussannut ole kirjoittanut tähän pinoon enää muutamaan viikkoon vaan ovat siirtyneet seuraavan vuoden pinon puolelle.

Minä kans siirryn nyt sinne, mutta tulen vielä seurailemaan Neelan tulosta. *peukut pystyssä* Mies on miettinyt tuota hoitojatkoa tähän saakka ja nyt sitten tänään antoi minun päättää, kun ei sekavista ajatuksistaan löydä selvää mielipidettä. Samat ajatuksen hänellä on kuin minulla - ei yhtään haluaisi enää hoitoja, koska ei enää usko niiden tuovan tulosta, mutta pelkää, että kaduttaa ehkä myöhemmin jos nyt lopetetaan ennen viimeistä mahista, johon Kela ottaa osaa maksamisen muodossa. Joten käyn tänään siellä apteekissa. Eilen olin yhteydessä minun gynekologiin täällä Vaasassa - menen hänelle tässä parin välikierron aikana katsastamaan niiden Pas-ultrissa löytyneiden kystien tilannetta ja sitten pyysin lähetteen sairaalaan kilpirauhasarvojen mittaukseen. Vaivaa kun niitä ei ole minulta koskaan tutkittu, vaikka olo on ollut tällainen saamaton ja elämäniloton vuosia - ja periaatteessa muitakin oireita on tuohon vajaatoiminnan suuntaan... Hyvä se on ainakin tarkistaa. Lähete tulee kuulemma postissa ja lääkäri ilmoittelee sitten kun on saanut tulokset itselleen. Meillä siis seuraavan ISCI:n aloitus helmikuussa. Hyvää uutta vuotta kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Multa on tippunut listalta toinen alkio pois, toivottavasti molemmat olis kuitenki tiukasti kyydissä. Mulla veritestin vastaus oli pp10 216. Paljon aiemmin otettu kun muilla. Mutta pitäiskö ton arvon kaksinkertaistua sitten kahden päivän välein sittenhän se olis pp 12 ollu 432 ja pp 14 864, vai voiko sitä ees noin laskea? En tiedä, kait se ihan ok arvo kuitenkin oli niin ainakin mulle klinikalta sanottiin.

Hopping mä ainakin kannatan kolmannen hoidon tekemistä, ilman sitä ei olis meillekään plussaa ikinä tikkuun piirtynyt. Eikä sitten jää niin häiritsemään jäikö tekemättä just se hoito jolla olis onnistuttu.
 
Mansikkainen :hug: Onnittelut hienoista arvoista! Ja siis hieno arvohan tuo on, kun pp on kuitenkin vain 10! Mutta toki blastot kiinnittyy nopeammin, joten tuo pp10 vastaa vissiin aika hyvin pp14 tilannetta yleensä? Anyways - hieno arvo ja kyllä se suunnilleen noin varmaan tuplaantuu kuin arvelit... Yksilöllistä kuitenkin. Olisi varmasti tullut tarkistusmittaus, jos eivät olisi olleet oikeasti sitä mieltä, että arvo on hyvä. :heart:
 
Huhuu, Neela Naranja, joko on uutisia? Toivottavasti positiivisia sellaisia! :heart:
Täällä jännitetään ja pelätään keskenmenoa jokaisella vessareissulla.
Viikkoja kasassa 5+2 ja oireita ei juurikaan.
Pitää kai etsiä joku pino missä saa näitä pelkoja ja ahdistuksia vuodattaa.
 
Negatiivinen. :'(

Toinen pakkasukkomme ei selvinnyt sulatuksesta joten seuraavaksi 2. ivf. Ehkä sitten on meidän vuoro. Pakko uskoa niin.

Kurja loppu tälle pinolle, mutta niin kai se vain menee. Jokaista onnistumista kohden on monta pettymystä. :|
 

Yhteistyössä